//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MrMaikey Ja erg jammer dat ik me laat meeslepen door stuntende prijzen terwijl de helft uiteindelijk loze beloftes waren. Maakt niks ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #661  
Oud 21-07-10, 17:44
brunobanani brunobanani is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 45
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrMaikey Bekijk bericht
Ja erg jammer dat ik me laat meeslepen door stuntende prijzen terwijl de helft uiteindelijk loze beloftes waren. Maakt niks meer uit het callcenter heeft hun doel bereikt, mijn verlenging ligt nu bij hun en niet meer in de shop -_-.. Ben echt benieuwd hoe los het gaat lopen als ie zo langzaam geleverd gaat worden ^_^

Zelfde als je 8:15 beld en pas om 17:15 teruggebeld wordt om het gesprek te voeren vanwege de drukte. Dan is het eigenlijk oneerlijk als je onderaan de stapel komt omdat je er niet doorheen kwam en pas 17:15 gebeld wordt -_- lolz..wat een gedoe! ^_^

Ze kunnen het niet maken om mensen die om 8.15 hun nummer inspraken en pas om 17.15 teruggebeld werden voorrang te geven.

Ik heb ook vanaf 8.00 uur lopen bellen en F5'en. Om 11.15 kon ik via My Tmobile verlengen. Omdat ik al een order heb ben ik niet meer teruggebeld. Zou zuur zijn om de order van iemand die later of vandaag is teruggebeld voorrang te geven. Ik heb ook om 8.05 uur mijn tel nr ingesproken.
snappie?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #662  
Oud 21-07-10, 18:30
PardyHardy71 PardyHardy71 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

Beste xxxxxxxxx,

Bedankt voor je voorinschrijving voor de iPhone 4 op www.t-mobile.nl of via onze klantenservice. Je voorinschrijving is in goede orde ontvangen en wordt komende dagen verwerkt. Je wordt binnen 5 werkdagen geïnformeerd over de status van je voorinschrijving

Als je aanvraag niet verwerkt kan worden omdat je bijvoorbeeld nog geen klant van T-Mobile bent, een betalingsachterstand hebt of je abonnement nog niet kunt verlengen word je hier ook over geïnformeerd. We kunnen dan je aanvraag helaas niet doorvoeren. Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan ben je uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen.

Met vriendelijke groet

T-Mobile

Nou ik ben echt benieuwd hoe lang ik zal moeten wachten op de zwarte versie van de iPhone 4 32GB met een 1 jarige iPhone 500 contract....

Laatst gewijzigd door PardyHardy71; 21-07-10 om 18:34.
  #663  
Oud 21-07-10, 18:36
bangnl bangnl is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 73
Standaard

Ik heb gisteren ook via de telefoon (8:15) de 4 gepreorderd maar nog geen bevestingmail/telefoontje gekregen. Klopt dit?

Laatst gewijzigd door bangnl; 21-07-10 om 18:48.
  #664  
Oud 21-07-10, 18:45
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Wuha naja snap ook wel dat als je 17.15 gebeld wordt terwijl je 8.00 aan de telefoon hangt niet perse voorrang hoort te krijgen maar toch.. Het is zuur half uur in de wacht te hangen en dan de melding te krijgen dat ze je terug bellen.. Sommige zijn echt pas laat teruggebeld.. Heb ook een vermoeden dat die flinke aantal weken een zekerheidssignaal zijn.. Komt vast goed! Vooral omdat tmobile klanten iig voor gaan, scheelt weer.. Ook al is t jammer voor vele.. Kan niet wachten!
  #665  
Oud 21-07-10, 18:46
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PardyHardy71 Bekijk bericht
Beste xxxxxxxxx,

Nou ik ben echt benieuwd hoe lang ik zal moeten wachten op de zwarte versie van de iPhone 4 32GB met een 1 jarige iPhone 500 contract....
Heb mijn bevestiging ook net ontvangen... Kans is groot dat het op een probleem stuit... Ik wil namelijk een early renewal en ik verwacht dat me die mogelijkheid niet geboden zal worden. Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis, dus...
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #666  
Oud 21-07-10, 18:47
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Er zit echt een steekje los bij T-Mobile. Ze sturen zojuist onderstaande email naar me (en waarschijnlijk velen anderen) terwijl ik geen email heb gekregen voor de voorinschrijving. Je stuurt mensen die je geen mail stuurt voor de voorinschrijving toch niet een email dat de voorinschrijving vanwege het geweldig succes is gesloten? Ongelovelijk!


