//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je de iPhone nou gewoon vrijdag gaat halen, met een nieuw abbo erbij afgesloten. Zou je dan meteen een Micro sim erbij krijgen?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #841  
Oud 28-07-10, 13:52
sermedg sermedg is offline
• iOS 8.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar sermedg
Standaard

Als je de iPhone nou gewoon vrijdag gaat halen, met een nieuw abbo erbij afgesloten. Zou je dan meteen een Micro sim erbij krijgen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #842  
Oud 28-07-10, 13:55
iFajar iFajar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sermedg Bekijk bericht
Als je de iPhone nou gewoon vrijdag gaat halen, met een nieuw abbo erbij afgesloten. Zou je dan meteen een Micro sim erbij krijgen?
Ja, tmobile zegt dat je de microsim gratis erbij krijgt
  #843  
Oud 28-07-10, 16:52
zmilan89 zmilan89 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard iphone 4 sms 8-10 weken t-mobile??

Uur geleden sms ontvangen van t-mobile met de mededeling dat ik 8-10 weken moet wachten terwijl tijdens mijn bestelling om 10:00 op 20 juli de man van KS aangaf dat ik bij de 1e lichting zat.
hebben meer mensen hier last van??

Net ook gebeld zeer geirriteerde medewerker aan de telefoon die aangaf geen zin te hebben in discussies en dat 1e lichting niet betekende als 1e binnen :S?
  #844  
Oud 28-07-10, 16:54
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zmilan89 Bekijk bericht
Uur geleden sms ontvangen van t-mobile met de mededeling dat ik 8-10 weken moet wachten terwijl tijdens mijn bestelling om 10:00 op 20 juli de man van KS aangaf dat ik bij de 1e lichting zat.
hebben meer mensen hier last van
Yeps..same here.
Ook ik heb die sms van de 8 à 10 weken ontvangen, maar denk echt dat dit een standaard sms is. Ze weten zelf nog niet eens hoeveel ze er binnen gaan krijgen, dus hoe kunnen ze die levertijden dan nu al vaststellen?
  #845  
Oud 28-07-10, 17:04
Watje5 Watje5 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zmilan89 Bekijk bericht
Uur geleden sms ontvangen van t-mobile met de mededeling dat ik 8-10 weken moet wachten terwijl tijdens mijn bestelling om 10:00 op 20 juli de man van KS aangaf dat ik bij de 1e lichting zat.
hebben meer mensen hier last van??
Zelfde SMS ontvangen, ook via telefoon besteld, maar niet gevraagd of ik in de "eerste lichting" zou zitten. Beetje een tegenvaller die SMS

(16GB, zwart, en nog geen Microsim bij de post overigens)

Laatst gewijzigd door Watje5; 28-07-10 om 17:10. Reden: Bestelinfo erbij
  #846  
Oud 28-07-10, 17:09
marcoblom marcoblom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 57
Standaard

Ja, ik ook, maar waarom zijn er wel 6 topics over hetzelfde: hoe loopt de levering van de iPhone 4?
  #847  
Oud 28-07-10, 17:11
marcoblom marcoblom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rockywoman Bekijk bericht
Yeps..same here.
Ook ik heb die sms van de 8 à 10 weken ontvangen, maar denk echt dat dit een standaard sms is. Ze weten zelf nog niet eens hoeveel ze er binnen gaan krijgen, dus hoe kunnen ze die levertijden dan nu al vaststellen?
Zouden ze nu nog niet weten hoeveel toestellen ze binnen hebben gekregen?
  #848  
Oud 28-07-10, 17:15
dennis1506nl dennis1506nl is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

ik heb denk ik geluk ik heb namenlijk de 16gb bij apple retailstore gereserveerd en sta 2de op de lijst dus denk dat ik hem vrijdag gewoon na het werk ga halen
is wel kl*te dat tmobile zelf zoon lange wachtlijs heeft..
niemand hier bij phonehouse ofzo gereserveerd?? en weten jullie dan misschien de wachttijden?
  #849  
Oud 28-07-10, 17:16
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik heb nog geen sms gehad en mijn order status staat nog wel op 2 maar ik heb de witte variant, ik zal het hier neer zetten als ik ook een sms heb gehad.
  #850  
Oud 28-07-10, 17:19
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Hier ook SMS, status 2, maar toch vandaag de micro sim kaart ontvangen.
32GB zwart.
  #851  
Oud 28-07-10, 17:28
zmilan89 zmilan89 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

ik heb 16gb zwart via de telefoon besteld, ik heb netjes een brief gekregen met mijn contractgegevens maar niks met een ordernummer erin, hoe komen jullie hieraan?
  #852  
Oud 28-07-10, 17:31
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zmilan89 Bekijk bericht
ik heb 16gb zwart via de telefoon besteld, ik heb netjes een brief gekregen met mijn contractgegevens maar niks met een ordernummer erin, hoe komen jullie hieraan?
Telefonische helpdesk, vraag om je order en sales nr.
  #853  
Oud 28-07-10, 17:43
Koelkastlampje's schermafbeelding
Koelkastlampje Koelkastlampje is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 51
Standaard

