//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) zojuist maar eens mijn onvrede geuit op het forum van T-mobile: Citaat: @Moderator Annemarie en Order Manager Remko1: Ik zou graag een reactie willen op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #881  
Oud 28-07-10, 23:52
thachac thachac is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

zojuist maar eens mijn onvrede geuit op het forum van T-mobile:

Citaat:
@Moderator Annemarie en Order Manager Remko1:

Ik zou graag een reactie willen op mijn volgende punten:

Ik zelf heb op 20 juli jongstleden telefonisch rond 8:35 een verlenging van 2 jaar aangevraagd in combinatie met de iphone 4 32GB zwart.
Verder heb ik afgelopen zaterdag netjes een brief ontvangen ter bevestiging van de verlenging van mijn contract.

Jullie hebben op dit forum al een aantal keren aangegeven dat iedereen netjes op volgorde op basis van het tijdstip van aanmelding tijdens de voorinschrijving wordt behandeld.

Hoe is het dan mogelijk dat meerdere personen welke via de website na 11:05 een verlenging naar een nieuw 2 jarig contract in combinatie met een iphone 4 zwart 32GB deze wel tijdens de eerste aflevering ontvangen? Dit terwijl ik vandaag een sms heb ontvangen dat ik 8 tot 10 weken mag wachten tot de voorraad weer is aangevuld.

Ik lees zoveel tegenstrijdige berichten van jullie ten opzichte van jullie klanten dat ik moet concluderen dat jullie de intern zaken niet goed op orde hebben.

Nu wil ik graag een reactie van jullie wat T-Mobile met mijn verhaal gaat doen.

Graag zou ik mijn sales nummer willen ontvangen zodat ik in ieder geval mijn status eens echt kan inzien. Met de huidige gegevens welke ik via de servicedesk heb ontvangen is dat tot dusver nog niet mogelijk gebleken.

Daarnaast zou ik jullie ook willen adviseren om bij een volgende lancering van een nieuwe iphone jullie servicedesk en sales afdeling hier goed op voor te bereiden.
Kom op zeg, jullie wisten toch net zo goed als wij dat een release van de iphone 4 er aan zat te komen?! Jullie wisten toch ook net als wij dat wij bij de 2e serie landen horen waar de nieuwe iphone wordt uitgegeven?!
Jullie hebben al 3 x de kans gehad om hierop in te kunnen spelen en telkens lijkt het toch dat jullie weer in dezelfde fouten vallen!

Ik werk zelf bij een professioneel IT bedrijf en wij spelen op dergelijke zaken ruim op tijd in als er aankondigingen worden gedaan. Ik ga er vanuit dat T-Mobile zelf ook professioneel genoeg van aard en in-control is om dat ook te kunnen.

Op dit moment zet ik daar persoonlijk mijn vraagtekens bij en denk ik dat vele mede-klanten hierover hetzelfde denken.

Ik wacht op een passende reactie vanuit jullie zijde via dit forum of mijn e-mail adres,

Groetjes,

Robert.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #882  
Oud 29-07-10, 00:13
M1ch3l M1ch3l is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mazinho Bekijk bericht
8:15 uur telefonisch besteld, status stond 2 dagen geleden al op 3 volgens klantenservice (ordernummer was echter onmogelijk te verkrijgen...)

Ben al sinds 26 juli 16:09 uur bekend bij AMP Logistics, maar de bekende melding, niet fysiek aanwezig.

Vandaag Sim ontvangen en géén SMS.... Zou ik dan echt de enige vroege beller zijn? Lijkt me sterk....
Exact dezelfde situatie hier, heb echter om 8.07 bestelling(verlenging) afgerond. Heb m'n ordernummer nog niet aangevraagd dus weet niet of ik inmiddels, zoals vele anderen, order al op status 4 heb staan.
  #883  
Oud 29-07-10, 08:43
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Net contact opgenomen met tmobile met de vraag hoe het kan dat ik zo vroeg vooringeschreven heb, en toch 8 à 10 weken moet wachten. Krijg ik als antwoord dat dat de eerste levering is :'s snap er niets meer van.
  #884  
Oud 29-07-10, 09:34
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Ja het is grappig hoe iedereen daar wat anders zegt. Stelletje ongeregeld.
  #885  
Oud 29-07-10, 12:24
appeltje82 appeltje82 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Net gebeld door de plaatselijke T-Mobile shop vanwege mijn reservering. De T-Shops hebben de Iphones binnengekregen en ik kan morgen mijn Iphone 4 32GB zwart op gaan halen.
  #886  
Oud 29-07-10, 12:34
nwilke nwilke is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 27
Standaard

Ik al half 10 besteld en ook niks. Blijkbaar gaat het bij t-mobile op alfabet ofzo.
  #887  
Oud 29-07-10, 13:20
jappe1994 jappe1994 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 28
Standaard

