Citaat:
Je kan even bellen natuurlijk, je krijgt toch elke keer een ander verhaal :confused: Dat ze daar geen duidelijkheid hebben vind ik echt zwak, aan de andere kant zijn die telefoons daar nog niet binnen dus de status van je bestelling opvragen is gewoonweg te vroeg. |
Ik had een witte 32 gb besteld... na het bericht dat deze weer later dan verwacht zou komen heb ik hem om laten zetten naar een zwarte 32 gb, de medewerker aan de lijn wist mij te garanderen dat het geen effect had voor de levering... dus dat is mooi zit ik gewoon bovenaan aangezien ik de 20ste om 10;00 besteld had.
|
Ik heb me order bevestiging zaterdag ontvangen (2x zelfs). Ben benieuwd wanneer er wordt begonnen met het uitleveren van de toestellen, T-mobile webcare zei dat men daar vrijdag al mee begon terwijl ik aan de telefonische helpdesk het verhaal krijg dat het nog een paar weken kan duren maar ik wel bij de eerste batch zit.
|
Wow ik kan daadwerkelijk met mijn ordernummer kijken op die site..:P
Grappig....er staat nu dit: Order Verwerkt Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden. Stap 2 van 5 |
Yep, hier ook. Ik moest trouwens mijn salesnummer ingeven, niet mijn ordernummer.
|
Net T-Mobile gebeld, er is daar echt geen ordernummer los te krijgen pff
|
Citaat:
|
Mooi overzicht, maar hoe zit het eigenlijk als je het via the Phonehouse heb geregeld?
Ik heb het daar 20 juli online geregeld, en heb een mail ontvangen, dat ik voor de rest niets hoef te doen...(ik heb alleen maar een ordernr..iets van 329xxx) |
Ik heb toch echt mijn ordernummer ingevuld in plaats van mijn salenummer, iig dat nummer wat ik gekregen heb aan de lijn beginnend met 26.... Naja ik zie het vanzelf wel..:)
|
Citaat:
Hoe kan jij wat via de Phonehouse geregeld hebben. Kan je daar dan ook al pre-orderen?:confused: |
ook via Phonehouse, order bevestiging gekregen om 8:38, nummer 328XXX
|
via een uitnodigings mail van TPH
ps. Sushies, heb jij voor de rest ook niet meer gehad dan die bevestiging? er staat bij mij ook in, dat ze binnen een dag contact opnemen...en verderop iets van binnen 10 dagen... |
heb net gebeld voor mijn salesnummer.. ( ordernr had ik al) en idd, met het salesnummer kun je op Status bestelling: T-Mobile > Zakelijk > Service > Mijn Status je status bekijken en hier ook stap 2
Order Verwerkt Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden. zou ik dan bij de 1e levering zitten? * hoop het zo :D * |
Overigens zeiden ze ook om op Aflevertijd.nl | AMP logistics te kijken.. Zou dat voor het afleveren door de koerier zijn?
|
Salesnummer: 243***
|
Citaat:
|
Dan draait je maag toch om als je hoort dat er 'misschien' Iphones voor losse verkoop aanwezig zullen zijn in de winkel :eek: Maja alles is misschien.. Levering is onduidelijk..Ook al geven alle instanties aan 6 tot 10 weken wordt er ook gesproken van leveringen na de 30e.. Echt zoooo stom allemaal..
|
Ik vraag me af wat nou de daadwerkelijke levingsdatum word.In eerste instantiewerd mij verteld dat dit 4 tot 6 weken werd. En nu (ik belde voor de wijziging van wit naar zwart 16 gb) is het 8 tot 10 weken geworden. Hoe zit dit? heeft iemand mee info?
|
Ik zou het liefste mijn iPhone 4 op 30 juli per koerier ontvangen maar ik denk dat de kans hierop vrij nihil is.
