T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Je wilt niet weten hoeveel mensen nu naar die lijn bellen, omdat het via internet (nog) niet kan... en ook al zetten ze 10 à ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je wilt niet weten hoeveel mensen nu naar die lijn bellen, omdat het via internet (nog) niet kan... en ook al zetten ze 10 à 20 man extra in dan kun je never nooit iedereen te woord staan na 8.00 uur...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
beetje jammer dat ze de website zijn vergeten xD
|
|||
|
|||
Nee, bij mij is er ook niks! En er staat toch echt dat het kan vanaf dan.. op de site, ik word gek hier..
|
|
|||
|
|||
Net gebeld via 0800-7111 en iPhone 4 besteld!
Early renewal is geen probleem, kan gewoon. |
|
|||
|
|||
is verkeerd bandje moet zijn :
al onze medewerkers liggen nog in bed, probeer het over 8 weken weer aub |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had om 8:03 meteen iemand aan de lijn op 1200 klantenservice.
Helaas kan ik niet voorinschrijven, met early renewal is het niet mogelijk werd mij verteld |
|
||||
|
||||
Wat een bullsh*t die site is nog steeds niet veranderd...
|
|||
|
|||
ONGELOOFLIJK, : ) wat een bende
|
|
|||
|
|||
ik heb gebeld met 0800 8104
en kreeg na 3x overgana gelijk ene dame aan de telefoon heb de iphone 4 dus gereserveerd contract wordt automatisch omgezet (verlengt) nummerbehoud alles gaat automatisch zwart of wit beide mogelijk! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mooi om te zien dat er netzoveel mafkezen als mij zijn. Ik heb net 1200 te pakken weten te krijgen, zegt ze tegen me dat zei niet kan verlengen maar dat ik het op de site moet doen. Als ik dan meld dat daar nog niks opstaat adviseerd ze me nog even te wachten, maar dat zij me verder niet kan helpen...
|
|
|||
|
|||
Pffffff zit ik hier als gekke eppie met al een reservering IN de winkel nog zielig proberen na te gaan hoe ze daar mee omgaan..
Heb nu wel iemand aan de lijn gekregen en die geeft aan dat ik beter langs de winkel kan gaan en ik dan ook hoogstwaarschijnlijk de mededeling krijg, hetzelfde tot nu toe, de reservering geld nog steeds (winkel reserveringen staan apart van via tmobile telefoon of internet) want staat dus buitenom van elkaar.. & dat ze mij bellen zodra hij klaarligt..... Nou ben benieuwd.. -_- |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nou doei met dat site, ik ga naar het werk, ik log me daar wel in.
|
|
|||
|
|||
ohja bestaande klanten krijgen geen aansluitkosten
|
|
||||
|
||||
Phonehouse site doet t wel al!
|
Labels |
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
|
|