//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Excuses voor mijn opmerking over de iPhone 4 (64 GB) versie.. Door mijn gehaast beetje in de war gekomen met de iPad geheugen. In ieder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #581  
Oud 20-07-10, 18:39
randyvdmeer randyvdmeer is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard

Excuses voor mijn opmerking over de iPhone 4 (64 GB) versie.. Door mijn gehaast beetje in de war gekomen met de iPad geheugen. In ieder geval... Denk er over na om de 32 GB versie van de iPhone 4 te nemen. Zie mijn bericht hierboven.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #582  
Oud 20-07-10, 18:40
randyvdmeer randyvdmeer is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
zet je 64gb te koop op ebay als je er een krijgt kun je meer als 1000 euro voor vangen sowieso
Was een beetje in de war met het geheugen van de iPad... Net even mijn bericht verandert. In ieder geval bedankt voor het melden!
  #583  
Oud 20-07-10, 18:41
randyvdmeer randyvdmeer is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ipoelie Bekijk bericht
vind het knap als je 64 gb te pakken krijgt.
Haha.. Zag dat ik een beetje in de war was met het geheugen grootte.. Zat na te denken over het iPad geheugen ipv de iPhone 4 capaciteit. Thnx!
  #584  
Oud 20-07-10, 18:51
JeeTB JeeTB is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Ongelofelijk dit! Vanochtend om 8 uur t-mobile gebeld en ik was 1 van de gelukkige want ik kwam gelijk door. Mijn bestelling besproken met die gast. Hij vertelde mij dat het systeem nog niet vlekkeloos werkte, maar de bestelling zou opschrijven en het gelijk ging invoeren wanneer het systeem weer functioneerde.

Ik had er al een slecht gevoel bij, dus na het werk weer gebeld om te controleren. Nu gvd een half uur moeten wachten maargoed... Mijn bestelling stond er nog niet in!? Dus voor de 2e keer mijn bestelling geplaatst.

Dus heb ook zoiets meegemaakt: Controleer het! Verifieer of je bestelling in het systeem staat.
  #585  
Oud 20-07-10, 19:02
kyle kyle is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeTB Bekijk bericht
Ongelofelijk dit! Vanochtend om 8 uur t-mobile gebeld en ik was 1 van de gelukkige want ik kwam gelijk door. Mijn bestelling besproken met die gast. Hij vertelde mij dat het systeem nog niet vlekkeloos werkte, maar de bestelling zou opschrijven en het gelijk ging invoeren wanneer het systeem weer functioneerde.

Ik had er al een slecht gevoel bij, dus na het werk weer gebeld om te controleren. Nu gvd een half uur moeten wachten maargoed... Mijn bestelling stond er nog niet in!? Dus voor de 2e keer mijn bestelling geplaatst.

Dus heb ook zoiets meegemaakt: Controleer het! Verifieer of je bestelling in het systeem staat.
Als dit mij gebeurd is dan kan T-Mobile me de bomen in, dan plaats ik mijn bestelling niet opnieuw. Het is maar een telefoon, een provider die mij een voorbestelling beloofd die er vervolgens helemaal niet is vertrouw ik niet, daar wil ik geen zaken mee doen. Wil de iPhone 4 heel graag hebben, maar ik heb ook nog mijn zelfrespect. Ga wat geld geven aan dat stelletje onbenul mocht me dat overkomen. Dan maar iets langer wachten.

Met andere woorden, ik bel nu vandaag ook niet meer, ga niet als een schaap een half uur aan de lijn hangen. Als de beloofde reactie van T-Mobile te lang duurt dan bel ik eens. Mocht ik dan niet in het systeem staan, hebben ze een abbonee minder.
  #586  
Oud 20-07-10, 19:02
Ipoelie Ipoelie is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 56
Standaard

Ik heb besloten om te wachten met de aanschaf van de iphone 4.

Ten eerste moet ik gewoon (i.o.a.) te veel bij betalen.
169,95 voor een 16 gb iphone en 69,95 voor de early renewal ( over 3 maanden kan ik gewoon verlengen).
Ook dat t-mobile geen korting geeft op dit moment (heb altijd kortingen bij contract verlenging gehad) heeft me besloten om een paar maanden te wachten.

Ik besteed dat geld liever aan de Ipad.
  #587  
Oud 20-07-10, 19:05
randyvdmeer randyvdmeer is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ipoelie Bekijk bericht
Ik heb besloten om te wachten met de aanschaf van de iphone 4.
Ten eerste moet ik gewoon (i.o.a.) te veel bij betalen.
169,95 voor een 16 gb iphone en 69,95 voor de early renewal ( over 3 maanden kan ik gewoon verlengen).
Ook dat t-mobile geen korting geeft op dit moment (heb altijd kortingen bij contract verlenging gehad) heeft me besloten om een paar maanden te wachten.
Ik besteed dat geld liever aan de Ipad.
Ook een iPad kopen..?! Ik ben ook van plan om er een aan te gaan schaffen. Dat als vervanging van mijn laptop thuis.

