T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) zojuist maar eens mijn onvrede geuit op het forum van T-mobile: Citaat: @Moderator Annemarie en Order Manager Remko1: Ik zou graag een reactie willen op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zojuist maar eens mijn onvrede geuit op het forum van T-mobile:
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Net contact opgenomen met tmobile met de vraag hoe het kan dat ik zo vroeg vooringeschreven heb, en toch 8 à 10 weken moet wachten. Krijg ik als antwoord dat dat de eerste levering is :'s snap er niets meer van.
|
|
|||
|
|||
Ja het is grappig hoe iedereen daar wat anders zegt. Stelletje ongeregeld.
|
|
|||
|
|||
Net gebeld door de plaatselijke T-Mobile shop vanwege mijn reservering. De T-Shops hebben de Iphones binnengekregen en ik kan morgen mijn Iphone 4 32GB zwart op gaan halen.
|
|
|||
|
|||
Ik al half 10 besteld en ook niks. Blijkbaar gaat het bij t-mobile op alfabet ofzo.
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je wel een redelijke kans hebt.
|
|
|||
|
|||
Maar, helaas, is er ook een redelijke kans dat je het niet krijgt. Afwachten, afwachten, afwachten. Het is moeilijk ja. Ik hoop zelf morgen ook een i4 te hebben, maar je weet maar nooit.
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag bij de shop geweest en ik kan m'n toestel (32GB black) morgenochtend om 9:30 gaan ophalen! Was nummer twee op de lijst, gereserveerd op 9 juli 16:45. Zij gingen morgenochtend bellen.
|
|
|||
|
|||
Hopelijk heeft hier iemand antwoord, ik heb zojuist een afspraak gemaakt met de koerier voor as. zaterdag. Ik heb mijn abbo verlengt, maar ik kom van een relax abbo af. Heb ik per direct het i-150 abbo of nog gewoon tot de datum dat mijn oude contract afliep mijn oude abbo? in verband met internetkosten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik schat in dat je net op het randje zit. Persoonlijk denk ik dat je gemiddeld op zo'n 10 tot 15 iPhones max per winkel moet rekenen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus niemand heeft een witte kunnen bemachtigen? (Ja ik weet dat er een second delay op zit maar vele mensen speculeerde nog dat er een kleine oplage witte erbij zat)
|
|
|||
|
|||
En hoe wordt het verdeeld? 5 x 16GB en 5 x 32 GB ? Want sta nummer 10 voor 32 GB zwart. En medewerkster zei dat ik een grote kans heb.
|
|
|||
|
|||
1 troost......over 10 weken hebben we hem allemaal.(op de witte na dan)
had eerst 32GB wit maar heb geen zin om straks een half jar te gaan wachten,dus maar om laten zetten naar 32 GB zwart. |
|
|||
|
|||
de grote vestigingen van Tmobile krijgen over het algemeen meer geleverd dan de kleine vestigingen. In meerdere post gezien dat kleine vestigingen 5x16gb zwart en 6x32gb zwart krijgen. De grote vestigingen zullen wellicht dubbele krijgen.
|
|
|||
|
|||
Wat versta je onder een grote shop? Zoals Enschede is maar 1 winkel, en is best een grote stad te noemen. Dus is dat dan een grote shop?
|
|
|||
|
|||
zouden de shops dan zomaar een willekeurig aantal iphones krijgen? Denk je niet dat er enigszins is gekeken naar de reserveringen en dat op basis daarvan een aantal toestellen geleverd zijn?
Stel dat een shop heel veel 16 gig reserveringen heeft gehad en maar een enkele 32 gig... dan zou een andere verdeling veel logischer zijn toch? |
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|