//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat staat er bij Simon (Heerlen), volgens mij is 't bedtijd!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #941  
Oud 29-07-10, 23:28
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Dat staat er bij Simon (Heerlen), volgens mij is 't bedtijd!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #942  
Oud 29-07-10, 23:29
Maurice005 Maurice005 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 19
Standaard

Is een klein plaatsje een limburg ligt een half uur van maastricht af.
  #943  
Oud 29-07-10, 23:30
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik las er overheen, excuus.
  #944  
Oud 29-07-10, 23:39
Fab1Man Fab1Man is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 329
Standaard

Ga ik toch bij deze ook eens reageren in een van de vele topics. Morgen 11:00 uur ligt er een iPhone 4 32GB Zwart klaar in de T-Mobile Shop in Venlo. 20 juli gereserveerd, nadat ik er bij de klantenservice niet doorheen kwam, rond een uur of 10:30 uur.
  #945  
Oud 30-07-10, 10:54
Zniv Zniv is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Net een belletje T-Mobile winkel Roosendaal dat mn black 16gb klaar ligt (was nummer 25 op de lijst)
  #946  
Oud 30-07-10, 11:13
Maurice005 Maurice005 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 19
Standaard

Net terug van t-mobile shop heerlen stond 2e op de lijst voor de 32gb versie.
Maar volgens mij hadden ze de 32gb nog niet binnen want de 16 gb verkochten ze wel gewoon.
  #947  
Oud 31-07-10, 22:15
sjinedlime sjinedlime is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 35
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs Bekijk bericht
@Sjinedlime

Wanneer heb jij de Iphone wit omgezet naar Zwart?

Ik heb het vanochtend even geprobeerd maar ik ben dus gewoon mijn mooie plekkje in de rij kwijt geraakt door een ondeskundige idioot bij de KS.

Ik had hem om laten zetten zodra apple bericht had gegeven dat de witte wel eens heel lang ging duren.
Het was geen probleem bij TM,omdat hun ook bericht hadden gehad van apple.

wel ***** voor je,iedereen wacht al zolang
  #948  
Oud 02-08-10, 18:38
arvid74 arvid74 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 8
Standaard

ik had een vraagje, dit word mijn eerste iphone. Nu dacht ik als je een 1jarig abonnement neemt en je oude iphone telkens elk jaar verkoop +_ 350 euro, zo elk jaar een nieuwe iphone kan kopen gezien de opbrengst van de oude. Of zie ik wat over het hoofd?
  #949  
Oud 02-08-10, 20:10
sjinedlime sjinedlime is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arvid74 Bekijk bericht
ik had een vraagje, dit word mijn eerste iphone. Nu dacht ik als je een 1jarig abonnement neemt en je oude iphone telkens elk jaar verkoop +_ 350 euro, zo elk jaar een nieuwe iphone kan kopen gezien de opbrengst van de oude. Of zie ik wat over het hoofd?

tuurlijk kan dat,je betaald dan elk jaar een beetje bij omdat een 1 jarig abbo best wel wat kost en je betaald nu ongeveer 400 a 500 omdat je hem nu voor het eerst koopt.

je moet wel zorgen dat je hem netjes houd hoe mooier hij nog is hoe meer geld je er voor vangt.
  #950  
Oud 02-08-10, 20:27
bjonnie bjonnie is offline
• iOS 8.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 29
Standaard

Hallo,

Ik heb op de 31'ste mijn iPhone 4 16GB zwart besteld bij de T-Mobile shop in Winterswijk. Mij werd door een medewerker ook verteld dat ik maximaal 8 weken moest wachten. Maar, ik verwacht niet dat het ook de "maximale tijd" gaat duren. Heeft iemand misschien enig idee wanneer mijn iPhone ongeveer geleverd kan worden? Alvast bedankt!
  #951  
Oud 02-08-10, 20:39
arvid74 arvid74 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjinedlime Bekijk bericht
tuurlijk kan dat,je betaald dan elk jaar een beetje bij omdat een 1 jarig abbo best wel wat kost en je betaald nu ongeveer 400 a 500 omdat je hem nu voor het eerst koopt.

je moet wel zorgen dat je hem netjes houd hoe mooier hij nog is hoe meer geld je er voor vangt.
Misschien zie ik het verkeerd. Bij een 1 jarig contract betaal ik 359 voor het toestel. En naar een jaar denk ik hem weer te verkopen voor ongeveer 350. Abonnements geld veranderd niet echt dus dat is volgend jaar weer een nieuwe iphone en weer lekker lang wachten tot dat je hem hebt.

