//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) heb afgelopen zaterdag besteld. maandag bevestiging gekregen dat contract en betaling binnen was en sindsdien staat de order op "in behandeling" Gisteren eens gebeld en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #761  
Oud 25-11-10, 14:05
northernstar northernstar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 89
Standaard

heb afgelopen zaterdag besteld. maandag bevestiging gekregen dat contract en betaling binnen was en sindsdien staat de order op "in behandeling" Gisteren eens gebeld en kreeg te horen dat er iets was met de aanvraag bij Vodafone. Hij zou me erover terug bellen. Niet dus....vanmorgen dus weer gemaild, maar ook daar nog geen antwoord op.
Las niet zulke beste dingen over deze site, had ik dat nou maar eerder gelezen. Kan dus weer lang gaan wachten vrees ik.
En ik HAD expres van te voren nog gevraagd of ze toch wel echt de iphone 4 op voorraad hadden, omdat ik niet weken wil gaan wachten. Dit werd uiteraard bevestigd.
Liefst heb ik nu gewoon mijn geld terug. Maar ze hebben zelf een regeltje bedacht, dat als het contract binnen is je niet meer kunt annuleren?!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #762  
Oud 25-11-10, 14:23
erwin85 erwin85 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

vreemd. Ik bestelde een iphone 4 bij hun, binnen enkele dagen had ik hem binnen.
  #763  
Oud 25-11-10, 21:11
ric12 ric12 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 35
Standaard

Ik zag dat de wachtijd nu 4 weken is?
Ik heb hem een paar weken geleden besteld, en had 'm na ongeveer 7 dagen. Ben het eens met northenstar, bij mij zou het binnen 3 dagen geleverd worden. Ze beloven je veel en vaak komen ze dat niet na. Indien dit ook bij jou zo is, vraag om een compensering. je krijgt wss een bluetooth headset.
meer dan dat kan ik niet doen, succes.
  #764  
Oud 25-11-10, 21:20
northernstar northernstar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 89
Standaard

ze adviseerden mij om zelf contact op te nemen met Vodafone. Gaven mij een nummer. maar VF geeft geen telefonische info. Dus moest ik mailen. (alsof dat persoonlijk is?!)
Heb wel een leesbevestiging van VF maar nog geen uitsluitsel.
Heb er een hard hoofd in...

Waar zie jij levertijden van 4 weken? Ik zie 24u staan bij iPhone 4
  #765  
Oud 29-11-10, 13:37
northernstar northernstar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 89
Standaard

order geannuleerd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 09:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.