//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) geen sms, wel een simkaart, en status op 4!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #861  
Oud 28-07-10, 19:35
Peter_1's schermafbeelding
Peter_1 Peter_1 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 261
Standaard

geen sms, wel een simkaart, en status op 4!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #862  
Oud 28-07-10, 19:41
Peter_1's schermafbeelding
Peter_1 Peter_1 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 261
Standaard

De topics lopen aardig door elkaar heen nu, de moderators zullen ondertussen ook wel gek worden van die massa aan reacties door alle topics heen. Het is maar beter om het maar even zo te laten, lijkt me.
  #863  
Oud 28-07-10, 19:56
zmilan89 zmilan89 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

@peter.

mag ik vragen op welke manier(tel,internet) je bestelling heb geplaatst en hoelaat?

ik vind het namelijk raar om te horen dat mensen die om 8.00 gebeld hebben het later ontvangen dan mensen die in de middag via internet besteld hebben.
  #864  
Oud 28-07-10, 20:02
Sal Sal is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

Ik heb WEL een SMS ontvangen, GEEN simkaart, maar wel een brief die mijn nieuwe abonnement bevestigt.

Ik heb echter GEEN e-mail ontvangen die de bestelling bevestigd... En dus ook geen ordernummer? Iemand anders ook dit probleem?
  #865  
Oud 28-07-10, 20:19
marcoblom marcoblom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 57
Standaard

Ik sta ook op status 4. Sta je nog op status 2 dan krijg je waarschijnlijk het gevreesde SMSje dat de levertijd 8 - 10 weken is. Heb ik dus ook niet gehad. Sta je nog op status 3 dan is het waarschijnlijk een kwestie van even wachten tot je op status 4 komt.

besteld via webshop t-mobile 20-7 11:30 (en meteen betaald)
ordernummer: 2420xx
32 Gb zwart
verlenging met 1 jaar i-150
alle brieven en micosim in huis, microsim al geactiveerd, werkt normaal

Nee, het is niet eerlijk, mensen die eerder telefonisch besteld hebben zijn zo te zien op een lijst gekomen omdat het systeem er uit lag en pas later op de 20e ingevoerd (na mij) met een hoger ordernummer. Levering lijkt op ordernummer te gaan. Het leven is niet eerlijk maar het is maar een iPhone 4, dus tel je zegeningen als je verder gezond en gelukkig bent.
  #866  
Oud 28-07-10, 20:22
Peter_1's schermafbeelding
Peter_1 Peter_1 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zmilan89 Bekijk bericht
@peter.

mag ik vragen op welke manier(tel,internet) je bestelling heb geplaatst en hoelaat?

ik vind het namelijk raar om te horen dat mensen die om 8.00 gebeld hebben het later ontvangen dan mensen die in de middag via internet besteld hebben.
Hier in detail :

Tijdstip: 20 juli rond 11:00
Via: website
Soort: Particulier (verlenging)
Type: 32Gb Zwart
Betaling: direct betaald via iDeal
Ordernummer/salesnummer : 241xxx

Status bestelling: 4
******Order op transport
******De koerier (AMP Logistics) zal spoedig contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak.

Micro-sim ontvangen ?: Ja
Beruchte SMS ontvangen Nee.

En die van mijn vrouw :

Tijdstip: 20 juli rond 11:15
Via: website
Soort: Particulier (verlenging)
Type: 16Gb Zwart
Betaling: direct betaald via iDeal
Ordernummer/salesnummer : 242xxx

Status bestelling: 3

Micro-sim ontvangen ?: Ja
Beruchte SMS ontvangen Nee.

Kwartiertje verschil in besteltijd, die van mij staat op transport, en van mijn vrouw nog niet.
  #867  
Oud 28-07-10, 21:40
Sjeik18 Sjeik18 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sedat Bekijk bericht
Ellendelingen ... net gebeld met Tmobile nav mijn bevestiging van inschrijving. `staat niets van in het systeem meneer... u mag op de 30ste vernieuwen in de tmobile shop`. BLijkbaar had ik een sms of email moeten krijgen en daarna moeten bellen. Ik heb niets ontvangen, wat ook in het systeem staat. Toch mag ik naar de shop. Mooie tijd om over te stappen naar vodaphone.
zelfde probleem bij mij teminste meneer zag mij niet in het systeem en beloofde me dat er iemand terug gaat bellen maar geloof er niks van! Maar ja heb toch een witte gereserveerd dus kan lang wachten...dat word opzeggen me abbo en simkaartje zonder contract en wchten op de witte iphone
  #868  
Oud 28-07-10, 21:45
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

20-07-2010: Voorinschrijving via dat knullige formuliertje op de website van TM.
21-07-2010: Bevestigingsmailtje. Binnen 5 werkdagen meer info.
28-07-2010: Het beruchte sms'je:

Beste klant,

Via deze weg bevestigen wij nogmaals uw bestelling van de iPhone 4. De eerder gecommuniceerde levertijd blijft gelijk namelijk 8 ? 10 weken.

