iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 ordernummer overzicht (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/65188-iphone-4-ordernummer-overzicht.html)

jeroen84 26-10-10 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nelsiebelsie (Bericht 591209)
6 oktober online besteld en net smsje gekregen dat ik een afspraak kan maken:)
Ik heb een afspraak gemaakt voor zaterdag maar ik ben alleen de ochtend tot 12.00 niet thuis. Weten jullie misschien of ik de dag ervoor om 21.00 nog snel de tijd of de datum kan wijzigen??

Heb je de 16 of de 32GB besteld?

ability 26-10-10 12:23

Vandaag kreeg ik bericht om een afspraak te maken, MORGEN dus... Komt ie al!

TOP precies binnen 1 week binnen!
:D:D:D:D:D

dhstork 26-10-10 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dhstork (Bericht 591068)
Ladies & Gents,

My story so far ;)

Vrijdag 15 oktober
's-middags iPhone 4 32gb besteld in de T-Mobile shop t.b.v. 2-jarige verlening van mijn contract. Vervolgens het nieuws op Nu.nl <KNIP>

Zaterdag 16 oktober
's-ochtends in de winkel geannuleerd gevraagd welke prijs ik nu dien te betalen. Verwezen naar het bericht op nu.nl en
<KNIP>

Maandag 25 oktober
Net gekeken op de T-Mobile website bij bestelstatus:
Status 3 !!! :cool:
<KNIP>

Update:

Dinsdag 26 oktober
SMS + email gekregen. Natuurlijk gelijk een afspraak gemaakt voor morgen...
M.a.w.: het wordt deze week :D

To be continued...

dhstork 27-10-10 22:31

Woensdag 27 oktober
Een glimmende iPhone4 32GB ligt hier nu voor me. Ben blij :d

Over and out...

DanceOD 28-10-10 14:10

Lol als ik iedereen zo hoor dat ze de 32GB versie nog redelijk snel via t-mobile ontvangen, vraag ik me af waarom ik hem (18 oktober) eigenlijk via thephonehouse heb besteld..
Nja laten we hopen dat ik niet te lang hoef te wachten ;P

jeroen84 02-11-10 12:04

Nou mensen, een update. Ik heb 7 oktober een iPhone4 16GB besteld, en mijn status is zojuist gewijzigd naar status 3. Ben benieuwd hoe snel ik mail / sms krijg om afleverafspraak te maken...

dpetya 02-11-10 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen84 (Bericht 594876)
Nou mensen, een update. Ik heb 7 oktober een iPhone4 16GB besteld, en mijn status is zojuist gewijzigd naar status 3. Ben benieuwd hoe snel ik mail / sms krijg om afleverafspraak te maken...

Super !!! good luck man !!!

jeroen84 03-11-10 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen84 (Bericht 594876)
Nou mensen, een update. Ik heb 7 oktober een iPhone4 16GB besteld, en mijn status is zojuist gewijzigd naar status 3. Ben benieuwd hoe snel ik mail / sms krijg om afleverafspraak te maken...

Gisteravond laat het status 4 mailtje / smsje, aflever afspraak gemaakt voor vrijdag (morgen kon ook al, maar ik dus niet...). Dus net binnen een maand na bestellen mijn nieuwe iPhone in huis.

DanceOD 05-11-10 10:23

18 Oktober besteld bij the phonehouse (32 GB), precies een week later contract aanvraag goedgekeurd door t-mobile, en toen te horen gekregen dat de levertijd tussen de 1-3 weken zou duren. Aankomende maandag zit ik dan op 2 weken (+1 van de contract goedkeuring). Toch lees ik net in een keer op de site van de phonehouse dat beide nu in een keer zeer slecht leverbaar zijn, en de levertijd onbekend is. Iemand enig idee of ik nog steeds binnen 1,5 week kan rekenen op ontvangst? Of gaat dit pas januari worden :S?

