//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door 276159 Even een vraagje. Mijn vriendin heeft een flex 25 abonnement en nog iets van €130 aan ongebruikt saldo staan. Zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1001  
Oud 08-08-10, 12:54
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 276159 Bekijk bericht
Even een vraagje. Mijn vriendin heeft een flex 25 abonnement en nog iets van €130 aan ongebruikt saldo staan. Zou ze dit bedrag mogen gebruiken om een iPhone te bestellen?
Bij het overstappen van flex naar het nieuwe relax behoud je volgens mij je tegoed.. Had zoiets gelezen dacht ik.

Zou het bij t-mobile ff navragen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1002  
Oud 08-08-10, 13:27
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 276159 Bekijk bericht
Even een vraagje. Mijn vriendin heeft een flex 25 abonnement en nog iets van €130 aan ongebruikt saldo staan. Zou ze dit bedrag mogen gebruiken om een iPhone te bestellen?
Je beltegoed omruilen voor geld om een iPhone mee te kunnen aanschaffen, nee dat kan je echt vergeten. Het is beltegoed, en is niet inwisselbaar.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #1003  
Oud 08-08-10, 13:29
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Bij overstappen naar een andere abonnement vorm, bij overdracht naar een nieuwe contracthouder, na het wijzigen van een bestaand abonnement. Allemaal zaken waarbij je je tegoed kwijt bent, je T-Mobile Extra punten worden gereset etc.
  #1004  
Oud 08-08-10, 14:41
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Ik heb van de T-Mobile Shop te horen gekregen dat ik zo mijn ordernummer krijg en een site waar ik hier wat mee kan doen. Weet iemand welke status mijn bestelling allemaal kan hebben?
  #1005  
Oud 08-08-10, 16:11
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
....... je T-Mobile Extra punten worden gereset etc.
Nou, dat dus niet.. Ik ging van Flex naar i150 - was mijn beltegoed kwijt, maar mijn punten heb ik gewoon gehouden. Eergisteren ingeleverd voor korting op mijn, naar verwachting, nogal vette factuur ivm early renewal én simlockvrij maken..
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #1006  
Oud 09-08-10, 10:51
SuperJay SuperJay is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 11
Exclamation Update levertijd Iphone 4

Op het twitter acount van t-mobile voor de iphone (http://twitter.com/tmobile_iphone) staat een update voor de levertijden van de Iphone 4 16Gb en 32 Gb.
Voor bestellingen die op 20 juli zijn gedaan geldt vanaf 6 augustus een levertijd van maximaal 3 weken.
Voor bestellingen die vanaf 30 juli zijn gedaan geldt nog een levertijd van maximaal 5 weken.
En voor voor de bestellingen die vanaf 5 augustus zijn gedaan geldt een levertijd van maximaal 6 weken.
  #1007  
Oud 09-08-10, 11:03
voske777 voske777 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 14
Standaard update

Gaat die levertijd in vanaf nu of is dat vanaf bv 20 juni en dan drie weken?
  #1008  
Oud 09-08-10, 11:04
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

ongelooflijk.. stelletje krotenkokers bij tmobile.
Had me vooringeschreven via het web op 20 juli en bevestigingsmail gehad op de 21e, maar nog steeds niet gehoord (was tussendoor ook een weekje op vakantie). Dus ik denk ik ga maar ff bellen.

Vertellen ze me daar dat het web niet zo te vertrouwen is en dat ik dus nu mijn abonnement moet gaan verlengen. Gaat dus nog wel ff duren voordat ik mijn telefoon ga krijgen. Hoewel die kerel redelijk positief was en verwacht dat het zo'n 2,5 week gaat duren.
  #1009  
Oud 09-08-10, 11:13
SuperJay SuperJay is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door voske777 Bekijk bericht
Gaat die levertijd in vanaf nu of is dat vanaf bv 20 juni en dan drie weken?
De update op de levertijden gaat in vanaf 6 augustus!
  #1010  
Oud 09-08-10, 11:19
voske777 voske777 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 14
Standaard update

bedankt voor je info.. we wachten af.
  #1011  
Oud 09-08-10, 12:48
ivette ivette is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Onstwedde
Berichten: 13
Standaard

Ik ben inmiddels gebeld door t mobile, en heb mijn aanvraag nogmaals moeten doen. Ik zou bevestigingsmail krijgen.... Nog niet gehad. Het is wederom aardig stil tussen t mobile en mij! Helaas! Maar ik wacht geduldig af. Ooit zou ik toch de iphone4 thuis ontvangen?

*Tevroeg geklaagt, vanmiddag om 17 uur mail en sms over afspraak maken voor levering van de Iphone!!! Joepie
Heb alleen de microsim nog niet....Hoop dat die zsm per post komt dan.