Bij twee jaar betaal ik 159 voor het toestel. En 24 x 30euro.
Als ik een rekensom maak scheelt het mekaar niet veel. Restwaarde van het toestel hou ik na 2 jr. voor het gemak op 250,-
  #952  
Oud 02-08-10, 20:53
sjinedlime sjinedlime is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arvid74 Bekijk bericht
Misschien zie ik het verkeerd. Bij een 1 jarig contract betaal ik 359 voor het toestel. En naar een jaar denk ik hem weer te verkopen voor ongeveer 350. Abonnements geld veranderd niet echt dus dat is volgend jaar weer een nieuwe iphone en weer lekker lang wachten tot dat je hem hebt.

Bij twee jaar betaal ik 159 voor het toestel. En 24 x 30euro.
Als ik een rekensom maak scheelt het mekaar niet veel. Restwaarde van het toestel hou ik na 2 jr. voor het gemak op 250,-
Je ziet het goed.
Zelf heb ik de 32GB besteld dus daarom kwam ik uit op 400 a 500 maar je zal zelf denk ik praten over een 16GB.
Het is iedergeval mooi beredeneerd allemaal,nu nog bestellen en 10 weken wachten

suc6
  #953  
Oud 02-08-10, 20:57
sjinedlime sjinedlime is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bjonnie Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb op de 31'ste mijn iPhone 4 16GB zwart besteld bij de T-Mobile shop in Winterswijk. Mij werd door een medewerker ook verteld dat ik maximaal 8 weken moest wachten. Maar, ik verwacht niet dat het ook de "maximale tijd" gaat duren. Heeft iemand misschien enig idee wanneer mijn iPhone ongeveer geleverd kan worden? Alvast bedankt!

Ik had hem op de 20ste besteld en zat helaas niet bij de eerste lichting dus ik moet maximaal 6 tot 10 weken wachten.
Het kan 1 zijn maar ook 10 wk.
Ik denk dat jij toch wel aan de 10 weken zit,omdat alle mensen die de 20ste hebben besteld eerst aan de beurt zijn............en dat zijn er best veel.

Je kan anders gewoon een zomerslaap doen van 10 weken dan is tie er als je wakker wordt.

suc6
  #954  
Oud 02-08-10, 21:11
arvid74 arvid74 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjinedlime Bekijk bericht
Je ziet het goed.
Zelf heb ik de 32GB besteld dus daarom kwam ik uit op 400 a 500 maar je zal zelf denk ik praten over een 16GB.
Het is iedergeval mooi beredeneerd allemaal,nu nog bestellen en 10 weken wachten

suc6
`

Inderdaad nu nog de iphone 4 16GB op kunnen halen bij de t-mobile shop apeldoorn. Sta 38e op de lijst. Ze hebben er nu 15 uitgeleverd. Ben vandaag weer langs geweest en zeiden dat ik gewoon nog even geduld moest hebben, hoe moeilijk dit ook is.

Maar ga inderdaad voor 1jr. en volgend jaar zien we wel weer.
Dank voor de reactie
  #955  
Oud 02-08-10, 21:19
sjinedlime sjinedlime is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arvid74 Bekijk bericht
`

Inderdaad nu nog de iphone 4 16GB op kunnen halen bij de t-mobile shop apeldoorn. Sta 38e op de lijst. Ze hebben er nu 15 uitgeleverd. Ben vandaag weer langs geweest en zeiden dat ik gewoon nog even geduld moest hebben, hoe moeilijk dit ook is.

Maar ga inderdaad voor 1jr. en volgend jaar zien we wel weer.
Dank voor de reactie
aljeblieft
  #956  
Oud 03-08-10, 18:16
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
20-07-2010: Voorinschrijving via dat knullige formuliertje op de website van TM.
21-07-2010: Bevestigingsmailtje. Binnen 5 werkdagen meer info.
28-07-2010: Het beruchte sms'je:

Beste klant,

Via deze weg bevestigen wij nogmaals uw bestelling van de iPhone 4. De eerder gecommuniceerde levertijd blijft gelijk namelijk 8 ? 10 weken.