Ik denk dat je wel een redelijke kans hebt.
  #888  
Oud 29-07-10, 13:22
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Maar, helaas, is er ook een redelijke kans dat je het niet krijgt. Afwachten, afwachten, afwachten. Het is moeilijk ja. Ik hoop zelf morgen ook een i4 te hebben, maar je weet maar nooit.
  #889  
Oud 29-07-10, 13:29
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Vanmiddag bij de shop geweest en ik kan m'n toestel (32GB black) morgenochtend om 9:30 gaan ophalen! Was nummer twee op de lijst, gereserveerd op 9 juli 16:45. Zij gingen morgenochtend bellen.
  #890  
Oud 29-07-10, 13:35
lush000000 lush000000 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Hopelijk heeft hier iemand antwoord, ik heb zojuist een afspraak gemaakt met de koerier voor as. zaterdag. Ik heb mijn abbo verlengt, maar ik kom van een relax abbo af. Heb ik per direct het i-150 abbo of nog gewoon tot de datum dat mijn oude contract afliep mijn oude abbo? in verband met internetkosten.
  #891  
Oud 29-07-10, 13:37
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lush000000 Bekijk bericht
Hopelijk heeft hier iemand antwoord, ik heb zojuist een afspraak gemaakt met de koerier voor as. zaterdag. Ik heb mijn abbo verlengt, maar ik kom van een relax abbo af. Heb ik per direct het i-150 abbo of nog gewoon tot de datum dat mijn oude contract afliep mijn oude abbo? in verband met internetkosten.
Dit was eerder geen probleem. Gewoon even vragen aan T-Mobile.
  #892  
Oud 29-07-10, 13:49
Appletheway2go Appletheway2go is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thachac Bekijk bericht
zojuist maar eens mijn onvrede geuit op het forum van T-mobile:
Heb je al iets terug?
  #893  
Oud 29-07-10, 13:51
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juci Bekijk bericht
Heeft iemand toevallig al iets vernomen over de heoveelheid toestellen die de T-shop in Deventer heeft ontvangen? Was er net, maar ze wilden niets kwijt :-( Ik sta daar 12de op de lijst en m'n vriend 11de... schat onze kans nog best hoog toch?
Ik schat in dat je net op het randje zit. Persoonlijk denk ik dat je gemiddeld op zo'n 10 tot 15 iPhones max per winkel moet rekenen.
  #894  
Oud 29-07-10, 13:51
lush000000 lush000000 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Dit was eerder geen probleem. Gewoon even vragen aan T-Mobile.
Oke bedankt, zal ik meteen vragen als ik mijn (nog niet ontvangen) simkaart laat activeren.
  #895  
Oud 29-07-10, 13:53
Sjeik18 Sjeik18 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 20
Standaard

Dus niemand heeft een witte kunnen bemachtigen? (Ja ik weet dat er een second delay op zit maar vele mensen speculeerde nog dat er een kleine oplage witte erbij zat)
  #896  
Oud 29-07-10, 13:56
jappe1994 jappe1994 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Ik schat in dat je net op het randje zit. Persoonlijk denk ik dat je gemiddeld op zo'n 10 tot 15 iPhones max per winkel moet rekenen.
En hoe wordt het verdeeld? 5 x 16GB en 5 x 32 GB ? Want sta nummer 10 voor 32 GB zwart. En medewerkster zei dat ik een grote kans heb.
  #897  
Oud 29-07-10, 14:00
sjinedlime sjinedlime is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 35
Standaard

1 troost......over 10 weken hebben we hem allemaal.(op de witte na dan)
had eerst 32GB wit maar heb geen zin om straks een half jar te gaan wachten,dus maar om laten zetten naar 32 GB zwart.
  #898  
Oud 29-07-10, 14:03
RalfdeBoer RalfdeBoer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jappe1994 Bekijk bericht
En hoe wordt het verdeeld? 5 x 16GB en 5 x 32 GB ? Want sta nummer 10 voor 32 GB zwart. En medewerkster zei dat ik een grote kans heb.
de grote vestigingen van Tmobile krijgen over het algemeen meer geleverd dan de kleine vestigingen. In meerdere post gezien dat kleine vestigingen 5x16gb zwart en 6x32gb zwart krijgen. De grote vestigingen zullen wellicht dubbele krijgen.
  #899  
Oud 29-07-10, 14:04
jappe1994 jappe1994 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RalfdeBoer Bekijk bericht
de grote vestigingen van Tmobile krijgen over het algemeen meer geleverd dan de kleine vestigingen. In meerdere post gezien dat kleine vestigingen 5x16gb zwart en 6x32gb zwart krijgen. De grote vestigingen zullen wellicht dubbele krijgen.
Wat versta je onder een grote shop? Zoals Enschede is maar 1 winkel, en is best een grote stad te noemen. Dus is dat dan een grote shop?
  #900  
Oud 29-07-10, 14:05
Juci Juci is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 9
Standaard

zouden de shops dan zomaar een willekeurig aantal iphones krijgen? Denk je niet dat er enigszins is gekeken naar de reserveringen en dat op basis daarvan een aantal toestellen geleverd zijn?

Stel dat een shop heel veel 16 gig reserveringen heeft gehad en maar een enkele 32 gig... dan zou een andere verdeling veel logischer zijn toch?
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 18:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 08:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:32.