Laatst gewijzigd door ivette; 09-08-10 om 17:13.
  #1012  
Oud 09-08-10, 13:17
oOdaanOo oOdaanOo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: den haag
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar oOdaanOo
Standaard

mijn order nummer is 2625XX waar sta ik dan ergens...
  #1013  
Oud 09-08-10, 13:33
Diftar Diftar is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 12
Standaard

Mijn ordernummer bij Phonehouse is 3290XX Dat zou dan nog wel even kunnen duren lijkt mij
  #1014  
Oud 09-08-10, 13:47
Bollie1 Bollie1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 67
Standaard

ordernummers zeggen niks!

ik heb 2420XX en sta nog op 2, ook tijd van bestellen op de 20e zegt niks want er zijn er al heel veel na mij die hem al binnenhebben. Willekeurig dus!

Herstel! ik sta sinds een uurtje op 3!

Laatst gewijzigd door Bollie1; 09-08-10 om 14:56.
  #1015  
Oud 09-08-10, 20:41
Pieleplint Pieleplint is offline
• iOS 4.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juci Bekijk bericht
Net weer bij de t-shop hier in deventer geweest...
We zijn er nu achter dat er toestellen binnen zijn gekomen, hoeveel wisten ze zogenaamd niet en ze zouden vanavond of morgenvroeg gaan bellen...
Heel veel duidelijker word het dus niet. Is het personeel in alle shops zo kortaf? of treffen wij dat net?
Licht aan jezelf denk ik, krijg daar de beste service!! Kan me enigsinds wel voorstellen, je krijgt meer dan 100x de zelfde vraag terwijl overal het e.e.a bekend hoe het werkt met een voorinschrijving
  #1016  
Oud 09-08-10, 21:20
karstvdw karstvdw is offline
• iOS 11.0
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Meerhoven
Berichten: 17
Standaard Rembourskosten

Nu wordt het pas ècht leuk:
-20 juli een witte 32Gb besteld, via My T-Mobile. Meteen betaald met iDeal (1jr verlenging, dus €460)
-26 juli omgezet naar een zwarte, order nr 2578**
-vandaag afspraak gemaakt met AMP voor levering woensdag as.

Staat op de bevestigingsmail dat er nog rembourskosten à €460 voldaan dienen te worden.
Heb vanmiddag dus 45min met Customer 'Service' gebeld.
Wat blijkt: witte order is geannuleerd, nieuwe zwarte order is aangemaakt ("nee hoor, U heeft uw oude plek niet behouden, dat gaat niet").
Originele betaling is in eerste instantie nergens te vinden want order is geannuleerd, factuur nummer dus ook. Uiteindelijk via iDeal getraceerd en "wordt binnen 2weken teruggestort".
Ehm, juffrouw, het is 9 augustus en u had het over 26 juli?
"Ja, dat was vorige week, dus volgende week heeft U uw geld terug. En ja, U dient de koerier gewoon €460,- te betalen. Andere optie is, om deze order ook te annuleren en een nieuwe te plaatsen wanneer U het geld terug heeft".


Whatever.
Komt er dus op neer dat ik door een f*ck-up van een niet nader te benoemen telco nòg een keer €460,- moet dokken, in de veronderstelling dat ik later deze maand nog een keer iets teruggestort krijg....

Tot zover de VIP-behandeling
  #1017  
Oud 10-08-10, 11:52
iPhoneVerslaafd iPhoneVerslaafd is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard Dubbele bestelling, goedkope iPhone 4?

Wat zouden jullie doen?

Ik heb mijn iPhone 4 op 20 juli zowel via de telefoon (ik was dus al klant) als de tmobile shop besteld. Op de dag van lancering werd ik gebeld door de betreffende tmobile shop dat er een iPhone 4 voor mij klaar lag. Ik aarzelde geen moment en heb de klantenservice gebeld om mijn verlenging van contract, gedaan met de voorinschrijving via de telefoon, te annuleren. Eenmaal in de tmobile shop heb ik gewoon netjes mijn abonnement weer kunnen verlengen en de iPhone 4 mee naar huis gekregen.

Opeens krijg ik 5 augustus van AMP logistics een mail met daarin het verzoek tot het maken van een bezorgafspraak. Een dag daarvoor had ik ook al de simkaart opgestuurd gekregen en nu lag er dus nog een iPhone 4 voor mij klaar. Na het ontvangen van deze mail heb ik direct naar tmobile gebeld en gemeld dat ik al reeds in het bezit ben van een iPhone 4 en dat ik deze telefoon dus niet meer hoef te ontvangen. Ik kreeg een heel vaag antwoord; het kwam er op neer dat ik zelf contact op moest nemen met AMP om mijn levering te annuleren. Bij tmobile zou dan een notitie in het systeem komen te staan dat deze annulering gehonoreerd moest worden.

Ik heb de bestelling bij AMP nog niet geannuleerd omdat ik mij afvraag of ik die iPhone 4 niet gewoon kan gaan gebruiken. Is dit mijn kans op een hele goedkope iPhone? Want is de iPhone na het betalen van de rembourskosten van 169.95 niet gewoon van mij? Is het mogelijk de iPhone direct uit de verpakking te unlocken en te gaan gebruiken op ieder gewenst netwerk? Of heb ik mijn kans al verspeeld door eerlijk tmobile te berichten over de situatie? Ik kan me zo voorstellen dat het daar een dermate chaos is dat dit soort dingen niet meer opvallen!