Indien deze wijzigt zullen wij u z.s.m informeren.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile.


...wordt vervolgd...
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 

Laatst gewijzigd door Operafreak; 29-07-10 om 11:17. Reden: Ehhh... klein maandje vergist...
  #869  
Oud 28-07-10, 21:47
Punica Punica is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Drachten
Berichten: 6
Standaard

Lijkt erop dat je via internet besteld hebt 's ochtends en direct dezelfde dag betaald hebt dat je dan bij de happy few hoort.

Helaas heb ik wel een heel laag ordernummer (241xxx) maar ik had gekozen voor betalen aan de deur. Dus blijf ik steken in fase 2. Collega van mij heeft een kwartier later besteld. Zelfde toestel maar wel dezelfde dag met ideal betaald. En hij staat al op fase 3. Hij heeft ook al een microsim gekregen.

Als ze nou erbij hadden gezet dat je voorrang krijgt als je meteen betaald dan had ik daarvoor gekozen. Heb overigens nog geen SMS gehad.
  #870  
Oud 28-07-10, 21:55
robertpaul robertpaul is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 24
Standaard

Ik heb nog geen sms, wel ordernummer (nu op 3), vandaag sim ontvangen, geen sms ..

Dat mensen die later aan de lijn zijn gekomen eerder een iphone krijgen is geen rpobleem. Zij zijn ook allemaal om 08.00 uur gaan bellen denk ik !
  #871  
Oud 28-07-10, 22:03
Punica Punica is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Drachten
Berichten: 6
Standaard

Ik heb geen moeite met mensen die hem eerder krijgen dan ik.
Zelf wil ik hem natuurlijk ook heel graag zo snel mogelijk. Waarom ? Omdat het zo'n leuk ding is.... heb er al even mee mogen spelen (in Duitsland).

Vind alleen dat de informatie verstrekking erg fout is. Wees eerlijk of zeg niks.... nu hoor je iedere keer wat anders. Geruchten ? Nee, zelfs T-Mobile weet het zelf niet.
  #872  
Oud 28-07-10, 22:04
026's schermafbeelding
026 026 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robertpaul Bekijk bericht
Ik heb nog geen sms, wel ordernummer (nu op 3), vandaag sim ontvangen, geen sms ..

Dat mensen die later aan de lijn zijn gekomen eerder een iphone krijgen is geen rpobleem. Zij zijn ook allemaal om 08.00 uur gaan bellen denk ik !

Hier hetzelfde,

telefonish besteld om 12.30uur, zat alleen al vanaf 8 uur te *****n net als de rest.

Heb trouwens wel alles binnen behalve dat lelijke smsje en sta nog op stap 3....

Ben benieuwd morgen
  #873  
Oud 28-07-10, 22:13
MethosNL MethosNL is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
20-06-2010: Voorinschrijving via dat knullige formuliertje op de website van TM.
21-06-2010: Bevestigingsmailtje. Binnen 5 werkdagen meer info.
28-06-2010: Het beruchte sms'je:

Beste klant,

Via deze weg bevestigen wij nogmaals uw bestelling van de iPhone 4. De eerder gecommuniceerde levertijd blijft gelijk namelijk 8 ? 10 weken.

Indien deze wijzigt zullen wij u z.s.m informeren.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile.


...wordt vervolgd...
Zelfde hier...

Volgens mij via dat k*t formuliertje, dat het niet werkt want en ik heb geen ordernr en heb nog nergens hoeven betalen etc....

