iPhone 4 sneller via de Phonehouse ?? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Contract verlenging. En nog niets zwart op wit. Ik geef alleen door wat ze mij hebben toegezegd. Als het uiteindelijk niet waar blijkt te zijn, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contract verlenging. En nog niets zwart op wit. Ik geef alleen door wat ze mij hebben toegezegd. Als het uiteindelijk niet waar blijkt te zijn, laat ik dat hier zsm weten.
verwacht vanmiddag telefoon mbt de aflevering morgen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vreemd dat het jou dan wel lukt... Maar gun het je van harte als je hem morgen ontvangt hoor ! |
|
|||
|
|||
Vreemde gang van zaken bij the PhoneHouse. Je zou toch zeggen dat personen die in de fysieke winkel reserveren, even snel uitgeleverd krijgen als online of telefonische bestellingen.
|
|
|||
|
|||
@AlexTemora, was dat maar waar, dan had ik mijn iPhone 4 al gehad. Ik heb op de dag van voorinschrijving me aangemeld bij de winkel. Op 30-7 vrij genomen zodat ik om 10 uur bij the phonehouse kon zijn. Nou, je raad het al, geen iPhones binnengekomen. Zit nu nog steeds te wachten op een telefoontje dat ze ze hebben (sta 2e op lijst, mn vriendin op 1e plek). Enige wat hij gisteren kon vertellen was dat alle phones in centraal magazijn voor online bestellingen op waren (16GB).
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone 4 (16gb) met nummerbehoud van kpn 2 augustus besteld bij TPH website. (kon vanaf 28 juli me contract bij kpn verlengen) iemand enig idee wanneer ik hem tegemoet zou kunnen zien?
oja, die late bestelling komt doordat mijn verzoek bij t-mobile door onbekende redenen was afgewezen, aldus een t-mobile partner zaak.. :-( |
|
|||
|
|||
HI all, Ik heb hem inderdaad binnen. Balen voor hen die langer moeten wachten, maar jullie snappen dat ik er blij mee ben.
Ik weet niet waarom ik een dag na bestelling de iphone 4 in ontvangst kon nemen, ik heb wel een vermoeden. Ik heb jarenlang een I500 contract gehad waar ik ook nog een stelselmatig overheen ging. Ik was contract vrij, en melde aan de TPH dat ik alleen klant wilde worden als ik de Iphone ook snel kon krijgen. Anders ging ik wel andere opties verkennen. Wie weet was dat voor hun de reden om mij wel snel een iphone te leveren. Zeg niet dat het zo is, maar kan me geen andere verklaring bedenken. Groet, Briano |
|
|||
|
|||
Net bij Phonehouse geweest in R'dam. zomaar even gevraagd wanneer de iphone geleverd kon worden. Heb nergens gereserveerd. Antwoord:
Als je nu afsluit dan heb je hem morgen, thuis of hier in de winkel. Doe maar dan! Alles in orde gemaakt voor het abonnement toen ging ze bellen naar hoofdkantoor denk ik om iPhone op te laten sturen. Antwoord daar was dat alle iphones al gereserveerd, dus was net te laat met afsluiten! BALEN!!!! Nu nog maar even geduld hebben dan.... |
|
|||
|
|||
Dat lijkt me sterk...........
|
|
|||
|
|||
hoezo lijkt je sterk? ik ga hier toch geen lulverhaal ophangen?
phonehouse krijgt eigen levering, niet via t-mobile. Als er mensen zijn die daar gereserveerd hebben en nog geen iPhone hebben is het wel lullig, dat wel. |
|
|||
|
|||
Vrijdag gereserveerd, vandaag mijn 16GB op kunnen halen in de PhoneHouse Haarlem. Hadden er 15 binnen gekregen.
|
|
|||
|
|||
Nou ik heb hem maandag besteld en tot op heden nog niks vernomen behalve dan orderbevestiging en contract bevestiging.
|
|
|||
|
|||
BelCo Delft heeft vandaag geen 32G modellen binnengekregen. Misschien wel één of twee 16G?
|
|
|||
|
|||
Nou maandag besteld en alleen maar order bevestiging en goedkeuring contract gekregen, dus lijkt het me sterk dat er voldoende voorraad was, zoals de verkoper jou vertelde.
|
|
|||
|
|||
Ben net bij de Phonehouse geweest en daar vertelde de verkoper de wachttijd is nu 12 weken! Dus ik naar de overkant van de straat naar belcompany en daar sta ik nu op de wachtlijst nog 9 voor me. Ze hadden vandaag 6 iphones gehad en het kwam nu aardig op gang de leveringen. Dus als het meezit heb ik hem volgende week
|
|
|||
|
|||
afgelopen zaterdag besteld, vandaag gebeld voor een leveringsafspraak voor mijn iPhone 4 32GB
|
|
|||
|
|||
Afgelopen Maandag besteld en ook vandaag gebeld voor leveringsafspraak a.s. Woensdag! 16GB versie.
|
|
|||
|
|||
Afgelopen vrijdag met nummerbehoud besteld, net gebeld voor afspraak 16gb
|
|
|||
|
|||
Op dag van voorinschrijving me in laten schrijven en gisteren heb ik zowel de 16GB van mij als van die van mn vriendin op kunnen halen. (R'dam, zuidplein)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klinkt alsnog als een stuk sneller dan via T-Mobile besteld hebben op de dag dat dat kon voor vaste klanten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: iphone ingeleverd wegens scheurtje in behuizing, nu volgens phonehouse waterschade?? | Sultan | Overige providers België | 10 | 04-05-11 16:14 |
Iphone 4g phonehouse simlock vrij? | danny1984 | Koopinformatie Nederland | 2 | 23-01-11 18:21 |
iPhone 4 via Phonehouse | McNessie | iPhone algemeen | 39 | 26-11-10 00:31 |
Iphone via phonehouse.nl halen of in de winkel zelf? | nickvl14 | Koopinformatie Nederland | 2 | 18-04-09 18:15 |
iPhone-deal bij The PhoneHouse | Sneaker | Koopinformatie Nederland | 6 | 12-02-09 00:51 |
|
|