Ik ben erg benieuwd of iemand van jullie hetzelfde heeft meegemaakt en wat je vervolgens gedaan hebt.

Graag jullie reacties!
  #1018  
Oud 10-08-10, 12:08
tattu tattu is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: den haag
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneVerslaafd Bekijk bericht
Wat zouden jullie doen?

Ik heb mijn iPhone 4 op 20 juli zowel via de telefoon (ik was dus al klant) als de tmobile shop besteld. Op de dag van lancering werd ik gebeld door de betreffende tmobile shop dat er een iPhone 4 voor mij klaar lag. Ik aarzelde geen moment en heb de klantenservice gebeld om mijn verlenging van contract, gedaan met de voorinschrijving via de telefoon, te annuleren. Eenmaal in de tmobile shop heb ik gewoon netjes mijn abonnement weer kunnen verlengen en de iPhone 4 mee naar huis gekregen.

Opeens krijg ik 5 augustus van AMP logistics een mail met daarin het verzoek tot het maken van een bezorgafspraak. Een dag daarvoor had ik ook al de simkaart opgestuurd gekregen en nu lag er dus nog een iPhone 4 voor mij klaar. Na het ontvangen van deze mail heb ik direct naar tmobile gebeld en gemeld dat ik al reeds in het bezit ben van een iPhone 4 en dat ik deze telefoon dus niet meer hoef te ontvangen. Ik kreeg een heel vaag antwoord; het kwam er op neer dat ik zelf contact op moest nemen met AMP om mijn levering te annuleren. Bij tmobile zou dan een notitie in het systeem komen te staan dat deze annulering gehonoreerd moest worden.

Ik heb de bestelling bij AMP nog niet geannuleerd omdat ik mij afvraag of ik die iPhone 4 niet gewoon kan gaan gebruiken. Is dit mijn kans op een hele goedkope iPhone? Want is de iPhone na het betalen van de rembourskosten van 169.95 niet gewoon van mij? Is het mogelijk de iPhone direct uit de verpakking te unlocken en te gaan gebruiken op ieder gewenst netwerk? Of heb ik mijn kans al verspeeld door eerlijk tmobile te berichten over de situatie? Ik kan me zo voorstellen dat het daar een dermate chaos is dat dit soort dingen niet meer opvallen!

Ik ben erg benieuwd of iemand van jullie hetzelfde heeft meegemaakt en wat je vervolgens gedaan hebt.

Graag jullie reacties!
Bij tmobile kan je niet 2 contracten in een korte periode afsluiten. Je moet minimaal 2 facturen hebben betaald of een voorschot van 250euro. Ze hebben in dit geval iets over het hoofd gezien waardoor je dus wel 2 contracten krijgt, dus je moet ook voor 2 contracten betalen.
Tshops en de klantenservice verkopen alles los van elkaar, dus je hebt helaas geen goedkope iphone misgelopen maar een slimme keuze gemaakt om je tweede contract te annuleren.
  #1019  
Oud 10-08-10, 12:24
iPhoneVerslaafd iPhoneVerslaafd is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tattu Bekijk bericht
Bij tmobile kan je niet 2 contracten in een korte periode afsluiten. Je moet minimaal 2 facturen hebben betaald of een voorschot van 250euro. Ze hebben in dit geval iets over het hoofd gezien waardoor je dus wel 2 contracten krijgt, dus je moet ook voor 2 contracten betalen.
Tshops en de klantenservice verkopen alles los van elkaar, dus je hebt helaas geen goedkope iphone misgelopen maar een slimme keuze gemaakt om je tweede contract te annuleren.
Beste tattu ik begrijp je niet helemaal. Het lijkt zo te zijn dat ze met het annuleren van het contract vergeten zijn de levering van de iPhone 4 ook te annuleren. Op dit moment heb ik dus 1 contract. Als ik de telefoon laat leveren en rembourskosten betaal dan heb ik toch gewoon een goedkope iPhone 4 zonder contract? Of wordt met het uitleveren direct een nieuw contract actief gemaakt?
  #1020  
Oud 10-08-10, 13:06
tattu tattu is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: den haag
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneVerslaafd Bekijk bericht
Beste tattu ik begrijp je niet helemaal. Het lijkt zo te zijn dat ze met het annuleren van het contract vergeten zijn de levering van de iPhone 4 ook te annuleren. Op dit moment heb ik dus 1 contract. Als ik de telefoon laat leveren en rembourskosten betaal dan heb ik toch gewoon een goedkope iPhone 4 zonder contract? Of wordt met het uitleveren direct een nieuw contract actief gemaakt?
je hebt je order "geannuleerd" . Als een klant zijn order wil annuleren en zijn order is al doorgevoerd naar AMP, dan moet de klant even contact opnemen met AMP om de order te annuleren. Als AMP het toestel gaat leveren gaan ze ook het contract meenemen en alle gegevens controleren. En als je dan gaat weigeren aan de deur wordt je contract alsnog ontbonden. Je contract is dus nu niet geannuleerd, als ik je verhaal zo bekijk.
Het is onmogelijk om een gratis iphone op zo een manier te krijgen bij tmobile.
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 18:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 08:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.