Gaat lekker bij t-mobile....
Als ik niet snel iets of wat bericht krijg dan cancel ik hem wel en ga ik naar een echte provider..Tis elke keer wat met hun...bah
  #874  
Oud 28-07-10, 22:29
Mach2k Mach2k is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Breda
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
20-06-2010: Voorinschrijving via dat knullige formuliertje op de website van TM.
21-06-2010: Bevestigingsmailtje. Binnen 5 werkdagen meer info.
28-06-2010: Het beruchte sms'je:

Beste klant,

Via deze weg bevestigen wij nogmaals uw bestelling van de iPhone 4. De eerder gecommuniceerde levertijd blijft gelijk namelijk 8 ? 10 weken.

Indien deze wijzigt zullen wij u z.s.m informeren.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile.


...wordt vervolgd...
hier ook....maar dan in juli
  #875  
Oud 28-07-10, 22:35
Mazinho Mazinho is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Bocholtz
Berichten: 43
Standaard

8:15 uur telefonisch besteld, status stond 2 dagen geleden al op 3 volgens klantenservice (ordernummer was echter onmogelijk te verkrijgen...)

Ben al sinds 26 juli 16:09 uur bekend bij AMP Logistics, maar de bekende melding, niet fysiek aanwezig.

Vandaag Sim ontvangen en géén SMS.... Zou ik dan echt de enige vroege beller zijn? Lijkt me sterk....
  #876  
Oud 28-07-10, 22:49
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Samengevoegd
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #877  
Oud 28-07-10, 22:58
PDAHazzard PDAHazzard is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar PDAHazzard
Standaard

status? 2? 3? 4? waar halen jullie die status vandaan? Hoe controleer je dat?

Ik heb 20 juni om plm 10:15 contact gekregen en daar heb ik een Witte 32Gb besteld. Ik heb deze direct na het bekend worden van het niet leverbaar zijn van de Witte omgezet in een Zwarte. Dit zou geen invloed hebben op de volgorde werd mij verzekerd. Alles was geregeld en ik heb ook inderdaad een wijziging van contract brief gekregen (per 1 november....). Maar ik heb nooit enig bericht gehad of een vraag van hoe te betalen of zo. Dus hoe kan het zijn dat sommigen al wel betaald hebben of hebben kunnen aangeven dat ze aan de deur willen betalen? Heb inmiddels wel het beruchte SMSje gehad. :-(
Het is maar een iPhone, maar ik baal wel van de manier waarop het allemaal gaat. Dacht op 5 augustus met nieuwe iPhone op vakantie te kunnen, maar ik zit dus mooi nog met die sinds iOS4 tergendlangzame 3G opgezadeld...
  #878  
Oud 28-07-10, 23:08
PDAHazzard PDAHazzard is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar PDAHazzard
Standaard

Kom er ook achter dat ik een email mis waarmee ik mijn orderstatus mee had kunnen achterhalen... Lekker slordig.. :-S
  #879  
Oud 28-07-10, 23:09
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sal Bekijk bericht
Ik heb WEL een SMS ontvangen, GEEN simkaart, maar wel een brief die mijn nieuwe abonnement bevestigt.

Ik heb echter GEEN e-mail ontvangen die de bestelling bevestigd... En dus ook geen ordernummer? Iemand anders ook dit probleem?
Zelfde verhaal hier... En ik heb notabene rond een uur of 10 besteld via de internetsite.. Vind het een grote bende daar bij T-Mobile. Ik denk dat ze deze pre-order beter gewoon niet hadden kunnen doen, omdat het een grote bende is geworden...
__________________
iPhone 5 32GB Zwart 6.0 - iPad (3rd Gen) 16GB Wi-Fi Zwart 6.0 GM - MacBook Pro (mid 2009) 15" 2,66Ghz 4GB DDR3 - 500GB 7200RPM Harddisk - Windows 7 64bit Bootcamp
  #880  
Oud 28-07-10, 23:45
slikie slikie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TakkU Bekijk bericht
Zelfde verhaal hier... En ik heb notabene rond een uur of 10 besteld via de internetsite.. Vind het een grote bende daar bij T-Mobile. Ik denk dat ze deze pre-order beter gewoon niet hadden kunnen doen, omdat het een grote bende is geworden...
Ik heb PRECIES hetzelfde. Rond iets over 10en besteld via de telefoon. Ik ben benieuwd wat hier nu uit voort gaat komen want ik snap er helemaal niets meer van.

Heb het smsje ook gehad (lees trouwesn net dat bijna iedereen dit standaard smsje zowat krijgt)

Laatst gewijzigd door slikie; 28-07-10 om 23:57.
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 18:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 08:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:06.