Het ideale iPad internet abonnement. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zoek het goedkoopste 1-jarige abbonement van internet op de ipad. Wil geen limiet hebben....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik zoek het goedkoopste 1-jarige abbonement van internet op de ipad.
Wil geen limiet hebben. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vodafone kan jer per maand opzeggen. iPad basis, kost 20 euro met 500 mb aan data, daarna gaat de snelheid terug maar je kan dus altijd internetten voor die 20 EUR per maand. Er komen dus geen kosten meer bij als je over die 500mb heen bent.
|
|
|||
|
|||
Aangezien ik niet zo heel erg vaak gebruik zal gaan maken van 3G heb ik de Hi vandaag online aangeschaft, hiervoor betaal je in ieder geval 2,50 per maand en hiervoor krijg je 1 dag toegang met een limiet van 50MB. Iedere volgende dag dat je gebruik maakt van 3G betaal je weer 2,50.
Voor dagbundel van €2,50 krijg je 50 MB, daarna €0.05 per MB Snelheid: tot 7,2 Mb/s Gratis toegang tot KPN HotSpots Voor mensen die dus sporadisch gebruik maken van 3G lijkt dit dus een goede oplossing. Als over een paar maanden blijkt dat ik hier niet genoeg aan heb kan ik altijd nog overstappen op een ander abbonement. |
|
||||
|
||||
ondertussen kan je beter wachten tot IOS 4.3 en de ipad 2. dan koop je een ipad 2 en doe je via je iPhone internetten via tethering.
|
|
|||
|
|||
goedemorgen,
ik heb een iphone 4 met een vodafone sim only met onbeperkt internet. nu wil ik de ipad 2 kopen. Begrijp ik goed dat ik geen exemplaar met 3G hoef te kopen omdat IOS 4.3 tethering zal ondersteunen? Ik begreep dat de provider toestemming moet geven.... Ik zal af en toe willen internetten via 3G, maar dan kan ik mijn sim toch even uit de Iphone halen en in de Ipad doen? volgens mij geeft vodafone geen duo micro sims uit, toch? Het mooiste zou zijn als ik via iphone kan internetten via 3G via tethering. Geen idee hoe het werkt, kan iemand dat uitleggen? Thanks! |
|
|||
|
|||
Ik heb een iPad/iPhone met een duo simkaart van vodafone. Ze bestaan dus wél. Kosten ervan ongeveer 15 euro.
Edit: het betroffen destijds (juli 2010) normale afmeting simkaarten die eenvoudig op maat zijn geknipt. Wellicht dat de micro's inmiddels ook bestaan. Laatst gewijzigd door remmh01; 03-03-11 om 13:36. |
|
|||
|
|||
De normale bestonden ook, maar volgens mij zijn ze voor de microsim nooit op de markt gebracht....
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Is het trouwens ook niet gewoon mogelijk om je microsim van je iPhone 4, in de gevallen dat het echt nodig is en je hebt geen hotspot functie, eruit te halen en in je iPad te stoppen? Of valt dat op de een of andere manier te tracen door de provider?
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat dat zeker wel kan, maar dat is zo'n gedoe :-D
|
|
||||
|
||||
Hahaha..... jaa, maar in het geval je het echt nodig hebt. MyWi en PDAnet zijn al perfecte oplossingen natuurlijk, maar soms wil je ook niet dat je iPhone zonder batterij komt te zitten. Een dual sim is sowieso de beste oplossing.
Maar de vraag is daarom ook meer dat als je je iPhone sim gebruikt of een dual sim, kan de provider dat doorhebben en is het een probleem? Iemand daar ervaring mee? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Ga je met je laptop tetheren dan zien ze bijv aan die headers internet explorer/Firefox, Windows.... Laatst gewijzigd door ballegooier; 03-03-11 om 15:16. |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Koopadvies en ervaringen
|
|
|||
|
|||
weet iemand of echt alle mobiel internet abbo's werken met de ipad?
en zo niet welke werken dan wel |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vind mezelf een gewone tot redelijke gebruiker qua data verkeer en ik zit in 1 jaar en 1 maand op: Verstuurd: 847 MB Ontvangen: 10,6 GB dat komt neer op 800-900 mb per maand aan verkeer, met die abbo's die er allemaal zijn nu zit je aan limieten van 500 en je betaald je scheel...ik zit voor 30 tientjes gelukkig bij t-mobile voor onbeperkt internet (al vanaf m'n iphone 3g, kon hem zo overzetten toen hij afliep naar de iphone 4 (moest wel 100 euro betalen ofzo voor de telefoon)
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij jouw "hier" kon ik het niet vinden en ik denk dat ik dat voorlopig ook niet zal vinden. Mi betaallbaar en redelijk (en snel) is de 2Gb van KPN. Andere suggesties? (Zeer welkom).
|
|||
|
|||
Citaat:
iPad abonnement, overal internetten met je iPad - vodafone.nl Laatst gewijzigd door Otje82; 23-06-12 om 02:35. Reden: Plaatsen link |
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij had je die zelf ook wel kunnen vinden ;-) 7GB abonnement schijnt dus vrij normaal te zijn Laatst gewijzigd door Janvansteden; 24-06-12 om 09:16. |
|
||||
|
||||
Citaat:
PS Ik zie het wel staan, maar kan er totaal niets mee. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G Internet zonder abonnement? | Tunix | Overige providers Nederland | 5 | 09-12-10 10:13 |
Internet only abonnement? | Simlock | Odido (T-Mobile) | 4 | 21-10-10 00:01 |
Tethering via iPhone het internet op met de iPad, kan dat? | Zeke_NL | iPad algemeen | 2 | 06-08-10 09:34 |
Wat vind jij het ideale fitnessprogramma? | DutchAppeal | iPhone Apps | 17 | 02-03-09 21:04 |
|
|