iPhone 4 kuststreek discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) @ jkuifje.... Bestel er voor mij ook nog maar enkele bij mobistar.... (wel niet voor binnen 10 weken hé) Direct leverbaar mag je me er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@ jkuifje....
Bestel er voor mij ook nog maar enkele bij mobistar.... (wel niet voor binnen 10 weken hé) Direct leverbaar mag je me er gerust nog wa meebrengen.... Maar geloof me maar, ik weet heel zeker dat er de eerste MAANDEN geen overschot zal zijn en ze zullen ze ook in Media markt niet meer uitdelen.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@ dePaul....
Ik denk dat jij beter snapt waar het over gaat.... ;-) Moest je volgende week in Knokke zitten, en je hebt er nog geen, kunnen we wel eens over de prijs praten hé.... Koopt hier iedereen aan de vraagprijs misschien???? Wa zijn wij brave Belgen! |
|
|||
|
|||
Kerel ge begint vervelend te worden met uw "ik heb een iPhone en verkoop hem voor lekker veel geld dus wachten jullie nog maar lekker lang"-gestoef...
Dat ge een iPhone koopt om te verkopen, dat moet gij weten, maar vervuil er het forum hier niet mee. |
|
|||
|
|||
@ LuckLuck
We weten ondertussen wel al dat je een iPhone 4 16GB uit Frankrijk te koop hebt voor de scherpe prijs van 900€. Misschien moet je je eens richten tot ebay, kapaza, tweedehands,... ipv hier steeds te verkondigen dat jij de enige 16GB iPhone 4 te koop hebt en dat dit de enige zal zijn die de komende maanden te verkrijgen zal zijn. Helaas, voor jou dan, weet je dat dit niet het geval zal zijn, ook al zal je het tegenovergestelde beweren. Dus nog veel succes met de verkoop, maar je mag het nu wel gaan laten met je verkondigingen waar niemand hier een boodschap aan heeft. Daar zijn meer specifieke sites voor.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het is altijd leuk om nog wat te kunnen verlangen, zij die alles al meteen hebben, hebben niets meer om naar te hunkeren of te verlangen.
|
|
|||
|
|||
nog steeds niets??
|
|
|||
|
|||
hier ook nog geen iphone , verleden week naar mediamarkt geweest ging iphone binnen komen maandag zijn al donderdag nog steeds niets en ze gingen bellen ?????
|
|
|||
|
|||
Ik gok dat ik hem ongeveer 21september zal hebben
7juli gereserveerd |
|
|||
|
|||
vandaag besteld bij mm oostende 100 eur o voorschot en 8ste op lijst
|
|
|||
|
|||
Gisteren gaan bestellen bij MM voor een vriend van mij(ik studeer in Oostende), 50 euro voorschot en 6de op de lijst.
|
|
|||
|
|||
Vreemd dat in dezelfde MM de ene keer 50 euro en de andere keer 100 euro wordt gevraagd. Is dit allebei voor eenzelfde model (16GB of 32GB) ?
|
|
|||
|
|||
100 euro voor 16gb
|
|
|||
|
|||
ik heb voor mijn toestel maar 10 euro voorschot moetn betalen.
|
|
|||
|
|||
Ik €50 voor de 16GB, het hangt er maar vanaf of je zelf kiest hoeveel voorschot je geeft of dat je je laat vertellen hoeveel het is.
De dame waarbij ik reserveerde zei ook €100, maar aan de telefoon zeiden ze €50. Dan maar €50 gegeven. |
|
|||
|
|||
hallo
Deze middag telefoon gekregen van media markt iphone was binnen gekomen eindelijk |
|
|||
|
|||
Er waren nog 7 iphone 4 van 16 GB bij MM Oostende om 18U30
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
sorry , je neemt me het toch niet kwalijk
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|