marketingstruc discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het al in andere threads gezegd, maar dit lijkt me natuurlijk geen marketingtruc. Een aantal punten om over na te denken waarom dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#21
|
|||
|
|||
Ik heb het al in andere threads gezegd, maar dit lijkt me natuurlijk geen marketingtruc.
Een aantal punten om over na te denken waarom dit niet zo is: - Het is verschrikkelijk ingewikkeld om zo'n wereldwijde lancering logistiek goed te laten verlopen (daarom ook gespreid over groepen landen zoals nu). - Het is van groot belang dat de nieuwe iPhone zo lang mogelijk geheim blijft. Maanden van tevoren produceren zit er dus niet in. - Van iedere 100 klanten die ze nu niet leveren, loopt een redelijk percentage over naar de concurrent en krijg je over het algemeen op zn vroegst pas 2 jaar later terug. - Als je de productie te hoog opschroeft (kijkende naar een jaarlijks benodigd aantal toestellen) zit je later met een te grote voorraad (die ergens bewaard moet worden) of overcapaciteit die niet wordt benut. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#22
|
|||
|
|||
Apple levert gewoon direct uit wanneer de iPhones klaar zijn.
Stel je niet aan en wees blij dat je hem waarschijnlijk al hebt voor je een winkel in kan lopen en er meteen 1 mee kan nemen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|