Jobdata 05-11-10 15:15

Ik heb 27 sep besteld via het web bij de phonehouse. Op 25 oktober kreeg ik bericht dat ze de aanvraag bij t-mobile was goed gekeurd om zo de prijsverhoging voor te zijn. Maar heb nog steeds niks, maandag is het 6 weken.

helaas te veel problemen met de 3g ik heb nu weer een nokia :mad:

Sorry vergeten te melden een 32gb

DanceOD 05-11-10 18:12

Ik ga ook echt NIEMAND meer the phonehouse aanraden.

Maar dat je een maand moest wachten op contract goedkeuring? Dat is wel ernstig. Bij mij duurde dat maar een week! Wel toevallig, want ik kreeg het ook op maandag 25 oktober te horen (van mijn contractgoedkeuring).

Welke telefoon heb je precies besteld? De 16GB? of de 32? Want sowieso was al bekend dat de 16GB versie langere levertijden zou hebben. (wat nu schijnbaar ook het geval is met de 32GB...zucht...)

DanceOD 05-11-10 20:06

Heb je al eens geprobeerd te bellen Jobdata?

Kreeg je in je mail van 25 oktober ook te horen hoe lang de levertijd nog ongeveer zou zijn?

Hanzup 06-11-10 09:45

5 oktober besteld in de t-mobile shop in Hilversum, gister opgehaald! Een 16g! Nu nog zien te unlocken en mn vodafone sim bewerken, mn nummer wordt pas 19-1 omgezet!

Jobdata 06-11-10 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DanceOD (Bericht 596684)
Heb je al eens geprobeerd te bellen Jobdata?

Kreeg je in je mail van 25 oktober ook te horen hoe lang de levertijd nog ongeveer zou zijn?

Ja daarin stond 1 tot 3 weken wat zou beteken dat het totaal 8 weken zou zijn. Was trouwens een mail van AMP logistics geschreven door de phonehouse.

via twitter van de phonehouse zeggen ze nu nog 2 weken maar dat zeggen ze al weken.

Ik heb nog niet gebeld ga ik maandag eens ff doen.

Op de site van de phonehouse staat nog steeds 2 weken, dat kunnen ze er ook wel af halen.

DanceOD 06-11-10 12:11

Ik heb ze gister ook gevraagd hoe dat nou zit (twitter). Maar ze bevestigen alleen maar dat 'het inderdaad slecht leverbaar is'. Waar je dus alsnog niks aan hebt.

DanceOD 08-11-10 18:13

JobData, heb je nog gebeld naar the phonehouse om te vragen hoe en wat?

dpetya 09-11-10 12:34

This is unfair!!! :mad:

I am waiting 4 weeks already
In germany they already delivered October orders and are delivering November orders already!


25.10. - 31.10. Ausgeliefert
01.11. - 07.11. In Auslieferung
08.10. - 12.11. Sofort lieferbar

DanceOD 12-11-10 13:22

Jobdata, ik zag dat je ook al gevraagd had op de twitter van the phonehouse of er al vorderingen waren, maar bij jou geven ze dus hetzelfde antwoord. Ik hoop dat we hem voor 2011 nog kunnen krijgen, maar ik schat de kansen klein. Ik ga die winkel in ieder geval bij IEDEREEN afraden.

Jobdata 15-11-10 14:17

@DanceOD, klopt ja. Ik ben bang dat ze alle voorraaden aan het opsparen zijn voor de uitrol van KPN en Vodafone of zo.

Iemand idee wat de voorraden van Vodafone zijn als je daar direct besteld?

DanceOD 15-11-10 14:29

Ik zou dat echt een schande vinden. Dat betekend dat ze dus mensen straks met een nieuwe abbonement bij vodafone of KPN voor mensen laten gaan die al langer aan het wachten zijn. Gaat echt nergens over. Maargoed als ze 29 november weer iphones hebben, ga ik er vanuit dat daar onze toestellen ook wel eens tussen mogen zitten :).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:27.