T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bel t-mobile dan, toen ik terug gebeld werd kwam hij er zelf mee dat ik nog niet mocht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#701
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#702
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
#703
|
|||
|
|||
Dat zou echt geweldig zijn ))
|
#704
|
|||
|
|||
Naja iedereen?! Ik bedoel aangezien ik mij heb over laten halen aan de telefoon tegen half 6 avonds om in plaats van mijn reservering in de winkel aan te houden bij hem de telefoon te reserveren ben ik ineens van plek 8 naar plek weetikveel weggezakt haha.. Hopelijk krijgen ze er genoeg om ons allen te bedienen volgende week ^_^
BTW waarom staat er bij mij in MyTmobile nog steeds dat mijn contract in augustus afloopt maar ik kan NIET verlengen omdat ik dat alleen 4 maanden voorafgaand aflopen kan regelen.. stupid.. In alle systemen van Tmob is het wel al verlengd lolz.. |
#705
|
|||
|
|||
Omdat je abo pas officieel verlengt is als je getekend hebt bij de ontvangst van je nieuwe telefoon. Maar aangezien je een reservering hebt gemaakt kun je op dit moment je contract niet meer vernieuwen via de website.
|
#706
|
|||
|
|||
Oh oke thanks.. ik heb het via telefoon en winkel laten checken en het staat goed in het systeem dus ben benieuwd. Ff brief afwachten..
|
#707
|
|||
|
|||
ik had 20 juli mijn 06 nr achtergelaten en had er echt geen zin om er op te gaan wachten tot ze eindelijk eens terug zouden gaan bellen aangezien ik deze leuke geintjes wel van hun ken, dus ik had al een iphone 4g besteld, belde er gister een medewerker op (16:55 uur) en met de mededeling of ik de iphone nog wou hebben, ik heb hem vriendelijk gezegt dat ik de Iphone om half 11 had besteld de 20ste hij zocht even op of alles in het systeem stond en hij kon me vertellen dat mijn Iphone met de eerste lichting zobizo mee verzonden werd, Ik had eerst voor 2 jaar een contract afgesloten, net voor dat deze medewerker belde had ik mijn contract om laten zetten in een 1jarige abbo, dit was ook al verwerkt ,
Ik heb veel dingen mee gemaakt met T-Mobile en hun klantenservice en T-Shops tot vervelends en boosheid aan toe maar ik mag ook wel eens zeggen dat ik het deze week zeer positief heb ervaren hoe ik ben behandeld en hoe alles in zijn werk gaat, echter we zijn er nog lang niet aangezien ik eerst mijn Iphone wil hebben voor dat ik verder beoordeel maar tot nu toe nog wel goede ervaringen, beter dan het ooit verlopen is met mij. Wat ik me nog afvroeg: hoe zit het met de Micro sim kaart krijgen we die thuis gestuurd of moeten we zelf gaan knippen. of moet ik die zelf bestellen. Laatst gewijzigd door Iphone3Gs; 22-07-10 om 12:19. Reden: vraag er bij gezet: |
#708
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#709
|
|||
|
|||
ik hoorde ook bij de vroege bellers 8:01 en heb ook mijn tel ingetoetst, en werdt maar niet terug gebeld. Totdat ik op 21ste een aantal keer een geblokeerd numer in het display zag en elke keer als ik wou opnemen werdt de verbinding verbroken.
Heb hun toen smiddags gebeld en ze hebben mij toen doorverbonden met de afdeling van verlenging van kontrakten. Heb daar ee n1 jarig contrakt besteld en kreeg 50 euro korting op het toestel aangeboden omdat ik veel buiten mijn bundel bel Heb alleen nog geen bevestigings mail ontvangen Hoe lang kan dit duren? m.v.g Stefan |
#710
|
|||
|
|||
@ svkaster: zal wel 5 werkdagen zijn, ze hadden even tijd nodig om het aantal reserveringen door te voeren, deze hadden ze namelijk een klein beetje onderschat.
Bovendien had ik ook de 20e mijn telefoonnummer achtergelaten en vervolgens toch maar geprobeerd om alsnog iemand te pakken te krijgen, ook ik ken het verleden van t-mobile als het gaat om terugbellen van klanten. Nadat ik mijn iphone4 dus besteld had zo omstreeks kwart over 9, werd ik gister teruggebeld door een zeer vriendelijke t-mobile medewerker (mag ook wel gezegd worden) met de vraag of ik een iphone4 wilde bestellen. Ik legde hem vervolgens uit dat ik er de dag ervoor al 1 had besteld en dat ik al eerder mijn nummer had achtergelaten en dat dit dus niet meer nodig was. Kreeg ik doodleuk te horen dat er in zijn systeem niets in stond over mijn bestelling en dat als ik er alsnog 1 zou willen hebben, ik deze nu dus kon reserveren, en omdat ik mijn nummer had achtergelaten ik dus sowiezo bij 1 van de eersten zou zitten. Ik heb al zoveel verschillende reacties van t-mobile medewerkers via via gehoord, van hun zelf en via verschillende forum's dat ik er niets meer van snap, en er zeer weinig vertrouwen in heb. |
#711
|
|||
|
|||
ook al op tweakers gepost door mij.