Indien deze wijzigt zullen wij u z.s.m informeren.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile.


...wordt vervolgd...
02-08-2010: Wilde nou eindelijk wel eens weten waar ik aan toe was en via TM-forum vraag neergelegd wat de status van mijn voorinschrijving was. Ene BS van Orderadministratie mailde terug dat hij de vraag doorgeschoven naar de KS. Die zou mij vandaag 03-08 terugbellen en dan aan hem terugkoppelen... ja, ja, dacht ik nog.

03-08-2010: Geen telefoontje van KS, maar wel - tot mijn grote verbazing - een 'Gefeliciteerd met uw nieuwe abonnement' brief (contractbevestiging met Early Renewal EN de nieuwe micro chip... Voorzover ik uit de pakbon (gedateerd 02-08-2010) bij de chip kan opmaken is het referentienummer 2392*** en ordernummer 1834***. Géén idee welke ik nu moet gebruiken om de orderstatus te controleren. De early renewal hebben ze dus inderdaad uit dat knullige webformuliertje weten te destilleren.

Opnieuw.. wordt vervolgd..

Het gaat hier trouwens om een iPhone 4, 32GB, zwart.
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 

Laatst gewijzigd door Operafreak; 03-08-10 om 18:21.
  #957  
Oud 03-08-10, 18:29
Winna Winna is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik ben vandaag de plaatselijke telefoonwinkel binnen gelopen om te vragen wat bij hun de levertijd voor een iphone 4 was. Tot mijn verbazing was het antwoord: 10 minuten! Ze hadden de iphone 4 gewoon op voorraad, over hoe dat kon wilde de medewerker niks kwijt, maar ik kan mijn exemplaar deze week ophalen. Mocht de iphone helaas niet meteen meenemen, want ik had nog geen abonnement bij t-mobile en wilde mijn huidige telefoonnummer behouden. Hoop dat de aanvraag voor nummerbehoud er snel door is en ben erg blij dat ik de iphone niet via internet bij T-mobile zelf heb besteld, want dan had ik nog veel langer moeten wachten
  #958  
Oud 03-08-10, 21:44
jaf.vanloon jaf.vanloon is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb vandaag mijn microsim binnen gekregen. Betekent dit dat ik mijn iphone 4 een dezer dagen kan verwachten?

MVG

Jeroen
  #959  
Oud 03-08-10, 22:40
henkjobse henkjobse is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Winna Bekijk bericht
Ik ben vandaag de plaatselijke telefoonwinkel binnen gelopen om te vragen wat bij hun de levertijd voor een iphone 4 was. Tot mijn verbazing was het antwoord: 10 minuten! Ze hadden de iphone 4 gewoon op voorraad, over hoe dat kon wilde de medewerker niks kwijt, maar ik kan mijn exemplaar deze week ophalen. Mocht de iphone helaas niet meteen meenemen, want ik had nog geen abonnement bij t-mobile en wilde mijn huidige telefoonnummer behouden. Hoop dat de aanvraag voor nummerbehoud er snel door is en ben erg blij dat ik de iphone niet via internet bij T-mobile zelf heb besteld, want dan had ik nog veel langer moeten wachten
Welke zaak is dat dan en waar?
  #960  
Oud 03-08-10, 23:14
BDT BDT is offline
• iOS 8.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 85
Standaard

Vandaag ook mijn sim gehad en een brief over contract. Ze laten em ingaan op 15 aug. Terwijl mijn oude contract tot 14 juli liep.

I made up my mind: ik annuleer de hele boel en wacht op VF later dit jaar.

Heb de iPhone4 op 20 juli om 08:40 besteld(na 40 minuten proberen). Sta nog steeds op status 2 voor een 32gb zwart.

Geen T-mobile meer voor mij.

Sinds ik ben verhuisd is de ontvangst ook een stuk slechter, nog meer reden om over te stappen dus.
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 18:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 08:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.