T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je de iPhone nou gewoon vrijdag gaat halen, met een nieuw abbo erbij afgesloten. Zou je dan meteen een Micro sim erbij krijgen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als je de iPhone nou gewoon vrijdag gaat halen, met een nieuw abbo erbij afgesloten. Zou je dan meteen een Micro sim erbij krijgen?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iphone 4 sms 8-10 weken t-mobile??
Uur geleden sms ontvangen van t-mobile met de mededeling dat ik 8-10 weken moet wachten terwijl tijdens mijn bestelling om 10:00 op 20 juli de man van KS aangaf dat ik bij de 1e lichting zat.
hebben meer mensen hier last van?? Net ook gebeld zeer geirriteerde medewerker aan de telefoon die aangaf geen zin te hebben in discussies en dat 1e lichting niet betekende als 1e binnen :S? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook ik heb die sms van de 8 à 10 weken ontvangen, maar denk echt dat dit een standaard sms is. Ze weten zelf nog niet eens hoeveel ze er binnen gaan krijgen, dus hoe kunnen ze die levertijden dan nu al vaststellen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
(16GB, zwart, en nog geen Microsim bij de post overigens) Laatst gewijzigd door Watje5; 28-07-10 om 18:10. Reden: Bestelinfo erbij |
|
|||
|
|||
Ja, ik ook, maar waarom zijn er wel 6 topics over hetzelfde: hoe loopt de levering van de iPhone 4?
|
|
|||
|
|||
Zouden ze nu nog niet weten hoeveel toestellen ze binnen hebben gekregen?
|
|
|||
|
|||
ik heb denk ik geluk ik heb namenlijk de 16gb bij apple retailstore gereserveerd en sta 2de op de lijst dus denk dat ik hem vrijdag gewoon na het werk ga halen
is wel kl*te dat tmobile zelf zoon lange wachtlijs heeft.. niemand hier bij phonehouse ofzo gereserveerd?? en weten jullie dan misschien de wachttijden? |
|
|||
|
|||
Ik heb nog geen sms gehad en mijn order status staat nog wel op 2 maar ik heb de witte variant, ik zal het hier neer zetten als ik ook een sms heb gehad.
|
|
||||
|
||||
Hier ook SMS, status 2, maar toch vandaag de micro sim kaart ontvangen.
32GB zwart. |
|
|||
|
|||
ik heb 16gb zwart via de telefoon besteld, ik heb netjes een brief gekregen met mijn contractgegevens maar niks met een ordernummer erin, hoe komen jullie hieraan?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik ben op het forum al veel voorbeelden tegengekomen van klanten die telefonisch in de ochtend hebben besteld en deze afwijzing per sms hebben ontvangen en dat terwijl veel online bestellingen die s'middags zijn gedaan wel worden uitgeleverd...
|
|
|||
|
|||
Stnadaard sms, of T-Mobile is het aan het ver*****n. Ben benieuwd.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het tijdluik waarin je via my t-mobile kon verlengen met Iphone 4 benut om de 16 GB toen te reserveren, kreeg ook meteen een order nummer. Daarna is het niet meer opgeschoten ermee omdat hij nog steeds op 2 staat . In principe zouden deze orders naar mijn weten ook redelijk vroeg in het systeem moeten staan aangezien ik nummer 2420XX heb gekregen.
|
|
|||
|
|||
even voor de duidelijkheid
via forum van tmobile >> reactie van een ordermanager
Hoe weet je wat de status van je bestelling is? Als je bestelt via t-mobile.nl of telesales dan krijg je een e-mail met als onderwerp 'bestelling ontvangen'. In deze e-mail zit een link naar de orderstatus tool van T-Mobile. Daarbij krijg je een sms van T-Mobile met een bevestiging van je levertijd. Mocht de levertijd wijzigen dan ontvang je een update per sms. Zodra je toestel binnen is wordt je bestelling verwerkt door het magazijn en ontvang je van onze koeier (AMP Logistics) een e-mail en sms waarmee je direct online een bezorgafspraak kan maken.
|
|
|||
|
|||
Heb ook een sms gehad. Nog steeds op status 2. Het lijkt er op dat mensen met status 3 eerder uitgeleverd krijgen. Maar afwachten..
|
|
|||
|
|||
Zucht...jullie hebben een SMS gekregen niet gehad!
|
|
|||
|
|||
Ellendelingen ... net gebeld met Tmobile nav mijn bevestiging van inschrijving. `staat niets van in het systeem meneer... u mag op de 30ste vernieuwen in de tmobile shop`. BLijkbaar had ik een sms of email moeten krijgen en daarna moeten bellen. Ik heb niets ontvangen, wat ook in het systeem staat. Toch mag ik naar de shop. Mooie tijd om over te stappen naar vodaphone.
|
|
|||
|
|||
Ahh... de beruchte SMS. Zelf nog niks gehoord.. poeh poeh.
|
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|