Just my 2 cents. Shopreserveringen van 09-07 gaan voor op de shopreserveringen van gisteren en evt vandaag. Een shop krijgt een x aantal toestellen en uit die voorraad worden de reserveringen in de shop afgewerkt. Dit staat los van de landelijke bestellingen vanuit het HK. Er is een periode geweest van 45 min. ( volgens mij tussen 10.45 en 11.30 uur) dat je via my TM al daadwerkelijk kon bestellen. Deze mensen hebben meteen een ordernummer gekregen. beginnend met 2416xx. Staan dus voor in de rij. De mensen die er via het 1200 of 0800 nummer door zijn gekomen hebben ook een bestelling geplaatst. Echter hebben de medewerkers de bestellingen genoteerd en zijn pas na 12.00 uur begonnen met het invoeren van deze orders in het systeem, waarschijnlijk lag het systeem weer plat daarvoor.. (ordernummers vanaf 2433xx) De mensen die het webformulier hebben ingevuld of hun nummer hebben achtergelaten worden nu allemaal gebeld om te vragen of men nog wil bestellen. Aan de telefoon wordt de order aangenomen en meteen of later ingevoerd. (ordernummers onbekend) Dus pas als je een ordernummer hebt weet je je plekje in de rij. Dit is m.i. de volgorde die TM hanteert. Dit is mijn conclusie na het doorspitten van veel fora en topics de afgelopen 2 dagen. Ik nodig eenieder uit alle fora af te struinen en aan te geven hoe TM het volgens hun gaat doen |
#712
|
|||
|
|||
het moet niet veel gekker worden..
eergister dus de iphone 4 16 GB i150 gepreorderd, alles snel en goed verlopen.. ( alleen nog geen bevestiging gehad) nu zat ik sinds gister erg te twijfelen of 16GB wel voldoende was, en had vandaag besloten dat ik dan toch voor de 32 Gb wil gaan.. ik bel netjes de klantenservice op en leg uit dat ik gepreordered heb en graag mijn order wil wijzigen in een 32 GB ( zijn hun ook beter uit, want deze is toch 100 euro duurder) zet die man mij in de wacht en na 5 minuten ben ik uit de wacht en meld hij mij '' ik heb u bestelling geannuleerd, ik kon niks wijzigen, dus u moet maar op de 30e terugbellen'' en toen werd de verbinding verbroken ik dus mooi teruggebeld en het hele verhaal uitgelegd met dat nu mijn bestelling is geannuleerd, en werd doorverbonden naar een hoger iemand die het uiterst schandalig vond dat mijn order was geannuleerd, en nu is het gewoon netjes omgezet in een i150 32 GB black hoop dat diegene flink op zn donder heeft gekregen om zo met klanten om te gaan.. |
#713
|
||||
|
||||
Ik heb de order rond 11 uur 's ochtends geplaatst, en de abonnementen van mij en mijn vrouw met 2 jaar verlengd. Ik kreeg 5 minuten daarna een acceptatiemail en heb direct betaald. Mijn ordernummers zijn 2417xx en 2422xx, en de status van de orders staan op :
Order Verwerkt Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden. Ik hoop dat ik de 30e mijn iPhone's mag ontvangen. |
#714
|
|||
|
|||
Citaat:
net weer gebeld om er zeker van te zijn dat het er nu goed instaat, maar de levertijd is volgens haar 8-10 weken heeft iedereen die telefonisch besteld heeft een bevestigingsmail/brief?? en weet iemand wanneer je de tegemoetkoming krijgt van €2,56 x 2 ivm het slechte netwerk van t mobile van de afgelopen tijd? |
#715
|
|||
|
|||
|
#716
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk hoe later je de bevestiging krijgt, hoe later je in de procedure van het verzenden wordt geplaatst. Terwijl ik al om 08:24 heb besteld (telefonisch). |
#717
|
|||
|
|||
[QUOTE
heeft iedereen die telefonisch besteld heeft een bevestigingsmail/brief?? ][/QUOTE] Ik ook niks van een bevestiging gekregen, alles stond wel gewoon in de computer dus ik zie wel. Was er 2 dagen geleden rond 9.30 bij. |
#718
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop van niet want dat zou nergens op slaan. Om 08:07 had ik mijn bestelling telefonisch afgerond maar heb ondertussen nog geen enkele bevestiging ontvangen. Navragen vandaag bij klantenservice leverde alleen op dat mijn bestelling gewoon in het systeem stond. Zou wel erg laf zijn als ik straks geen laag order nummer heb |
#719
|
|||
|
|||
@Kermak bedankt voor je antwoord.
Ik was er 2 dagen geleden om half 11 er dus bij, ik heb ook geen bevestigings mail of brief gehad later hier nog over terug gebeld, de volgende dag (gister dus) heb ik T-Mobile aan de telefoon gehad en die zei dat ik zobizo in de eerste aflevering zou zitten. dus dan zou het ook met de mensen zo zijn die eerder hebben gebeld dan ik. |
#720
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|