Gratis: 2 reserveringen Antwerpen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb 2 reserveringen in Antwerpen, maar ik kan er niet op tijd zijn. Als jij met 2 personen gaat, kan je er dus 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gratis: 2 reserveringen Antwerpen
ik heb 2 reserveringen in Antwerpen, maar ik kan er niet op tijd zijn. Als jij met 2 personen gaat, kan je er dus 2 kopen om 7 uur. Ik zou dan rond elf uur komen om er eentje over te nemen en handje contantje betalen.
Win-win |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou graag willen gaan maar heb geen 2de persoon...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik wil wel mee!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor de duidelijkheid: je gaat de winkel binnen met 2 personen, dus je mag 2 iPhones kopen. 1 ervan is voor jullie, de andere voor mij.
|
|
||||
|
||||
Welke heb je gereserveerd, 32GB?
|
|
|||
|
|||
Ter info: Ik heb je een persoonlijk bericht verstuurd.
Het is mijn vader die mee kan gaan. Ik had me sowieso een dag verlof genomen morgen (en mijn vader is gepensionneerd), maar dat heb ik je in het persoonlijk bericht al vermeld. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@bdr
Ik heb je net nog een mail gestuurd met de volledige procedure (en mijn gegevens). Moest je deze niet ontvangen hebben, laat het me dan even weten. |
|
|||
|
|||
Mocht JaytB om 1 of andere reden niet kunnen geef je maar een seintje.
Dreampy@msn.com Ik zoek zelf nog een 16 GB en kan morgen met 2 persoon gaan in antw. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobistar 1 iphone pp, reserveringen over? | bartsidee | Koopinformatie België | 4 | 31-07-10 22:10 |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
reserveringen louvre/opera over?? | sjalih | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 16-07-10 23:02 |
[iPhone 3G] Reserveringen The Phone House | Vigoroso | Koopinformatie Nederland | 139 | 25-09-08 19:04 |
|
|