iPhone 4 sneller via de Phonehouse ?? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren iPhone 4 32GB besteld bij TPH.. Nu maar afwachten wanneer ik gebeld wordt... Ik lees heel veel berichten over de 16GB versie (snelle levering ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gisteren iPhone 4 32GB besteld bij TPH.. Nu maar afwachten wanneer ik gebeld wordt...
Ik lees heel veel berichten over de 16GB versie (snelle levering etc..) maar niet over de 32GB. Iemand ervaring bij TPH? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
wie heeft zijn iphone 4 bij t-mobile online gesteld?
Moeten we egt 3 tot 4 weken wachten of heeft iemand hem al veel sneller gehad?? |
|
|||
|
|||
Hoi
mijn iphone 4 komt woensdag nou is mijn vraag wat krijg ik er bij ik lees hier op forum dat je ook een case krijgt tot 30 september gratis bij |
|
|||
|
|||
Beste bali!
Deze case krijg je door een app te downloaden via de store. Op de website van apple staat trouwens hoe het precies werkt. Keuze uit verschillende cases! Bij de iphone krijg je de microsim (tenzij je deze al hebt uiteraard). een mooi doosje met een dockkabel, een adapter voor stroom, oordopjes voor de ipod functie (e.a.) , een prachtig pennetje om je simkaarthouder uit je iphone te krijgen en een korte handleiding. bij de handleiding zitten ook nog 2 apple logo stickers. Nog meer wat je wil weten? |
|
|||
|
|||
Volgens de medewerker van TPH was de 32 gb juist vaker op voorraad! Ben je al gebelt?
|
|
|||
|
|||
Bij wie was zijn iphone 4 (besteld via t-mobile) zo binnen
Laatst gewijzigd door rowiemax; 23-08-10 om 17:27. Reden: verkeerd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik vroeg me dat af want ik las op internet dat sommige hem donderdag besteld haddenen dinsdag belde ze al
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heel krom, maar als je een nieuwe klant bent kunnen ze je snel aansluiten omdat ze alleen een BKR check hoeven te doen. Bij bestaande klanten moeten ze eerst toestemming hebben van t-mobile en dat kan soms langer duren. Ik had 2 keer een bestelling gedaan via de website van TPH (1 x als nieuwe klant, per ongeluk) en 1 x als bestaande klant voor verlenging. De volgende dag werd ik gebeld dat ze mijn iPhone wilden afleveren (als nieuwe klant) toen vertelde ik dat ik mijn nummer wilde behouden. Toen konden ze de telefoon niet leveren omdat het toestel gereserveerd was voor een nieuwe aansluiting. 7 dagen later werd ik gebeld voor het andere toestel, die was wel bedoeld voor mijn verlenging |
|
|||
|
|||
ik ben ook al vaste klant van t-mobile. Maar je kan op t-mobile.nl 4 maanden voor dat je abo afloopt verlengen. Kan dat ook op een andere webshop f weten julli dat niet.
|
|
|||
|
|||
Als ik het goed heb kun je alleen early renewal in de t-shop
|
|
|||
|
|||
oke dan kan ikhem aleen bij t-mobile bestellen *** maar het is niet andrs.
want wil hem nu al hebben anders moet ik nog een maand wachten |
|
|||
|
|||
4 maanden is standaard, dit kan ook bij andere shops. Langer dan 4 maanden van te voren is de early renewal. Dat kan inderdaad alleen in de T-Shop.
|
|
|||
|
|||
oke bedank ik dacht dat aleen 4 maanden van te vorn alleen bij t-monile was
want mijn abo loopt 31 decemer af dus kan 31 augustus bestellen. Wee iemand waar ze het snelt leveren? |
|
|||
|
|||
Heb vorige week, 18-08-2010 mijn Iphone besteld bij TPH. Nieuwe klant van t-mobile 1 jarig 16gig versie. Ben benieuwd wanneer hij komt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is pas dinsdag nu, dus ik heb nog wel eventjes geduld hoor . Verder ga ik vrijdag naar Alkmaar, dus dan kan ik ook bij die PhoneHouse even kijken of ze toevallig wat hebben liggen (A). |
|
|||
|
|||
lees net op t-mobile.nl dat het nu weer 5 weken levertijd is.
Ik denk dat ik hem als het volgende week nog het zelfde is ergens anders besteld. |
|
|||
|
|||
TIP:
Werd net gebeld door TPH (+31334512000) dat ze er nog 6 Iphone's 32 gb op voorraad hebben liggen!!!!!!!!!. Dit is je kans om er vandaag 1 te bemachtigen!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
Misschien handig om te weten waar ze die dan hebben?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: iphone ingeleverd wegens scheurtje in behuizing, nu volgens phonehouse waterschade?? | Sultan | Overige providers België | 10 | 04-05-11 16:14 |
Iphone 4g phonehouse simlock vrij? | danny1984 | Koopinformatie Nederland | 2 | 23-01-11 18:21 |
iPhone 4 via Phonehouse | McNessie | iPhone algemeen | 39 | 26-11-10 00:31 |
Iphone via phonehouse.nl halen of in de winkel zelf? | nickvl14 | Koopinformatie Nederland | 2 | 18-04-09 18:15 |
iPhone-deal bij The PhoneHouse | Sneaker | Koopinformatie Nederland | 6 | 12-02-09 00:51 |
|
|