T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MrMaikey Ja erg jammer dat ik me laat meeslepen door stuntende prijzen terwijl de helft uiteindelijk loze beloftes waren. Maakt niks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze kunnen het niet maken om mensen die om 8.15 hun nummer inspraken en pas om 17.15 teruggebeld werden voorrang te geven. Ik heb ook vanaf 8.00 uur lopen bellen en F5'en. Om 11.15 kon ik via My Tmobile verlengen. Omdat ik al een order heb ben ik niet meer teruggebeld. Zou zuur zijn om de order van iemand die later of vandaag is teruggebeld voorrang te geven. Ik heb ook om 8.05 uur mijn tel nr ingesproken. snappie? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Beste xxxxxxxxx,
Bedankt voor je voorinschrijving voor de iPhone 4 op www.t-mobile.nl of via onze klantenservice. Je voorinschrijving is in goede orde ontvangen en wordt komende dagen verwerkt. Je wordt binnen 5 werkdagen geïnformeerd over de status van je voorinschrijving Als je aanvraag niet verwerkt kan worden omdat je bijvoorbeeld nog geen klant van T-Mobile bent, een betalingsachterstand hebt of je abonnement nog niet kunt verlengen word je hier ook over geïnformeerd. We kunnen dan je aanvraag helaas niet doorvoeren. Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan ben je uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen. Met vriendelijke groet T-Mobile Nou ik ben echt benieuwd hoe lang ik zal moeten wachten op de zwarte versie van de iPhone 4 32GB met een 1 jarige iPhone 500 contract.... Laatst gewijzigd door PardyHardy71; 21-07-10 om 18:34. |
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren ook via de telefoon (8:15) de 4 gepreorderd maar nog geen bevestingmail/telefoontje gekregen. Klopt dit?
Laatst gewijzigd door bangnl; 21-07-10 om 18:48. |
|
|||
|
|||
Wuha naja snap ook wel dat als je 17.15 gebeld wordt terwijl je 8.00 aan de telefoon hangt niet perse voorrang hoort te krijgen maar toch.. Het is zuur half uur in de wacht te hangen en dan de melding te krijgen dat ze je terug bellen.. Sommige zijn echt pas laat teruggebeld.. Heb ook een vermoeden dat die flinke aantal weken een zekerheidssignaal zijn.. Komt vast goed! Vooral omdat tmobile klanten iig voor gaan, scheelt weer.. Ook al is t jammer voor vele.. Kan niet wachten!
|
|
||||
|
||||
Heb mijn bevestiging ook net ontvangen... Kans is groot dat het op een probleem stuit... Ik wil namelijk een early renewal en ik verwacht dat me die mogelijkheid niet geboden zal worden. Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis, dus...
|
|||
|
|||
Er zit echt een steekje los bij T-Mobile. Ze sturen zojuist onderstaande email naar me (en waarschijnlijk velen anderen) terwijl ik geen email heb gekregen voor de voorinschrijving. Je stuurt mensen die je geen mail stuurt voor de voorinschrijving toch niet een email dat de voorinschrijving vanwege het geweldig succes is gesloten? Ongelovelijk!
--- Beste , De iPhone voorinschrijving voor bestaande klanten was gisteren een overweldigend succes. De belangstelling is vele malen groter dan verwacht. Bestaande klanten die reeds vooringeschreven hebben, willen we graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Omdat we een beperkte levering verwachten, vinden wij het verstandig om te stoppen met de voorinschrijving. Daarom is er besloten om de voorinschrijving voor bestaande klanten gisteren 20-07-10 om 20.00 uur stop te zetten. Tussen nu en 30 juli is er helaas geen voorinschrijving voor iPhone4 meer mogelijk. Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan zijn alle belangstellenden uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen. Met vriendelijke groet, T-Mobile |
|
|||
|
|||
Ik kreeg deze mail om 16.50:
Bedankt voor je voorinschrijving voor de iPhone 4 op Mobiele telefoons en abonnementen met online korting - T-Mobile.nl of via onze klantenservice. Je voorinschrijving is in goede orde ontvangen en wordt komende dagen verwerkt. Je wordt binnen 5 werkdagen geïnformeerd over de status van je voorinschrijving. Als je aanvraag niet verwerkt kan worden omdat je bijvoorbeeld nog geen klant van T-Mobile bent, een betalingsachterstand hebt of je abonnement nog niet kunt verlengen word je hier ook over geïnformeerd. We kunnen dan je aanvraag helaas niet doorvoeren. Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan ben je uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen. Met vriendelijke groet, T-Mobile Maar in lijdzaamheid afwachten?! |
|
|||
|
|||
Ik kreeg die mail ook, hopelijk zit ik bij de eerste lichting maar zal vast wel omdat ik om half 10 ingeschreven heb.. Afwachten dus
|
|
|||
|
|||
Waarom niet? Ik heb ook met early renewal besteld. Kost alleen 69.95 extra. Gaan ze gewoon mee akkoord, hoor!
|
|
|||
|
|||
ik heb ook zo'n mail gekregen! gelukkig heb al een reservering bij me T-Shop dus ik hoop dat 1 van die bij de eerste levering is
|
|
||||
|
||||
// Diverse berichten verplaatst
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik kon de iPhone 4 afgelopen dinsdag voor bestellen en het contract e.d. word bij het ophalen van de iPhone 4 in orde gemaakt.
|
|||
|
|||
Ik heb nog geen mail ontvangen!
|
|
|||
|
|||
Ik had vanochtend naar Tmobile gebeld om te vragen waarom ik nog geen bevestigings email had gehad van ze... de aardige jongen vertelde mij dat de voorbestellingen overweldegend waren en dat ze momenteel alles aan het verwerken zijn en als ik morgen om 18.00 nog niks had gekregen ik gewoon mocht bellen... Ben je geen klant hoef je helemaal niks te verwachten...
Gewoon afwachten dus lijkt me... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door TruthSolution; 21-07-10 om 20:23. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oops, verkeerde topic
Laatst gewijzigd door Acrobat; 21-07-10 om 20:38. |
|
|||
|
|||
kunnen jullie je mijn post nog herinneren van gisteren?
Ik werd als NIET tmobile klant gebeld en mocht een iphone bestellen die dan vanmorgen eigenlijk pas in het systeem gelogt zou worden, dus zou ik vanmorgen oorspronkelijk niet meer in de wachtrij hoeven te zitten. Toen kwam de melding dat tot 8 uur gisterenavond bestaande klanten nog konden bestellen en alle anderen moeten wachten tot 30 juli en dan pas iets kunnen bestellen. Dus ik dacht al: jammer zeg. moet ik nog volgende week opnieuw gaan proberen. Wordt ik vandaag gebeld door een heer van TM dat mijn order van gisteren evengoed geldt, maar dat die pas op 30 juli verwerkt gaat worden omdat ik niet klant ben. En dus krijg ik 30 juli een bevestigingsmail, dat wilde hij even doorgeven. En VANAF 30 juli is het dan nog 8 weken wachten. Dat was de mededeling. |
|
||||
|
||||
Citaat:
En als T-Mobile echt zou willen dat hun server er uit zou klappen, hadden ze inderdaad een mail kunnen sturen naar alle klanten van hun. Het was nu al een gekke huis, laat staan als ze dit uitgebreid hadden geadverteerd, dan hadden ze de voorinschrijving na een paar uur of zo al kunnen sluiten. |
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|