T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat je 12 maanden 100% korting krijgt op je w&w abbo Dus t eerste jaar moet je 20 per maand betalen en t 2e jaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat je 12 maanden 100% korting krijgt op je w&w abbo
Dus t eerste jaar moet je 20 per maand betalen en t 2e jaar 30 per maand Edit: T vast betekend dat je er aan vast zit gedurende je hele contract periode Heb je via het terug bel formulier besteld? Ik kreeg dat namelijk ook voorgeschoteld en heb toen maar i150 ingevuld.. later toen ik terug gebeld werd heb ik gevraagd of het ook relax 25 + w&w+ kon worden en was geen probleem.. Laatst gewijzigd door I Xyzyx I; 24-07-10 om 14:23. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb gewoon telefonisch besteld... en je kunt op de site de prijzen icm met een relax abbo bekijken... zo heb ik het gedaan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
op de site staat: Relax 25 + internet € 19,95 p/m iPhone € 239,95 iPhone € 239,95 iPhone € 339,95 iPhone € 339,95 En ik heb hem nu voor 180 euro ipv 340 euro.. Of krijg je voor 2 jarig w&w+ er bij nog eens 160 euro korting? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
zijn de relax abbo's verder nog anders dan, je betaalt toch standaard hetzelfde maandbedrag ofniet? Ik heb nooit een iphone gehad plz excuse me |
|
|||
|
|||
Ik ben voor relax gegaan omdat ik dan 1000 smsjes p/m er bij kon nemen..
Denk dat als je relax 35 + 1000 sms + w&w+ niet eens zo heel veel duurder uit zal zijn als met i300 abo.. Maar dan wel een bak meer smsjes Was iemand die de telefoon voor 80 euro kreeg icm relax 35 als ik het goed heb, zal het wel even narekenen |
|
|||
|
|||
Ah dat is wel een voordeel dan als je veel smst. Ik ben zelf van plan die Whatsapp te installeren, gezien veel van de mensen waar ik contact mee heb hierop te vinden zijn.
|
|
|||
|
|||
Heb het uitgerekend:
2 jarig relax 35 online: 700 iPhone 32 gig: 80 24 maand sms: 240 1 jaar w&w+: 180 Totaal: 1200 2 jarig i300: 1080 iPhone 32 gig: 190 totaal: 1270 |
|
|||
|
|||
jammer dat de relax abbo's slow internet hebben! anders had ik die ook gekozen!
|
|
|||
|
|||
w&w+ is 1mb/s internet.. snel zat om filmpjes op youtube te kijken met 3g unrestrictor
Merkte zelf weinig verschil tussen iphone abo internet en het w&w+ internet |
|
|||
|
|||
Heu _0_ bevesting per brief binnen gekregen.
Ik heb alleen nog wat vragen waar wellicht andere mensen ook mee zitten. Teneerste: Loopt de Pro-asist verzekering gewoon door? en Wanneer krijg je een bericht van de courier, over wanneer deze hem bij jou aflevert? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Kreeg net per post de bevestigingsbrief binnen.
Nu staat hier dat mijn contract pas 18 december 2010 in gaat. Terwijl mijn huidige contract op 19 november 2010 eindigt, waardoor ik dus vanaf 19 juli 2010 kon verlengen. Ik gebeld, zegt de vrouw aan de lijn dat dit komt omdat de iPhone 4 pas na 8 weken geleverd kan worden, en dat ze dus daar rekening mee houden. Snap het nu even niet meer. Komt hij nou de 30e of toch pas na 8 weken. En hebben meer mensen nu ook een verschuiving van je contract periode. |
|
|||
|
|||
Ik had ook zoiets in mijn brief staan, stond ook in dat ik gewoon mijn huidige simkaart kan gebruiken..Dus dat gaat proppen worden
|
|
|||
|
|||
Vandaag bevestiging vernieuwing contract gekregen van tmobile via de post.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
T-Mobile heeft al "toegegeven" dat het om een schoonheidsfoutje gaat. Het zijn standaard opgestelde brieven. T-Mobile informeert ons hier nader over.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gelukkig stond in het systeem nog ergens een aantekenig van een zwarte dus kon wissellen zonder opnieuw te bestellen. |
|
|||
|
|||
Hoe zit het eigenlijk met die T-Mobile Family? Er staat dat het 6 maanden 100% gratis is, en daarna maandelijks opzegbaar. Ik kan dus gewoon na de 6e maand opzeggen, zonder ooit betaalt te hebben voor T-Mobile Family?
|
|
|||
|
|||
Komt het wel op neer.. ze maken natuurlijk hun winst doordat mensen nu overstappen op t-mobile aangezien ze dan heel goedkoop onderling kunnen bellen
|
|
|||
|
|||
ik heb via de website een voorinschrijving gedaan (om circa 10.00u) voor een zwarte 16gb. Tot op heden alleen een email ontvangen dat mijn voorinschrijving in goede orde is ontvangen. Kan ik nu nog een brief verwachten?
|
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|