T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) geen sms, wel een simkaart, en status op 4!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#861
|
||||
|
||||
geen sms, wel een simkaart, en status op 4!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#862
|
||||
|
||||
De topics lopen aardig door elkaar heen nu, de moderators zullen ondertussen ook wel gek worden van die massa aan reacties door alle topics heen. Het is maar beter om het maar even zo te laten, lijkt me.
|
#863
|
|||
|
|||
@peter.
mag ik vragen op welke manier(tel,internet) je bestelling heb geplaatst en hoelaat? ik vind het namelijk raar om te horen dat mensen die om 8.00 gebeld hebben het later ontvangen dan mensen die in de middag via internet besteld hebben. |
#864
|
|||
|
|||
Ik heb WEL een SMS ontvangen, GEEN simkaart, maar wel een brief die mijn nieuwe abonnement bevestigt.
Ik heb echter GEEN e-mail ontvangen die de bestelling bevestigd... En dus ook geen ordernummer? Iemand anders ook dit probleem? |
#865
|
|||
|
|||
Ik sta ook op status 4. Sta je nog op status 2 dan krijg je waarschijnlijk het gevreesde SMSje dat de levertijd 8 - 10 weken is. Heb ik dus ook niet gehad. Sta je nog op status 3 dan is het waarschijnlijk een kwestie van even wachten tot je op status 4 komt.
besteld via webshop t-mobile 20-7 11:30 (en meteen betaald) ordernummer: 2420xx 32 Gb zwart verlenging met 1 jaar i-150 alle brieven en micosim in huis, microsim al geactiveerd, werkt normaal Nee, het is niet eerlijk, mensen die eerder telefonisch besteld hebben zijn zo te zien op een lijst gekomen omdat het systeem er uit lag en pas later op de 20e ingevoerd (na mij) met een hoger ordernummer. Levering lijkt op ordernummer te gaan. Het leven is niet eerlijk maar het is maar een iPhone 4, dus tel je zegeningen als je verder gezond en gelukkig bent. |
#866
|
||||
|
||||
Citaat:
Tijdstip: 20 juli rond 11:00 Via: website Soort: Particulier (verlenging) Type: 32Gb Zwart Betaling: direct betaald via iDeal Ordernummer/salesnummer : 241xxx Status bestelling: 4 ******Order op transport ******De koerier (AMP Logistics) zal spoedig contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak. Micro-sim ontvangen ?: Ja Beruchte SMS ontvangen Nee. En die van mijn vrouw : Tijdstip: 20 juli rond 11:15 Via: website Soort: Particulier (verlenging) Type: 16Gb Zwart Betaling: direct betaald via iDeal Ordernummer/salesnummer : 242xxx Status bestelling: 3 Micro-sim ontvangen ?: Ja Beruchte SMS ontvangen Nee. Kwartiertje verschil in besteltijd, die van mij staat op transport, en van mijn vrouw nog niet. |
#867
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#868
|
||||
|
||||
20-07-2010: Voorinschrijving via dat knullige formuliertje op de website van TM.
21-07-2010: Bevestigingsmailtje. Binnen 5 werkdagen meer info. 28-07-2010: Het beruchte sms'je: Beste klant, Via deze weg bevestigen wij nogmaals uw bestelling van de iPhone 4. De eerder gecommuniceerde levertijd blijft gelijk namelijk 8 ? 10 weken. Indien deze wijzigt zullen wij u z.s.m informeren. Met vriendelijke groet, T-Mobile. ...wordt vervolgd...
__________________
iPhone 12 Pro 256GB iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion Laatst gewijzigd door Operafreak; 29-07-10 om 12:17. Reden: Ehhh... klein maandje vergist... |
#869
|
|||
|
|||
Lijkt erop dat je via internet besteld hebt 's ochtends en direct dezelfde dag betaald hebt dat je dan bij de happy few hoort.
Helaas heb ik wel een heel laag ordernummer (241xxx) maar ik had gekozen voor betalen aan de deur. Dus blijf ik steken in fase 2. Collega van mij heeft een kwartier later besteld. Zelfde toestel maar wel dezelfde dag met ideal betaald. En hij staat al op fase 3. Hij heeft ook al een microsim gekregen. Als ze nou erbij hadden gezet dat je voorrang krijgt als je meteen betaald dan had ik daarvoor gekozen. Heb overigens nog geen SMS gehad. |
#870
|
|||
|
|||
Ik heb nog geen sms, wel ordernummer (nu op 3), vandaag sim ontvangen, geen sms ..
