iPhone 4 sneller via de Phonehouse ?? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist gebeld, en morgen krijg ik hem...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zojuist gebeld, en morgen krijg ik hem
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik dacht dat ze geen voorraad meer hadden, maar wel positief
|
|
|||
|
|||
Hopelijk zijn er morgen ook beschikbaar en de mobistar shop dan val ik in de prijzen !
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag ontvangen! Super vet! Alles veel sneller dan mijn oude 2G en 3G Tot nu toe enige nadeel vind ik hij is erg glad. Heb het gevoel dat hij snel uit mijn handen zal glijden. Snel maar zo'n bumper bestellen! Nog geen last gehad van death grip, maar goed heb hem nog maar 30 minuten echt gebruikt.
Maar de phonehouse heeft alles toppie geregeld! Hulde! Maar in dubio of ik een verzekering zal nemen. Wat denken jullie? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Verzekering; tsja hij mag alleen maar via T-mobile gerepareerd worden dus alleen doen al je 'm niet beschermd of er lang mee wilt doen. Volgend jaar wil ik vast weer de 5 of 4(G)s dus dan heeft het minder zin.
Wanneer had je 'm besteld? Volgens mij is de T-mobile verzekering niet diefstal gedekt.... Laatst gewijzigd door tomtom; 02-08-10 om 19:20. |
|
|||
|
|||
Verzekering is veelste duur via telecomwinkels. Gewoon kostbaarhedenverzekering afsluiten via je gebruikelijke tussenpersoon. Kost me nog geen 3 euro per maand. Krijg verzekerde bedrag(nieuwwaarde dus) uitgekeerd bij schade en diefstal.
|
|
|||
|
|||
vandaag besteld, morgen levering
Heb net bij the phonehouse mijn iphone 4 besteld en deze komen ze morgen brengen......Er waren er net (10:40 uur) nog 12 op voorraad.
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisterochtend besteld, maar nog steeds geen bevestigings mailtje of wat dan ook gehad.
|
|
|||
|
|||
Is dat werkelijk zo snel gegaan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het nummer op de website
|
|
|||
|
|||
En je hebt zwart op wit dat ze 'm morgen komen brengen?
Dat is wel vreemd dat hun er nog zoveel op voorraad hebben! En met verlenging van je T-Mobile abonnement of gewoon als nieuwe klant? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij heeft niet online besteld. Hij heeft gebeld met klantenservice.
Wel erg vreemde gang van zaken! Sommige mensen wachten al dagen en hij heeft 'm morgen al? |
|
|||
|
|||
Toch wel vreemd als The PhoneHouse op twitter laat weten dat er geen voorraad meer is...
|
|
|||
|
|||
Daarom vroeg ik ook of hij dat zwart op wit heeft.
|
|
|||
|
|||
Ja, dat zou ik inderdaad ook wel willen weten. Kan het me bijna niet voorstellen, maar goed 'zwart op wit' is wat lastig bij telefonisch bestellen. Misschien dat ie 'n email heeft gehad?!
|
|
|||
|
|||
The Phonehouse heeft gisteren mijn bestelling geannuleerd (op mijn verzoek) omdat er GEEN voorraad meer zou zijn......
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: iphone ingeleverd wegens scheurtje in behuizing, nu volgens phonehouse waterschade?? | Sultan | Overige providers België | 10 | 04-05-11 16:14 |
Iphone 4g phonehouse simlock vrij? | danny1984 | Koopinformatie Nederland | 2 | 23-01-11 18:21 |
iPhone 4 via Phonehouse | McNessie | iPhone algemeen | 39 | 26-11-10 00:31 |
Iphone via phonehouse.nl halen of in de winkel zelf? | nickvl14 | Koopinformatie Nederland | 2 | 18-04-09 18:15 |
iPhone-deal bij The PhoneHouse | Sneaker | Koopinformatie Nederland | 6 | 12-02-09 00:51 |
|
|