iPhone 4 sneller via de Phonehouse ?? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Niek_RC Misschien handig om te weten waar ze die dan hebben? Het nummer bellen en telefonisch bestellen is de enigste optie. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik wil die van 16 gb.
Waar leveren ze het snelst want t-mobile is nu 5 wekn |
|
|||
|
|||
Wat ik van een filiaalmanager begreep is dat TPH meer toestellen geleverd krijgt vanuit TM dan TM zelf overhoudt na uitlevering aan derden.
Schijnbaar krijgt TPH zoveel % toestellen geleverd wanneer ze een nieuwe ordera plaatsen bij TM. Wat ze doen is alle voorinschrijvingen zetten in backorder, wanneer dan de toestellen geleverd worden, zetten ze een aantal voorinschrijvingen om in een daadwerkelijke order. Voorraad is dan weer leeg en kunnen ze weer voorinschrijvingen inschieten als nieuwe orders. Op deze manier houden ze dus een continue hoog niveau nieuwe klanten en daardoor een hoog % uitleveringen. Dat is wat ik althans begrijp waarom zij relatief veel toestellen binnenkrijgen Zoals de filiaalmanager zei: sommige dingen doet het hoofdkantoor fout, maar goed inkopen kunnen ze wel |
|
|||
|
|||
ok bedankt
dan ga ik denk ik als het niet bij t-mobile veranderd bij TPH bestellen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dat staat op hun website.
Levertijd 5 weken dus . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want mijn status is vandaag om 13.30 veranderd.. Er staat nu dat ik z.s.m. gebeld wordt voor een afspraak! Ik wacht dus al af sinds half 2 maar nog niet gebeld... |
|
|||
|
|||
Net bij Ritel.nl besteld. Ze hebben de 16g nog op voorraad. Gewoon even bellen.
|
|
|||
|
|||
Ze reageerden op de email die ik ze van de week had gestuurd met de vraag of ze de Iphone 4 32 gb op voorraad hadden!!!
|
|
|||
|
|||
21 aug. een bestelling geplaatst bij TPH voor een IPhone 4 16gb zwart. Gistermiddag keek ik bij de orderstatus en deze stond op: "Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak."
Wat houdt dit in? Iemand ervaringen met deze status en eventuele levertijd/datum. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gisteren om 13.30 veranderde mijn status ook in "Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak." Ik ben net gebeld! Ze komen hem zaterdag leveren (op z'n vroegst). Dus ik denk wel dat je snel gebeld wordt! |
|
|||
|
|||
Mijn ervaringen (2x) met phonehouse;
beide keren de bestelling geplaatst op internet & 1 week later gebeld voor afspraak. Eerste afspraak geannuleerd, door een vage reden...eigenlijk geen reden. Vervolgens opnieuw bestelling geplaatst en heb hem nu maandag binnen gekregen, wat een heerlijk ding zeg! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoorde dat PDAshop ook heel snel is
voor 10 uur bestellen volgende dag binnen. Wie daar besteld??? |
|
|||
|
|||
Ik heb hem vandaag binnen gekregen
Super mooi ding, vooral 't scherm is een echt eyecatcher! (Vooral als je er een iPhone 3GS naast legt ^^) Nja.. ik had m'n iPhone 4 32GB dus vorige week zondag avond rond 20.00 uur besteld, en werd dinsdags gebeld dat hij op z'n vroegst zaterdag geleverd kon worden. Ook had ik via dit forum een hoesje besteld (doorzichtig). Met hoesje om ziet de iPhone er superstrak uit (H)!! Misschien is de levering zo snel omdat ik nieuw ben als klant bij t-mobile en/of omdat het de 32gb versie is... wie zal het weten!?! |
|
||||
|
||||
Ik ben vandaag de Phonehouse in Amsterdam (Buikslotermeerplein) binnen gelopen en mn vriendin en ik hebben zonder reservatie een iPhone 4 32GB en 16GB mee naar huis genomen. Het waren wel de laatste twee toestellen die ze hadden, dus we hadden geluk Nog meer geluk was de 4.0.1 firmware die op beide toestellen staat....
|
|
|||
|
|||
Vorige week woensdag een IPhone 4 16GB besteld bij TPH voor mijn vriendin en zojuist een afspraak gemaakt voor de aflevering. Donderdag wordt de telefoon afgeleverd!
Echt een snelle levering via TPH webwinkel. |
|
|||
|
|||
Allemaal erg leuk dat TPH ze sneller levert dan TM, maar wat kost een toestel je meer dan bij TM???
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook bij TPH een iPhone besteld met nummerbehoud, en ik werd 3 dagen daarna al terug gebeld!
Je betaald bij TPH precies hetzelfde als bij t-mobile!! Daarom is het ook zo super dat alles veel sneller en netter verloopt! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: iphone ingeleverd wegens scheurtje in behuizing, nu volgens phonehouse waterschade?? | Sultan | Overige providers België | 10 | 04-05-11 16:14 |
Iphone 4g phonehouse simlock vrij? | danny1984 | Koopinformatie Nederland | 2 | 23-01-11 18:21 |
iPhone 4 via Phonehouse | McNessie | iPhone algemeen | 39 | 26-11-10 00:31 |
Iphone via phonehouse.nl halen of in de winkel zelf? | nickvl14 | Koopinformatie Nederland | 2 | 18-04-09 18:15 |
iPhone-deal bij The PhoneHouse | Sneaker | Koopinformatie Nederland | 6 | 12-02-09 00:51 |
|
|