Ik ben op zoek naar witte Iphone 3gs simlockvrij discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een witte Iphone 3 gs simlockvrij met bon. Omgeving Woerden/Utrecht voor een redelijke prijs. Ik hoor graag van jullie Doei ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar witte Iphone 3gs simlockvrij
Ik ben op zoek naar een witte Iphone 3 gs simlockvrij met bon. Omgeving Woerden/Utrecht voor een redelijke prijs. Ik hoor graag van jullie
Doei Monique |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik vrees dat dit het forum "Koopadvies en ervaringen" is en niet "Te koop aangeboden"
Misschien even daar iets maken? |
|
|||
|
|||
Dat lukt mij niet omdat ik nog geen 3 maanden lid ben van deze club vandaar dat ik zo maar probeer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Witte iphone 3gs | Andreas.Borry | iPhone algemeen | 2 | 15-08-10 00:10 |
Witte Iphone 3GS 16GB | AnnemiekeR | Koopinformatie en ervaringen | 5 | 21-06-10 23:19 |
Iphone 3GS 32 Gig ( kleur naar keuze ) sealed en simlockvrij | racekonijn | Archief | 1 | 09-10-09 11:28 |
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS | vinnieblanco | Overige providers Nederland | 5 | 18-08-08 23:54 |
|
|