Dat mensen die later aan de lijn zijn gekomen eerder een iphone krijgen is geen rpobleem. Zij zijn ook allemaal om 08.00 uur gaan bellen denk ik ! |
#871
|
|||
|
|||
Ik heb geen moeite met mensen die hem eerder krijgen dan ik.
Zelf wil ik hem natuurlijk ook heel graag zo snel mogelijk. Waarom ? Omdat het zo'n leuk ding is.... heb er al even mee mogen spelen (in Duitsland). Vind alleen dat de informatie verstrekking erg fout is. Wees eerlijk of zeg niks.... nu hoor je iedere keer wat anders. Geruchten ? Nee, zelfs T-Mobile weet het zelf niet. |
#872
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier hetzelfde, telefonish besteld om 12.30uur, zat alleen al vanaf 8 uur te *****n net als de rest. Heb trouwens wel alles binnen behalve dat lelijke smsje en sta nog op stap 3.... Ben benieuwd morgen |
#873
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij via dat k*t formuliertje, dat het niet werkt want en ik heb geen ordernr en heb nog nergens hoeven betalen etc.... Gaat lekker bij t-mobile.... Als ik niet snel iets of wat bericht krijg dan cancel ik hem wel en ga ik naar een echte provider..Tis elke keer wat met hun...bah |
#874
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#875
|
|||
|
|||
8:15 uur telefonisch besteld, status stond 2 dagen geleden al op 3 volgens klantenservice (ordernummer was echter onmogelijk te verkrijgen...)
Ben al sinds 26 juli 16:09 uur bekend bij AMP Logistics, maar de bekende melding, niet fysiek aanwezig. Vandaag Sim ontvangen en géén SMS.... Zou ik dan echt de enige vroege beller zijn? Lijkt me sterk.... |
#876
|
||||
|
||||
// Samengevoegd
__________________
|
#877
|
|||
|
|||
status? 2? 3? 4? waar halen jullie die status vandaan? Hoe controleer je dat?
Ik heb 20 juni om plm 10:15 contact gekregen en daar heb ik een Witte 32Gb besteld. Ik heb deze direct na het bekend worden van het niet leverbaar zijn van de Witte omgezet in een Zwarte. Dit zou geen invloed hebben op de volgorde werd mij verzekerd. Alles was geregeld en ik heb ook inderdaad een wijziging van contract brief gekregen (per 1 november....). Maar ik heb nooit enig bericht gehad of een vraag van hoe te betalen of zo. Dus hoe kan het zijn dat sommigen al wel betaald hebben of hebben kunnen aangeven dat ze aan de deur willen betalen? Heb inmiddels wel het beruchte SMSje gehad. :-( Het is maar een iPhone, maar ik baal wel van de manier waarop het allemaal gaat. Dacht op 5 augustus met nieuwe iPhone op vakantie te kunnen, maar ik zit dus mooi nog met die sinds iOS4 tergendlangzame 3G opgezadeld... |
#878
|
|||
|
|||
Kom er ook achter dat ik een email mis waarmee ik mijn orderstatus mee had kunnen achterhalen... Lekker slordig.. :-S
|
#879
|
|||
|
|||
Zelfde verhaal hier... En ik heb notabene rond een uur of 10 besteld via de internetsite.. Vind het een grote bende daar bij T-Mobile. Ik denk dat ze deze pre-order beter gewoon niet hadden kunnen doen, omdat het een grote bende is geworden...
__________________
iPhone 5 32GB Zwart 6.0 - iPad (3rd Gen) 16GB Wi-Fi Zwart 6.0 GM - MacBook Pro (mid 2009) 15" 2,66Ghz 4GB DDR3 - 500GB 7200RPM Harddisk - Windows 7 64bit Bootcamp |
#880
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb het smsje ook gehad (lees trouwesn net dat bijna iedereen dit standaard smsje zowat krijgt) Laatst gewijzigd door slikie; 29-07-10 om 00:57. |
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|