Laatst gewijzigd door randyvdmeer; 20-07-10 om 19:07.
  #588  
Oud 20-07-10, 19:33
Barbarian Barbarian is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Net toch voor de zekerheid even gebeld. De dame aan de lijn wist me te vertellen dat de inschrijvingen via het formulier op de website, enkel gebruikt worden om mensen terug te bellen en vervolgens in het systeem te zetten. Dat betekent dat je dus via de website niet direct een pre-order kan plaatsen. Maar wegens de enorme drukte (ruim 100 mensen constant in de wacht) zijn ze ook nog niet toegekomen aan het terugbellen. Maar de vriendelijke dame heeft me direct in het systeem gezet en ik krijg nog bericht van de koerier als er een toestel voor mij beschikbaar is.

Ze moest me de maximum levertijd van 10weken mede delen. We zullen zien
  #589  
Oud 20-07-10, 19:52
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Heb nu van verschillende al gehoort 10 weken! Dat is best lang! Ik kreeg in eerste instantie 6 weken te horen, bij tweede telefoontje 10 weken!
  #590  
Oud 20-07-10, 20:17
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

De makkelijkste manier om de voorverkoop te stoppen.....

Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.t-mobile.nl niet vinden.

* Controleer het adres op typefouten zoals
ww.voorbeeld.com in plaats van
www.voorbeeld.com

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 

Laatst gewijzigd door Operafreak; 20-07-10 om 20:31.
  #591  
Oud 20-07-10, 20:33
Solari Solari is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 48
Standaard

Vanochtend een bestelling geplaatst via de foon maar nog steeds geen bevestigingsmail. Meer mensen last van?
  #592  
Oud 20-07-10, 20:41
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Solari Bekijk bericht
Vanochtend een bestelling geplaatst via de foon maar nog steeds geen bevestigingsmail. Meer mensen last van?
Hier ook geen bevestigingsmail. Net even gekeken! Zou er niet gewoon een brief met de post komen?
  #593  
Oud 20-07-10, 20:42
Svenkras Svenkras is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Wwerf
Berichten: 30
Standaard

@Solari Er is mij verteld, via de foon dat iedereen deze week per POST een contract(verlening) in de bus kon verwachten en dat je een email van de koerier kon verwachten als de Iphone4 binnen zou zijn.... Om een afspraak te maken wanneer ze de Iphone 4 konden komen brengen......

Ik zeg nu al 30 juli om 08:00uur. Ja dat is in de ochtend
  #594  
Oud 20-07-10, 20:45
toet toet is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 11
Standaard

Toch vreemd..

Je tekend je contract pas bij het afleveren van de iphone. De bezorger controleerd ook je paspoort of id-kaart en je wordt gevraagd een bedrag van 0,01 euro te pinnen om de bankpas te controleren.
Denk dus niet dat je van de week een contract in de bus krijgt..
Misschien wel een brief dat je order verwerkt is
  #595  
Oud 20-07-10, 20:56
Svenkras Svenkras is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Wwerf
Berichten: 30
Standaard

@Toet DE jongen die mij heeft geholpen legde mij uit dat ik deze week mijn nieuwe contract, omdat ik verleng binnen krijg tekenen en retourneren. Dat verhaal over paspoort en pinpas controleren ? dat is alleen als je een nieuwe klant bent! ze hebben toch al jaren geld van mijn rekening kunnen halen !
  #596  
Oud 20-07-10, 20:59
toet toet is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 11
Standaard

Dat zou kunnen..

In de bevestigingsmail stond het echter vermeld..
Maar misschien is dat een standaard mail en heb je gelijk bij het verlengen..
Ik verleng ook voor het eerst bij t-mobile.. vertel je alleen wat er in mijn mail stond.

Stond ook in dat ik iemand anders kon machtigen mijn telefoon aan te nemen omdat het een verlening betrof. Bij een eerste contract is dit ook niet mogelijk.
  #597  
Oud 20-07-10, 21:39
Svenkras Svenkras is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Wwerf
Berichten: 30
Standaard

OKe jij heb dus een bevestiging gehad. ik niet, maar kan niet meer online verlengen.

we zullen het allemaal wel zien !!
  #598  
Oud 20-07-10, 21:41
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toet Bekijk bericht
Dat zou kunnen..

In de bevestigingsmail stond het echter vermeld..
Maar misschien is dat een standaard mail en heb je gelijk bij het verlengen..
Ik verleng ook voor het eerst bij t-mobile.. vertel je alleen wat er in mijn mail stond.

Stond ook in dat ik iemand anders kon machtigen mijn telefoon aan te nemen omdat het een verlening betrof. Bij een eerste contract is dit ook niet mogelijk.
Zou je die bevestigingsmail eens willen kopiëren naar dit topic? Eventueel laat je de privacy-gegevens weg.
  #599  
Oud 20-07-10, 22:03
toet toet is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 11
Standaard

hmm.. kopieren plakken lukt niet..

Krijg dan alleen de html codes

Laatst gewijzigd door toet; 20-07-10 om 22:07.
  #600  
Oud 20-07-10, 22:06
Svenkras Svenkras is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Wwerf
Berichten: 30
Standaard

Oke ziet er allemaal veel belovend uit ! Ik vind het raar dat ik en ik lees ook vele andere geen email hebben gehad.
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 18:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 08:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:10.