|
Citaat:
Volgens mij isde beste optie nog steeds voor de winkel gaan liggen en dan een abbo afsluiten in de winkel en die anderen afzeggen (meneer van de t-mobile verzekerde me dat dit kon. ) maar ja bij welke winkel? |
Citaat:
Geloof me, ik zou hem liever gisteren dan vandaag in mijn handen hebben. Maar als je niet bereid bent hem uit de UK, FR etc. te halen dan zit je gewoon vast aan de leveringstermijnen van T-Mobile. |
Tijdens voorinschrijving telefonisch besteld: order nr 2466XXX om 10:30 het gaat om de 32 gb wit ( ik wil deze keer geen zwarte iphone hebben vindt de voor en achterkant nu teminste mooi)
|
telefonisch - 21 juli 11.45 - ordernr:2643XX - salesnr:2472XX - nog geen orderbevestiging op papier
|
Inmiddels is bij mij op de online bestellingsinformatie pagina de status van mijn bestelling veranderd naar:
"3. Order verzonden naar magazijn Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden." Ik vermoed dat meer mensen dezelfde status hebben. |
Ik heb nog geen order nummer bij de hand, staat deze op de order bevestiging of moet ik hier toch echt weer de T-Mobile helpdesk bellen?
|
20-07-2010 via mytmobile besteld, bestelling ontvangen (email bevestiging) van t-mobile om 11:23 ordernummer 2420xx. Betaald via ideal en bestelling geaccepteerd om 11:32 (opnieuw bevestiging via mail). 24e brief thuis met factuur en bevestiging van verlenging van het contract!
Ben benieuwd vrijdag! Zou echt balen als nieuwe klanten vrijdag ochtend een iPhone 4 in de winkel kunnen krijgen bij een nieuw contract. Dan is voorinschrijving zinloos en had ik liever voor de t-mobile shop gelegen met mijn slaapzak (en iPad). |
Zijn er ook mensen die een telefonische vernieuwing van hun contract hebben gedaan op 20-07 (tussen 8:00 en 9:00 ergens) en zo'n brief hebben gehad (zonder sales/order nummer) maar die inmiddels toch een sales/order nummer hebben gekregen? Zo ja, hoe heb je dat aangepakt? Want via tmobile_webcare wil dat nog niet echt lukken.
|
Order nummer even telefonisch opgevraagd, order nr. 262XXX
|
Online voorinschrijving aangemeld voor verlenging contract + iPhone 4, tot op heden nog geen bevestiging gekregen van T-mobile.
|
Ik kan trouwens niet op de T-Mobile de status van mijn order checken... vreemd hoor.
|
Citaat:
Status opgevraagd met ordernr, maar werkte niet. Daarna met salesnr en dat werkte wel |
Bij mij staat hij ook op 3.
Begin toch weer wat hoop te krijgen op een levering op de 30e! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebbes, order status:
2. Order Verwerkt Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden. Ik loop dus achter op de meeste hier. |
Telefonisch om ongeveer 10:30 uur besteld, afgelopen zaterdag de schriftelijke bevestiging ontvangen en zojuist het ordernummer opgevraagd bij de klantenservice. Mijn Bestelstatus opgevraagd en die is op stap 3 :)
Ordernummer begint met 260XXX Salesnummer begint met 243XXX |
ik heb order nr. 262XXX
en sales nr. 245XXX |
Geen van de 2 nummers werkt bij mij, en heb ook nog geen order bevestiging binnen. Net gebelt en de meneer zei dat er wat vertraging opgelopen was en dat de bevestiging per post alsnog moet komen. (had geen invloed op je positie op de lijst)
Misschien werkt de statuspagina pas als je een bevestiging binnen hebt. kan iemand dit bevestigen? |
Citaat:
Ik had om 10:00 besteld. |
ik heb mijn orde nummer en sales nummer geprobeerd maar krijg elke keer de volgende melding "Er is geen actieve order gevonden voor het opgegeven nummer. Controleer het ordernummer en neem contact op met T-Mobile klantenservice indien het probleem blijft bestaan."
waar ligt dit aan?? |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:06. |