iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 ordernummer overzicht (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/65188-iphone-4-ordernummer-overzicht.html)

patriez 21-10-10 20:03

Morgen kan ik mijn iphone 4 16 gb ophalen! Ik had hem 26 september besteld bij de t-mobileshop in leiden. Heb dus net geen 4 weken hoeven wachten. Succes iedereen met wachten!

LittleHarry 21-10-10 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpetya (Bericht 589608)
gefeliciteerd :rolleyes:

bij
T-mobile ?

Jah bij T-mobile shop in Delft

dpetya 21-10-10 23:29

Voor alle klanten die op 16 september t/m heden een iPhone 16 gb hebben besteld geldt "verwachte" een levertijd van 8


F*uckin t-mobile weer de wachttijd naar 8 weken verhoogd...:mad:
in 8 weken kan je met de fiets naar VS!

kristel03 22-10-10 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpetya (Bericht 589696)
Voor alle klanten die op 16 september t/m heden een iPhone 16 gb hebben besteld geldt "verwachte" een levertijd van 8


F*uckin t-mobile weer de wachttijd naar 8 weken verhoogd...:mad:
in 8 weken kan je met de fiets naar VS!



Heb hem gister besteld bij t mobile en tegen mij werd gezegd dat er een levertijd was van 5 weken.
Als het werkelijk 8 weken is kun je hem toch beter via een andere weg aanschaffen? Belcompany? pdashop?
Zou je de bestelling bij t-mobile kunnen annuleren?

thomasbouw 22-10-10 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nance30 (Bericht 588326)
Via de t shop of op internet besteld?

Ik heb hem besteld in de t-mobile shop in Apeldoorn.. Toen ik de iPhone bestelde gingen ze uit van 7 tot 8 weken levertijd.. Maar ik kom ook. van een andere provider.

kap 22-10-10 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kap (Bericht 586285)
14 oktober iPhone 4 (32Gb) besteld bij T-mobile (online/verlenging). Vandaag naar status 3.

Gisteren de iPhone ontvangen. Ik heb dus maar een week hoeven te wachten.

DanceOD 22-10-10 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LittleHarry (Bericht 589585)
Vandaag mijn Iphone op kunnen halen. 32 GB versie.
Duurde voor mij precies 2 weken.... Valt alles mee dus!

Goed om te horen!

dpetya 22-10-10 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kap (Bericht 589893)
Gisteren de iPhone ontvangen. Ik heb dus maar een week hoeven te wachten.



moest je dan rembours betalen? Als ik niet thuis ben kan iemand anders tekenen of vragen ze echt vor je id ?

kap 22-10-10 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpetya (Bericht 589928)
moest je dan rembours betalen? Als ik niet thuis ben kan iemand anders tekenen of vragen ze echt vor je id ?

Ik heb vooruitbetaald met mijn creditcard en bij levering moest ik mijn ID tonen.

dpetya 23-10-10 16:14

Levering-status T-Mobile Duitsland:

iPhone 4 Lieferstatus

Onze t-mobile sucks....

eelcovdg 23-10-10 16:50

woei! iphone binnen. wel flink wennen zeg na jaren Nokia.
uiteindelijk 3 weken geduurd.

dpetya 23-10-10 18:04

Gefeliciteerd!

16Gb of 32 ?

eelcovdg 23-10-10 19:17

16gb. 32gb is op veel plaatsen gewoon op voorraad.

dhstork 25-10-10 13:23

Ladies & Gents,

My story so far ;)

Vrijdag 15 oktober
's-middags iPhone 4 32gb besteld in de T-Mobile shop t.b.v. 2-jarige verlening van mijn contract. Vervolgens het nieuws op Nu.nl gelezen dat de prijsverhoging door een woordvoerster van T-Mobile werd bevestigd. T-Mobile klantenservice gebeld met de vraag of ik de huidige prijs in de shop of toekomstige prijs na verhoging moet betalen. Te horen gekregen dat het de toekomstige prijs is i.v.m. het feit dat je dan pas het contract tekent. Daarna gevraagd hoe ik het toestel toch tegen huidige prijs kan aanschaffen. Medewerker gaf aan dat ik dit dan het beste via de site kan doen. De op de site en factuur aangegeven prijs staat op dat moment dan vast.

Zaterdag 16 oktober
's-ochtends in de winkel geannuleerd gevraagd welke prijs ik nu dien te betalen. Verwezen naar het bericht op nu.nl en gesprek met klantenservice. Zij konde op dat moment nog geen uitsluitsel over eventuele coulanceregeling geven. Vervolgens bestelling geannuleerd en EUR 50 reserveringskosten terug ontvangen.

's-avonds bestelling via de T-Mobile website geplaatst en gelijk alles via Ideal betaald. Wel werd er 8 weken levertijd :eek: aangegeven

Maandag 25 oktober
Net gekeken op de T-Mobile website bij bestelstatus:
Status 3 !!! :cool:
Order verzonden naar magazijn
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.

En dat na ruim 1 week i.p.v. 8! Zou ik hem dan toch deze week al echt in mijn handen hebben?

To be continued...

DanceOD 25-10-10 13:42

Vorige week maandag besteld, vandaag via thephonehouse op de hoogte gesteld (email) dat mijn contract is geaccepteerd en ze nu mijn op de wachtlijst plaatsen voor de phone zelf (iphone 4 32 GB), maar deze zou dan een levertijd hebben van 1 - 3 weken. Ben benieuwd..

jeroen84 25-10-10 13:44

7 Oktober telefonisch abonnement verlengd met iPhone4 16GB, nog steeds status 2... Tot nu toe niet meer aan gedacht, maar begin nu ongeduldig te worden :)

dhstork 25-10-10 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen84 (Bericht 591077)
7 Oktober telefonisch abonnement verlengd met iPhone4 16GB, nog steeds status 2... Tot nu toe niet meer aan gedacht, maar begin nu ongeduldig te worden :)

Zou me niet al teveel zorgen maken. De 16gb wordt -als ik me niet vergis- nu eenmaal meer verkocht en is dus minder goed leverbaar. Daar zijn ook de levertijden op de site van T-Mobile op gebaseerd.

jeroen84 25-10-10 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dhstork (Bericht 591087)
Zou me niet al teveel zorgen maken. De 16gb wordt -als ik me niet vergis- nu eenmaal meer verkocht en is dus minder goed leverbaar. Daar zijn ook de levertijden op de site van T-Mobile op gebaseerd.

Ik maak me ook geen zorgen, wil alleen graag mijn iPhone hebben :d. Rustig even afwachten...

ability 25-10-10 17:53

Op 20 okt de 32 gb bestelt telefonisch bij tmobile,

Ik sta nu op status 3

(Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.)

Gaat het dan snel vanaf status 3 ?

nelsiebelsie 25-10-10 18:38

6 oktober online besteld en net smsje gekregen dat ik een afspraak kan maken:)
Ik heb een afspraak gemaakt voor zaterdag maar ik ben alleen de ochtend tot 12.00 niet thuis. Weten jullie misschien of ik de dag ervoor om 21.00 nog snel de tijd of de datum kan wijzigen??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:20.