T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Excuses voor mijn opmerking over de iPhone 4 (64 GB) versie.. Door mijn gehaast beetje in de war gekomen met de iPad geheugen. In ieder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Excuses voor mijn opmerking over de iPhone 4 (64 GB) versie.. Door mijn gehaast beetje in de war gekomen met de iPad geheugen. In ieder geval... Denk er over na om de 32 GB versie van de iPhone 4 te nemen. Zie mijn bericht hierboven.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ongelofelijk dit! Vanochtend om 8 uur t-mobile gebeld en ik was 1 van de gelukkige want ik kwam gelijk door. Mijn bestelling besproken met die gast. Hij vertelde mij dat het systeem nog niet vlekkeloos werkte, maar de bestelling zou opschrijven en het gelijk ging invoeren wanneer het systeem weer functioneerde.
Ik had er al een slecht gevoel bij, dus na het werk weer gebeld om te controleren. Nu gvd een half uur moeten wachten maargoed... Mijn bestelling stond er nog niet in!? Dus voor de 2e keer mijn bestelling geplaatst. Dus heb ook zoiets meegemaakt: Controleer het! Verifieer of je bestelling in het systeem staat. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Met andere woorden, ik bel nu vandaag ook niet meer, ga niet als een schaap een half uur aan de lijn hangen. Als de beloofde reactie van T-Mobile te lang duurt dan bel ik eens. Mocht ik dan niet in het systeem staan, hebben ze een abbonee minder. |
|
|||
|
|||
Ik heb besloten om te wachten met de aanschaf van de iphone 4.
Ten eerste moet ik gewoon (i.o.a.) te veel bij betalen. 169,95 voor een 16 gb iphone en 69,95 voor de early renewal ( over 3 maanden kan ik gewoon verlengen). Ook dat t-mobile geen korting geeft op dit moment (heb altijd kortingen bij contract verlenging gehad) heeft me besloten om een paar maanden te wachten. Ik besteed dat geld liever aan de Ipad. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door randyvdmeer; 20-07-10 om 20:07. |
|
|||
|
|||
Net toch voor de zekerheid even gebeld. De dame aan de lijn wist me te vertellen dat de inschrijvingen via het formulier op de website, enkel gebruikt worden om mensen terug te bellen en vervolgens in het systeem te zetten. Dat betekent dat je dus via de website niet direct een pre-order kan plaatsen. Maar wegens de enorme drukte (ruim 100 mensen constant in de wacht) zijn ze ook nog niet toegekomen aan het terugbellen. Maar de vriendelijke dame heeft me direct in het systeem gezet en ik krijg nog bericht van de koerier als er een toestel voor mij beschikbaar is.
Ze moest me de maximum levertijd van 10weken mede delen. We zullen zien |
|
|||
|
|||
Heb nu van verschillende al gehoort 10 weken! Dat is best lang! Ik kreeg in eerste instantie 6 weken te horen, bij tweede telefoontje 10 weken!
|
|
||||
|
||||
De makkelijkste manier om de voorverkoop te stoppen.....
Server niet gevonden Firefox kan de server op www.t-mobile.nl niet vinden. * Controleer het adres op typefouten zoals ww.voorbeeld.com in plaats van www.voorbeeld.com * Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden. * Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
iPhone 12 Pro 256GB iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion Laatst gewijzigd door Operafreak; 20-07-10 om 21:31. |
|
|||
|
|||
Vanochtend een bestelling geplaatst via de foon maar nog steeds geen bevestigingsmail. Meer mensen last van?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@Solari Er is mij verteld, via de foon dat iedereen deze week per POST een contract(verlening) in de bus kon verwachten en dat je een email van de koerier kon verwachten als de Iphone4 binnen zou zijn.... Om een afspraak te maken wanneer ze de Iphone 4 konden komen brengen......
Ik zeg nu al 30 juli om 08:00uur. Ja dat is in de ochtend |
|
|||
|
|||
Toch vreemd..
Je tekend je contract pas bij het afleveren van de iphone. De bezorger controleerd ook je paspoort of id-kaart en je wordt gevraagd een bedrag van 0,01 euro te pinnen om de bankpas te controleren. Denk dus niet dat je van de week een contract in de bus krijgt.. Misschien wel een brief dat je order verwerkt is |
|
|||
|
|||
@Toet DE jongen die mij heeft geholpen legde mij uit dat ik deze week mijn nieuwe contract, omdat ik verleng binnen krijg tekenen en retourneren. Dat verhaal over paspoort en pinpas controleren ? dat is alleen als je een nieuwe klant bent! ze hebben toch al jaren geld van mijn rekening kunnen halen !
|
|
|||
|
|||
Dat zou kunnen..
In de bevestigingsmail stond het echter vermeld.. Maar misschien is dat een standaard mail en heb je gelijk bij het verlengen.. Ik verleng ook voor het eerst bij t-mobile.. vertel je alleen wat er in mijn mail stond. Stond ook in dat ik iemand anders kon machtigen mijn telefoon aan te nemen omdat het een verlening betrof. Bij een eerste contract is dit ook niet mogelijk. |
|
|||
|
|||
OKe jij heb dus een bevestiging gehad. ik niet, maar kan niet meer online verlengen.
we zullen het allemaal wel zien !! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hmm.. kopieren plakken lukt niet..
Krijg dan alleen de html codes Laatst gewijzigd door toet; 20-07-10 om 23:07. |
|
|||
|
|||
Oke ziet er allemaal veel belovend uit ! Ik vind het raar dat ik en ik lees ook vele andere geen email hebben gehad.
|
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|