//

iPhone 4 sneller via de Phonehouse ??

iPhone 4 sneller via de Phonehouse ?? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hem vorige week besteld bij www.mobiel-internet.nl en heb hem nu al binnen. Binnen een week...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 12-08-10, 23:32
mentosmini mentosmini is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Thumbs up levering

Ik heb hem vorige week besteld bij www.mobiel-internet.nl en heb hem nu al binnen.
Binnen een week
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #102  
Oud 12-08-10, 23:41
bballpat bballpat is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

telefonisch bestellen via TPH is een aanrader.. Nergens aanvast zitten en wanneer er iphones binnen zijn word je meteen gebeld! Bij t-mobile loopt er een reservering en bij TPH ook. Dubbel zoveel kans dus The phonehouse krijgt voor zover ik weet ook gewoon elke week geleverd, het landelijke kantoor dan. Dus ik wacht af en wanneer het zo ver is cancel ik de reservering bij TM
  #103  
Oud 13-08-10, 00:12
mentosmini mentosmini is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

oke maar dat is nog steeds wachten ik had echt binnen een week bestellen en leveren. Niks cancelen bestellen en bellen
  #104  
Oud 13-08-10, 00:17
bballpat bballpat is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

Heb liever wel een bedrijf dat ik ken
  #105  
Oud 13-08-10, 00:24
mentosmini mentosmini is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

ja kan ik me voorstellen maar deze partij staat overal goed bekend en levert zo'n 50 stuks per week uit op dit moment dus daar zal wel een goed verhaal achter zitten meer dan TPH in het totaal volgens mij
  #106  
Oud 13-08-10, 00:25
bballpat bballpat is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

Naja, het is niet voor mij. Maar ik ben minderjarig, dus mijn ma beslist het voor mij. En die wilt dus niet bij zo'n site
  #107  
Oud 13-08-10, 01:07
jaapversloot jaapversloot is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mentosmini Bekijk bericht
Ik heb hem vorige week besteld bij www.mobiel-internet.nl en heb hem nu al binnen.
Binnen een week
Ik heb net mn tmobile voorinschrijving gecanceled en m besteld na contact met het bedrijf. Levertijd: Komende week
  #108  
Oud 13-08-10, 01:31
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

Ik heb zo'n vaag voorgevoel dat de gebruikers mentosmini en jaapversloot 1 persoon zijn. Die een bedrijf de hemel inprijzen die volgens mij niet echt te vertrouwen is. Want beiden gebruikers zijn net aangemaakt en het lijkt me erg sterk dat er rond dit late tijdstip nog contact is geweest met het zogenaamde 'bedrijf'. Ik proef oplichterij. Ik ga er verder niet op in, ik wacht lekker op mijn order bij T-Mobile, maar dit wou ik even kwijt.

Tot morgen mensen, de zoveelste ronde F5-en.
__________________
 MacBook Pro 13" with Touch Bar (2018) / Apple Watch 42mm SS 
 iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue / iPad Pro 11" 
  #109  
Oud 13-08-10, 11:44
bballpat bballpat is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

Nou laat TPH ook maar varen.. Net gebeld levertijd min 8 weken.
  #110  
Oud 13-08-10, 12:12
276159 276159 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 Bekijk bericht
Ik heb zo'n vaag voorgevoel dat de gebruikers mentosmini en jaapversloot 1 persoon zijn. Die een bedrijf de hemel inprijzen die volgens mij niet echt te vertrouwen is. Want beiden gebruikers zijn net aangemaakt en het lijkt me erg sterk dat er rond dit late tijdstip nog contact is geweest met het zogenaamde 'bedrijf'. Ik proef oplichterij. Ik ga er verder niet op in, ik wacht lekker op mijn order bij T-Mobile, maar dit wou ik even kwijt.

Tot morgen mensen, de zoveelste ronde F5-en.
Kijk die website dan ook. Een grote banner van een iPhone 4 met een verkeerde afbeelding. Onder op de pagina de advertentie zelf met iPhone 4g 16gb. Hoe fout kan het zijn
  #111  
Oud 13-08-10, 14:51
Rolandinho Rolandinho is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 50
Standaard

We got 'm !!!!!!!!!!!!!!! Thanks TPH
  #112  
Oud 13-08-10, 16:58
Burgler Burgler is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bballpat Bekijk bericht
telefonisch bestellen via TPH is een aanrader.. Nergens aanvast zitten en wanneer er iphones binnen zijn word je meteen gebeld! Bij t-mobile loopt er een reservering en bij TPH ook. Dubbel zoveel kans dus The phonehouse krijgt voor zover ik weet ook gewoon elke week geleverd, het landelijke kantoor dan. Dus ik wacht af en wanneer het zo ver is cancel ik de reservering bij TM
Kan ik beamen, gister gebeld.. en nu ligt de iphone 4 al voor me te glimmen...
  #113  
Oud 13-08-10, 17:08
voske777 voske777 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik kan dat niet beamen, ook ik heb hem zelfs eergisteren besteld, maar zit nog zonder Iphone 4!!!!
  #114  
Oud 13-08-10, 17:31
Bries Bries is offline
• iOS 6.0.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb ook gister besteld, dezelfde middag om 15.30 keurig gebeld door AMP en vandaag heeft de koerier mijn 16Gb versie afgeleverd. Credits voor TeleSales afdeling van de Phonehouse!
  #115  
Oud 13-08-10, 17:39
voske777 voske777 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 14
Standaard