---
Beste ,

De iPhone voorinschrijving voor bestaande klanten was gisteren een overweldigend succes. De belangstelling is vele malen groter dan verwacht. Bestaande klanten die reeds vooringeschreven hebben, willen we graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Omdat we een beperkte levering verwachten, vinden wij het verstandig om te stoppen met de voorinschrijving. Daarom is er besloten om de voorinschrijving voor bestaande klanten gisteren 20-07-10 om 20.00 uur stop te zetten. Tussen nu en 30 juli is er helaas geen voorinschrijving voor iPhone4 meer mogelijk.

Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan zijn alle belangstellenden uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen.


Met vriendelijke groet,

T-Mobile

  #667  
Oud 21-07-10, 18:50
kap kap is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik kreeg deze mail om 16.50:

Bedankt voor je voorinschrijving voor de iPhone 4 op Mobiele telefoons en abonnementen met online korting - T-Mobile.nl of via onze klantenservice. Je voorinschrijving is in goede orde ontvangen en wordt komende dagen verwerkt. Je wordt binnen 5 werkdagen geïnformeerd over de status van je voorinschrijving.

Als je aanvraag niet verwerkt kan worden omdat je bijvoorbeeld nog geen klant van T-Mobile bent, een betalingsachterstand hebt of je abonnement nog niet kunt verlengen word je hier ook over geïnformeerd. We kunnen dan je aanvraag helaas niet doorvoeren. Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan ben je uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen.


Met vriendelijke groet,

T-Mobile

Maar in lijdzaamheid afwachten?!
  #668  
Oud 21-07-10, 18:53
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Ik kreeg die mail ook, hopelijk zit ik bij de eerste lichting maar zal vast wel omdat ik om half 10 ingeschreven heb.. Afwachten dus
  #669  
Oud 21-07-10, 19:09
suzannehenst suzannehenst is offline
• iOS 3.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
Heb mijn bevestiging ook net ontvangen... Kans is groot dat het op een probleem stuit... Ik wil namelijk een early renewal en ik verwacht dat me die mogelijkheid niet geboden zal worden. Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis, dus...
Waarom niet? Ik heb ook met early renewal besteld. Kost alleen 69.95 extra. Gaan ze gewoon mee akkoord, hoor!
  #670  
Oud 21-07-10, 19:12
Sjeik18 Sjeik18 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 20
Standaard

ik heb ook zo'n mail gekregen! gelukkig heb al een reservering bij me T-Shop dus ik hoop dat 1 van die bij de eerste levering is
  #671  
Oud 21-07-10, 19:24
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Diverse berichten verplaatst
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #672  
Oud 21-07-10, 19:33
TruthSolution TruthSolution is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat Bekijk bericht
Er zit echt een steekje los bij T-Mobile. Ze sturen zojuist onderstaande email naar me (en waarschijnlijk velen anderen) terwijl ik geen email heb gekregen voor de voorinschrijving. Je stuurt mensen die je geen mail stuurt voor de voorinschrijving toch niet een email dat de voorinschrijving vanwege het geweldig succes is gesloten? Ongelovelijk!


---
Beste ,

De iPhone voorinschrijving voor bestaande klanten was gisteren een overweldigend succes. De belangstelling is vele malen groter dan verwacht. Bestaande klanten die reeds vooringeschreven hebben, willen we graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Omdat we een beperkte levering verwachten, vinden wij het verstandig om te stoppen met de voorinschrijving. Daarom is er besloten om de voorinschrijving voor bestaande klanten gisteren 20-07-10 om 20.00 uur stop te zetten. Tussen nu en 30 juli is er helaas geen voorinschrijving voor iPhone4 meer mogelijk.

Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan zijn alle belangstellenden uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen.


Met vriendelijke groet,

T-Mobile

Hier precies zo: waren ze toch even vergeten, ondanks inschrijving op hun nieuwsbrief, deze vaste klant te informeren over de voorverkoop. Dus maar even gebeld met de klantenservice... ze geven bij T-mobile met alle plezier toe dat ze fout zaten, maar je dacht toch niet dat ze van plan zijn die fout te herstellen... GRRR! Vodafone of KPN dan maar...
  #673  
Oud 21-07-10, 20:02
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzannehenst Bekijk bericht
Waarom niet? Ik heb ook met early renewal besteld. Kost alleen 69.95 extra. Gaan ze gewoon mee akkoord, hoor!
Dit is gewoon mogelijk. Ik heb dit ook gevraagd in de T-Mobile shop om via deze weg een iPhone 4 te kunnen nemen. De manager vertelde mij dat dit geen probleem is en dus gewoon mogelijk is.