Ik ben op het forum al veel voorbeelden tegengekomen van klanten die telefonisch in de ochtend hebben besteld en deze afwijzing per sms hebben ontvangen en dat terwijl veel online bestellingen die s'middags zijn gedaan wel worden uitgeleverd...
  #854  
Oud 28-07-10, 18:07
Johannes Johannes is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

Stnadaard sms, of T-Mobile is het aan het ver*****n. Ben benieuwd.
  #855  
Oud 28-07-10, 18:10
wann0 wann0 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koelkastlampje Bekijk bericht
Ik ben op het forum al veel voorbeelden tegengekomen van klanten die telefonisch in de ochtend hebben besteld en deze afwijzing per sms hebben ontvangen en dat terwijl veel online bestellingen die s'middags zijn gedaan wel worden uitgeleverd...
Ik heb het tijdluik waarin je via my t-mobile kon verlengen met Iphone 4 benut om de 16 GB toen te reserveren, kreeg ook meteen een order nummer. Daarna is het niet meer opgeschoten ermee omdat hij nog steeds op 2 staat . In principe zouden deze orders naar mijn weten ook redelijk vroeg in het systeem moeten staan aangezien ik nummer 2420XX heb gekregen.
  #856  
Oud 28-07-10, 18:22
carizmatic carizmatic is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Post even voor de duidelijkheid

via forum van tmobile >> reactie van een ordermanager

Hoe weet je wat de status van je bestelling is?
Als je bestelt via t-mobile.nl of telesales dan krijg je een e-mail met als onderwerp 'bestelling ontvangen'. In deze e-mail zit een link naar de orderstatus tool van T-Mobile.

Daarbij krijg je een sms van T-Mobile met een bevestiging van je levertijd. Mocht de levertijd wijzigen dan ontvang je een update per sms.

Zodra je toestel binnen is wordt je bestelling verwerkt door het magazijn en ontvang je van onze koeier (AMP Logistics) een e-mail en sms waarmee je direct online een bezorgafspraak kan maken.
  • Hoe werkt de wachtlijst en de (verwachte) levertijd?
    De levertijd voor de zwarte 16 en 32 gig iPhones is gebaseerd op de informatie die wij van Apple krijgen over leveringen en het aantal klanten dat wij verwachten die gaan bestellen. Op basis van deze informatie verwachten we dat je maximaal ongeveer 8 -10 moet wachten. Het kan dus zijn de vraag en/of het aanbod wijzigt, we zullen dan een nieuwe verwachte levertijd communiceren.

    Iedereen die bij T-Mobile bestelt komt op 1 lijst te staan op basis van datum/ tijdstip van bestellen. Als we toestellen beschikbaar hebben dan gaan we uitleveren op basis van de volgorde van deze lijst.

    We krijgen elke week leveringen van Apple. Er zal dus een relatief kleine groep zijn die korter dan 8 - 10 weken hoeft te wachten, dit zijn de klanten die bovenaan de lijst staan.


  • Waarom krijg ik nu al een nieuwe simkaart?
    Je krijgt per post je nieuwe simkaart opgestuurd, deze is nodig voor je nieuwe iPhone. We sturen deze eerder zodat je alvast je simkaart kan omzetten. Als je je iPhone krijgt kan je hem dus direct gebruiken!

    Het is dus geen indicatie dat je je iPhone eerder krijgt.
Dus betreft de sms die iedereen kreeg, dit is standaard naar iedereen gestuurd.
  #857  
Oud 28-07-10, 18:23
Diemer Diemer is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 83
Standaard

Heb ook een sms gehad. Nog steeds op status 2. Het lijkt er op dat mensen met status 3 eerder uitgeleverd krijgen. Maar afwachten..
  #858  
Oud 28-07-10, 18:24
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Zucht...jullie hebben een SMS gekregen niet gehad!
  #859  
Oud 28-07-10, 19:29
Sedat Sedat is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: waalwijk
Berichten: 9
Standaard

Ellendelingen ... net gebeld met Tmobile nav mijn bevestiging van inschrijving. `staat niets van in het systeem meneer... u mag op de 30ste vernieuwen in de tmobile shop`. BLijkbaar had ik een sms of email moeten krijgen en daarna moeten bellen. Ik heb niets ontvangen, wat ook in het systeem staat. Toch mag ik naar de shop. Mooie tijd om over te stappen naar vodaphone.
  #860  
Oud 28-07-10, 19:32
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ahh... de beruchte SMS. Zelf nog niks gehoord.. poeh poeh.
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 18:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 08:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.