Dat is nu eens een goed bericht Bries, misschien moet ik ook maar de 16Gb ipv de 32Gb bestellen bij deze winkel.
telefonisch een paar winkels aangedaan echter geen voorrraad van beide toestellen.... 8-10 weken levertijd...
  #116  
Oud 13-08-10, 17:43
pha pha is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

TPH geeft nu via de telefoon aan dat de voorraad echt op is en dat het eigenlijk ook zinloos is om nu te bestellen.
  #117  
Oud 13-08-10, 18:02
bballpat bballpat is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

Duurt nog 7 weken voordat ze er weer hebben, slaat nergens op aangezien ze er zoveel op voorraad hadden.. maarja
  #118  
Oud 13-08-10, 18:59
jan_hut jan_hut is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

Je bedoelt dat ze nu dus uitleveren aan mensen die eventjes tussendoor bellen, terwijl mijn bestelling in de TPH winkel niet geleverd wordt. (In die winkel geen wachtlijst, ik was nummer 1).

Beetje jammer. Vandaag T-mobile en TPH orders gecanceled.
  #119  
Oud 13-08-10, 22:08
damian4life damian4life is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Midden van het land
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan_hut Bekijk bericht
Je bedoelt dat ze nu dus uitleveren aan mensen die eventjes tussendoor bellen, terwijl mijn bestelling in de TPH winkel niet geleverd wordt. (In die winkel geen wachtlijst, ik was nummer 1).

Beetje jammer. Vandaag T-mobile en TPH orders gecanceled.
Hey Jan,

Ik heb hier ook met verbijstering naar gekeken, wil niet zeggen dat ik degene die hem via de telefoon bestelde hem nu heeft hem misgun hoor. in tegendeel...

Maar mijn bestelling loopt ook al even via de phonehouse, heb via internet besteld.
toen ik gister las dat ze ook zo telefonische te krijgen waren, heb ik proberen te bellen, heb ruim 35 minuten in de wacht gestaan, dat wer me te gek, en belde later eens terug, en jahh was toen te laat.
heb hier wel een grote klacht via de mail over naar gestuurd op advies van de verkoper.
ze hadden er ruim 100 gekregen en deze waren voor willekeurige bellers.
dat was op dat moment het beleid van hoger hand...
denk een soort publiciteitsstunt.

want ze hebben een voorraad voor mail bestellers, en een voorraad voor telefonische bestellers.. dat is de oorzaak

ik heb helaas nog geen reactie gehad op mijn zeer boze mail.
en aghhh klant is toch geen koning meer.
voor jou handje vol andere..... en dat is in dit geval ook zo
  #120  
Oud 13-08-10, 22:35
jan_hut jan_hut is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

De telefoons voor internet en telefonische bestellingen liggen ook helemaal niet op het "hoofdkantoor", maar worden direct bij AMP geleverd door de distributeur. Daar staan gewoon een paar pallets met telefoons. Op de ene pallet staat T-Mobile, op de andere Belcompany en de volgende Phonehouse. Dat die telefoons normaliter voor thuisbezorging bestemd zijn begrijp ik ook nog wel. Maar dat je NIETS in een store levert en wel aan "thuisbestellers", daar kan ik met m'n pet niet bij.

Verder nog zoiets. Apple WEET precies hoeveel telefoons ze gaan verkopen. Dit is immers allang contractueel vastgelegd met T-Mobile. Overweldigende vraag m'n reet! Er zijn daar (miljoenen verdienende) mensen in dienst die precies kunnen uitrekenen hoe groot die vraag gaat zijn. Apple wint elk jaar de meest prestigieuze prijzen voor logistiek en supply chain management maar kan nu opeens de vraag niet aan? Gelul van de hoogste orde. Het is gewoon weer zo'n venijnig marketing truukje, net als bij de Wii van Nintendo die zogenaamd overal helemaal uitverkocht waren terwijl de pakhuizen vol lagen.
Als je de vraag kunstmatig hoog weet te houden kun je de prijs tenslotte ook kunstmatig hooghouden.

Het duurt nog even voor mijn contract helemaal is afgelopen. Ik heb voor mezelf besloten als ik voor die tijd niet, door een eenvoudig telefoontje, of door een winkel binnen te stappen direct een iphone 4 kan kopen, ik het ding niet meer wil.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: iphone ingeleverd wegens scheurtje in behuizing, nu volgens phonehouse waterschade?? Sultan Overige providers België 10 04-05-11 16:14
Iphone 4g phonehouse simlock vrij? danny1984 Koopinformatie Nederland 2 23-01-11 18:21
iPhone 4 via Phonehouse McNessie iPhone algemeen 39 26-11-10 00:31
Iphone via phonehouse.nl halen of in de winkel zelf? nickvl14 Koopinformatie Nederland 2 18-04-09 18:15
iPhone-deal bij The PhoneHouse Sneaker Koopinformatie Nederland 6 12-02-09 00:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.