T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) LOL...moeten jullie hier eens naar kijken: Twitpic - Share photos on Twitter Fake of niet?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik zeg fake
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er staat ook echt 30 Julie |
|
|||
|
|||
Ik geloof er ook niet zo in!
|
|
|||
|
|||
Vorig jaar waren er trouwens op de dag van de lancering maar 200 toestellen in Nederland beschikbaar. Die had T-Mobile toen met een speciaal evenement in Almere verkocht aan de wachtende massa daar.
Heeft iemand meer gegevens over levertijden en voorraden vorig jaar met de launch van de 3Gs? Wellicht dat ons volgende week (en de slopende weken erna) hetzelfde te wachten staat. Volgens mij waren er bij de release van de 3G meer toestellen beschikbaar voor Nederland. Dat ging er nog traditioneel aan toe met fikse wachtrijen maar wel met retaillers die iets te verkopen hadden. |
|
|||
|
|||
Ik geloof het ook niet. Twee rede's: hij schrijft met een hoofdletter Juli terwijl het een kleine letter is. In het antwoord begint het ook met hoofdletter J maar is het ook nog eens foutgeschreven. Daarom denk ik dat hij het antwoord ook zelf heeft gemaakt.
De klantenservice maakt niet gauw 2 fouten: een hoofdletter en nog fout schrijven? Onwaarschijnlijk. |
|
||||
|
||||
Waar haal je die info vandaan? Mijn collega heeft op de dag van release gewoon zijn iPhone 3GS in de shop afgehaald. Hij was nummer 1 op de lijst met betaalde reserveringen van de shop.
|
|
|||
|
|||
Oke, dan was het bull. Ik geloof dat het nu.nl was, maar erg zeker ben ik er niet van. THANKS
|
|
|||
|
|||
Even en berichtje dat ik heb gelezen op de tmobile forum
Op dit moment worden nog steeds de voorinschrijvingen van bestaande abonnees die kunnen vernieuwen verwerkt. Omdat niet bekend is hoeveel (en welke types) iPhones er 30 juli worden geleverd kunnen we niet garanderen dat iedereen die heeft ingeschreven op 20 juli ook daadwerkelijk het toestel op 30 juli zal ontvangen. Iedereen die niet heeft ingeschreven op 20 juli kan op 30 juli online of of via de T-Mobile Shop een contract afsluiten/vernieuwen. Houd er wel rekening mee dat er een levertijd op het toestel zal zitten. Ik begrijp dat iedereen die de iPhone 4 graag wilt hebben, deze graag op 30 juli zou ontvangen. Ik hoor namelijk ook bij deze groep mensen. Helaas ontvangen wij niet voldoende iPhones om (direct) aan de vraag te kunnen voldoen. PS. Dat twitter bericht klopt van geen kant ! teveel spelfouten en Tmobile reageert altijd met voor en achternaam ! |
|
|||
|
|||
Heb op twitter van tmobile webcare een bericht ontvangen dat ze idd een levering verwachten de 30e maar dat ze niet weten of het voldoende is!
|
|
|||
|
|||
hallo iedereen,
heeft er al iemand die via de telefoon heeft besteld een bevestiging ontvangen dat de bestelling goed is verwerkt? ik nog niet namelijk. |
|
|||
|
|||
Ag heb mij erbij neergelegd dat het nog ff kan duren. Ik hoop natuurlijk zeker dat ie zo snel mogelijk komt maar ben al blij dat ik hem nu gereserveerd heb en dat ie iig komt. NU nog wachten op bevestiging via post/mail. Sta iig goed in het systeem..
|
|
|||
|
|||
YESS!! ook een brief op de mat!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ordernummers?
Ik raak toch een beetje verward van de voorgaande berichten.
Ik heb de 20e direct om 8:00 gebeld en kwam er ook direct door. De medewerker meldde wel dat het systeem er op dat moment uit lag en dat hij me direct terug zou bellen als het weer werkte. Nog geen 5 minuten later wordt ik teruggebeld met de mededeling dat mijn order nu ingevoerd was en bij navraag wist hij me te vertellen dat ik nummer 10 (!) was. Gegarandeerd bij de eerste levering zou je denken. Met een gerust gevoel opgehangen. Nu belde ik gister om te checken of alles inderdaad goed was gegaan; dit bleek het geval, meteen mijn ordernummer gevraagd; die zit in de 2603XX range. Nu lees ik hier dat mensen het hebben over hun orders die in de middag zijn geplaatst en rond de 240XXX zitten? Dan ben ik dus +/- nummer 20.000 in de lijst?! Heb nog geen bevestiging gehad dus ik vrees dat ik voor niks zo vroeg heb gebeld. En ik dacht nog wel dat ik geluk had. Zucht. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
AAAARGH dat had ik dus ook sniff.. Stomme verkoper -_- Maja we zullen over een week wel vanzelf zien hoe alles los of vastloopt..
|
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|