iPhone 4 kuststreek discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) kheb de voorbije dagen elke 2dagen gebeld voor meer info maar ze wisten niets of ze wilden me niets zeggen. dusja zal mss deze middag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kheb de voorbije dagen elke 2dagen gebeld voor meer info maar ze wisten niets of ze wilden me niets zeggen. dusja
zal mss deze middag eens passeren |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Weet iemand ondertussen al iets van de kust.
Dit weet ik tot nu toe: Nieuwpoort: Geen Oostende (beide MC): Geen Oostende (MM): Geen Oostende(Phone House): Geen Roeselare (MC): Geen Roeselare (MM): Geen Blankenberge (MC): Nemen ze niet op Torhout (MC): Nemen ze niet op Ieper (MC): Nemen ze niet op Ik vrees dat ik zo wel nog effe zou kunnen doorgaan :s
Knowledge is power Laatst gewijzigd door syren; 06-08-10 om 15:53. |
|
|||
|
|||
heb deze middag eens want rond gereden en heb enkele mobistar shops bezocht. hier zijn dus de vast stellingen
Mobistar shop middelkerke ik was van de lijst verwijdert blijkbaar want ze konden mijn formulier niet meer vinden. heb dan maar snel terug een nieuw ingevuld. de verkoper raadde me zelfs aan om hem op andere plaatsten ook te reservern maar dan niet in mobistar shops aan de kust want die zijn van de zelfde eigenaar (twobrax) en ze controleren of je geen 2x op de lijst staat in verschillende centers. ze weten ook niet in de verste verte wanneer er nog nieuwe leveringen zijn. ze sturen alle shuld af op Apple natuurlijk. Mobistar shop Roeselare de verkoper in middelkerke wist me te vertellen dat er 150 toestellen geleverd waren. onverstelbaar. Mobistar shops Oostende (kappelestraat & marie-jose) wisten ook van niets ook van eigenaar (twobrax) Mediamarkt Oostende ben dan maar eens naar de mediamarkt gereden. heb hem daar gereserveerd de 16g. ik sta nr1 op de lijst. Waren er 8 geleverd en die waren alle acht gereserveerd. dus nu is er een nieuwe lijst aan gemaakt. de verkoper wist ook wel niet juist wanneer er nog gingen toekomen, maar ze dachten toch dat het niet te lang ging duren. heb wel 10 euro voorschot moeten betalen. |
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp zijn er vandaag 150 iPhones bij Mobipruts in Roeselare geleverd?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De kuststreek blijft een 'achterlijk' gebied als je dergelijke spullen daar wil kopen. Ik sta trouwen ook op die lijst (als ik er nog op sta) bij Mobipruts Middelkerke.
|
|
|||
|
|||
150!? In roeselare, dan moeten die daar toch een serieuze voorraad hebben? Iemand die dit kan bevestigen? Anders ga ik morgen toch ff naar ginder in plaats van te wachten tot er eentje komt in Ieper waar ze inderdaad de telefoon zonder scrupules laten rinkelen.
|
|||
|
|||
deze middag naar mobistarshop middelkerke geweest verkoper beweert dat ze de volgende bestelling binnen zou krijgen iets rond november , verleden vrijdag geweest geen toestel meer te krijgen werd me beloofd volgende week krijg ze nieuwe iphone binnen niets van waar
|
|
|||
|
|||
Aan de mensen van de kuststreek :
In Mobistar Veurne hebben ze er nog 3. Het is voor de rappe : tel. 058 29 89 99 Vlug vlug ...... Ook in Roeselare maar de 32 ... wel mobistarklant zijn tel. 051 24 34 01 |
|
|||
|
|||
in mobistar veurne zegt de verkoper dat alle toestellen dat hij nog heeft op bestelling zijn 10:25 gebeld
|
|
|||
|
|||
Die in roeselare zijn al weg.
|
|
|||
|
|||
@Joeri en Amnessia : jammer, maar ik wilde enkel helpen.
Achja, beetje geduld hebben kan geen kwaad. |
|
|||
|
|||
Gisteren in Nieuwpoort:
Ik: "Geen iPhone 4 meer zeker?" Hij: "Neen... (grijnst)" LOL |
|
|||
|
|||
iphone binnengekomen op 09/08 bij Mediamarkt pas de woensdag ervoor besteld. MediaMarkt > Mobistar. wat een service!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oostende, staan er niet zo veel op reservatie zei de verkoper me. na 6 dagen al binnen. mobistar kan er nog veel van leren
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Deze avond geweest en ze hadden er geen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
MM Oostende had er zondag ook geen en hadden ook een lange wachtrij vertelden ze me en over de witte hadden ze nog geen informatie wanneer hij komt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|