Ik kon de iPhone 4 afgelopen dinsdag voor bestellen en het contract e.d. word bij het ophalen van de iPhone 4 in orde gemaakt.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #674  
Oud 21-07-10, 20:06
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Ik heb nog geen mail ontvangen!
  #675  
Oud 21-07-10, 20:16
PardyHardy71 PardyHardy71 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NiekR Bekijk bericht
Ik heb nog geen mail ontvangen!
Ik had vanochtend naar Tmobile gebeld om te vragen waarom ik nog geen bevestigings email had gehad van ze... de aardige jongen vertelde mij dat de voorbestellingen overweldegend waren en dat ze momenteel alles aan het verwerken zijn en als ik morgen om 18.00 nog niks had gekregen ik gewoon mocht bellen... Ben je geen klant hoef je helemaal niks te verwachten...

Gewoon afwachten dus lijkt me...
  #676  
Oud 21-07-10, 20:20
TruthSolution TruthSolution is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PardyHardy71 Bekijk bericht
Ik had vanochtend naar Tmobile gebeld om te vragen waarom ik nog geen bevestigings email had gehad van ze... de aardige jongen vertelde mij dat de voorbestellingen overweldegend waren en dat ze momenteel alles aan het verwerken zijn en als ik morgen om 18.00 nog niks had gekregen ik gewoon mocht bellen... Ben je geen klant hoef je helemaal niks te verwachten...

Gewoon afwachten dus lijkt me...
Mij werd telefonisch verteld dat ik niet alsnog op een bericht hoefde te rekenen en dat ik gewoon het beste de 30e met ze kon bellen om alsnog de iPhone 4 te bestellen...

Laatst gewijzigd door TruthSolution; 21-07-10 om 20:23.
  #677  
Oud 21-07-10, 20:21
PhresiF PhresiF is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Huissen
Berichten: 26
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NiekR Bekijk bericht
Ik heb nog geen mail ontvangen!
Zelf heb ik ook, maar ik kan me voorstellen dat ze al die bestelling niet in een keer kunnen verwerken. Dus we zullen hem best nog wel krijgen
  #678  
Oud 21-07-10, 20:35
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

oops, verkeerde topic

Laatst gewijzigd door Acrobat; 21-07-10 om 20:38.
  #679  
Oud 21-07-10, 20:40
robje64 robje64 is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 34
Standaard

kunnen jullie je mijn post nog herinneren van gisteren?

Ik werd als NIET tmobile klant gebeld en mocht een iphone bestellen die dan vanmorgen
eigenlijk pas in het systeem gelogt zou worden, dus zou ik vanmorgen oorspronkelijk
niet meer in de wachtrij hoeven te zitten.

Toen kwam de melding dat tot 8 uur gisterenavond bestaande klanten nog konden
bestellen en alle anderen moeten wachten tot 30 juli en dan pas iets kunnen bestellen.

Dus ik dacht al: jammer zeg. moet ik nog volgende week opnieuw gaan proberen.

Wordt ik vandaag gebeld door een heer van TM dat mijn order van gisteren evengoed
geldt, maar dat die pas op 30 juli verwerkt gaat worden omdat ik niet klant ben.
En dus krijg ik 30 juli een bevestigingsmail, dat wilde hij even doorgeven.

En VANAF 30 juli is het dan nog 8 weken wachten.

Dat was de mededeling.
  #680  
Oud 21-07-10, 20:40
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TruthSolution Bekijk bericht
Dus maar even gebeld met de klantenservice... ze geven bij T-mobile met alle plezier toe dat ze fout zaten, maar je dacht toch niet dat ze van plan zijn die fout te herstellen... GRRR! Vodafone of KPN dan maar...
Je laat je toch niet gek maken door hun.

En als T-Mobile echt zou willen dat hun server er uit zou klappen, hadden ze inderdaad een mail kunnen sturen naar alle klanten van hun.

Het was nu al een gekke huis, laat staan als ze dit uitgebreid hadden geadverteerd, dan hadden ze de voorinschrijving na een paar uur of zo al kunnen sluiten.
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 19:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 09:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:10.