//

Aflevering iPhone 4 => moeder = contracthouder = op vakantie

Aflevering iPhone 4 => moeder = contracthouder = op vakantie discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) @john1979: ah, logisch natuurlijk. Had ik even niet aan gedacht....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 03-08-10, 20:51
axestream's schermafbeelding
axestream axestream is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 61
Standaard

@john1979: ah, logisch natuurlijk. Had ik even niet aan gedacht.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-08-10, 00:42
slikie slikie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Ik heb ook de pinpas van m'n moeder gefixed haha! Die kreeg ze mooi niet mee
  #23  
Oud 04-08-10, 10:28
Tuttel Tuttel is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard

Ik wens je veel geluk, had precies hetzelfde als jouw maar ik kreeg hem mooi niet mee... Kopietjes en alles leuk en aardig maar ze wilde persé het identiteitsbewijs zelf van mijn moeder zien. Ik kon hem weer leuk uitzwaaien met mijn telefoon in zijn hand. Ben inmiddels 19, maar kon hem niet aannemen op geen enkele manier.

Ik hoop dat je meer geluk hebt, maar houd er rekening mee dat ze hem zo weer vrolijk meenemen. Ze cancellen de boel gelukkig niet, je moet gewoon een andere afspraak maken, wat voor mij over 3 weken pas is aangezien moeders dan weer terug is.

Edit: Hoe groot is de kans als ik hem voor morgen weer klaarzet dat ik dan andere gasten aan de deur krijg en hem dan wel meegeven?

Laatst gewijzigd door Tuttel; 04-08-10 om 11:01.
  #24  
Oud 04-08-10, 11:55
slikie slikie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tuttel Bekijk bericht
Ik wens je veel geluk, had precies hetzelfde als jouw maar ik kreeg hem mooi niet mee... Kopietjes en alles leuk en aardig maar ze wilde persé het identiteitsbewijs zelf van mijn moeder zien. Ik kon hem weer leuk uitzwaaien met mijn telefoon in zijn hand. Ben inmiddels 19, maar kon hem niet aannemen op geen enkele manier.

Ik hoop dat je meer geluk hebt, maar houd er rekening mee dat ze hem zo weer vrolijk meenemen. Ze cancellen de boel gelukkig niet, je moet gewoon een andere afspraak maken, wat voor mij over 3 weken pas is aangezien moeders dan weer terug is.

Edit: Hoe groot is de kans als ik hem voor morgen weer klaarzet dat ik dan andere gasten aan de deur krijg en hem dan wel meegeven?

Kopie van Rijbewijs EN paspoort zou toch genoeg moeten zijn. Voorderest heb ik ook nog een brief waarin moeders mij machtigd het aan te nemen met handtekening etc etc. Dus ze kunnen gewoon niet moeilijk doen
  #25  
Oud 05-08-10, 22:24
Delight75's schermafbeelding
Delight75 Delight75 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slikie Bekijk bericht
Kopie van Rijbewijs EN paspoort zou toch genoeg moeten zijn. Voorderest heb ik ook nog een brief waarin moeders mij machtigd het aan te nemen met handtekening etc etc. Dus ze kunnen gewoon niet moeilijk doen
Nope....ORIGINELE ID van je moeder....anders niet.
Ik heb ooit een simpele telefoon besteld via TM voor mijn moeders verjaardag, maar mijn VROUW mocht hem niet aannemen, omdat de bestelling op mijn naam stond!
Stelletje prutsers bij AMP Logistics!
__________________
Het leven is als een neus....haal eruit wat erin zit!
  #26  
Oud 06-08-10, 00:10
slikie slikie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Vandaag is de iPhone afgeleverd. Chille gasten in 1 of ander rag wit bestelbusje .

Alleen mijn eigen ID-nodig, niets geen gedoe met id of rijbewijs van mijn ma of een brief met machtiging. Ging erg smooth! Ze hadden het vast druk hehe!
  #27  
Oud 06-08-10, 11:13
martinvb martinvb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Velsen
Berichten: 30
Standaard

Mooi! Zie je wel dat het goed afloopt. Zorgen om niets.
  #28  
Oud 06-08-10, 11:21
RalfdeBoer RalfdeBoer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 78
Standaard

Nou, gefeliciteerd met je Iphone!!
Bij aflevering doen ze nooit echt moeilijk. De pakketdienst heeft geen zin om twee keer naar één adres te rijden. Alleen bij aangetekend zullen ze moeilijk doen!
  #29  
Oud 06-08-10, 17:25
Tuttel Tuttel is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard

Nouja niet nooit dus aangezien ik hem de vorige keer niet mee kreeg... Mijnes komt binnen nu en 18.20, nu een kopie van rijbewijs van moeders. Zou moeten voldoen volgens de klantenservice van amp.

Volgende probleem is dat de klantenservice van t-mobile mijn simkaart niet wil activeren, kan alleen mijn moeder doen. En die gaat sowieso niet bellen vanuit spanje, die heeft zo iets van wacht maar mooi nog 2 weken.
Nu heb ik zo mijn nieuwe iphone, maar geen werkende microsim. Ik kan mijn huidige simkaart verknippen, maar straks heb ik helemaal geen werkende sim meer.

Misschien zo eens pogen de klantenservice te bellen en mijn stem verdraaien
  #30  
Oud 06-08-10, 20:14
Tuttel Tuttel is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard

Haha wat een kind ben ik toch ook nog, kon niet wachten dus toch maar de klantenservice gebeld en mijn stem verdraaid, 'Is mevrouw ook aanwezig?! Ja dat ben ik... Ow sorry! Het spijt me!' Vervolgens gegevens even checken, wist ik het geboorte jaartal van mijn moeder niet (A) klik!

Vervolgens uurtje later 2e poging gedaan, zou zomaar kunnen dat ik dezelfde miep had, deze was namelijk een stuk huiveriger en had het er duidelijk tijdens de rest van het gesprek wat moeilijker mee. Maar als het goed is is hij zo geactiveerd =D

Dat mag zich dan volwassen noemen, niet eventjes kunnen wachten tot moeders de contract houder thuis komt van vakantie. Eerste wat ik ga doen is contract overzetten als ze terug is!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone van me moeder na mij Kevin379 iTunes 2 16-08-10 15:51
SMS status, bericht van aflevering laminar Archief 1 26-12-07 03:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:20.