iPhone 4 kuststreek discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jkuifje Het is altijd leuk om nog wat te kunnen verlangen, zij die alles al meteen hebben, hebben niets meer om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#81
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat kan korter: Het begeren is leuker dan het bezitten....
__________________
Imac 3,2 Ghz 1TB, Iphone 3GS 32GB wit, Ipad 64GB 3G, Ipad 4 Retina 16GB Cellular (werk) Iphone 4 32GB. Apple TV 2 + Apple TV 3. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#82
|
|||
|
|||
ja , heb hem juist aangesloten aan mijn laptop dus nog een beetje werk aan tot later
|
#83
|
|||
|
|||
ja, heb hem juist aan de laptop gekoppeld dus nog een beetje werk aan tot later
|
#84
|
|||
|
|||
ik kreeg vandaag ook een telefoontje ik ga er morgen achter
|
#85
|
|||
|
|||
|
#86
|
|||
|
|||
|
#87
|
|||
|
|||
zijn er al in de mobistar centers in Oostende? Ik ben net terug van 3 weken spanje en heb niks meer gehoord...
|
#88
|
|||
|
|||
Neen niets , heb mijn reservatie geannuleerd bij mobistar .Heb eentje gekocht bij MM Oostende , alle avonden gebeld en dit forum checken . MM Oostende zeer vriendelijk personeel. Gewoon Iphone gekocht zonder boe of ba . Veel geluk
|
#89
|
|||
|
|||
ik heb hem nu al een weekje geen problemen met antenne en zo maar een heel goede service bij MM oostende volgens mij is mobistar bang voor al de problemen en willen ze er gewoon geen verkopen
|
#90
|
|||
|
|||
Vandaag eens contact gehad met Mobistar Oostende.
Blijkbaar hebben business klanten voorrang, dus mensen die gereserveerd hebben worden steeds achteruit geschoven. Ze vertelden mij dat de business klanten nu bijna allemaal bediend waren en dat binnenkort het "gewone volk" aan de beurt komt. Ik ben blij geen uitbater te zijn van een mobistar center. Blijkbaar werk je op zelfstandige basis maar krijg je toch instructies van hogerhand opgelegd. Uiteindelijk door die hele iphone historie verlies je toch veel klanten die nu ergens anders hun aankoop doen (MM,Krefel, VDB, ...). Je verliest al je (kleine) winstmarge op de verkoop van het toestel maar nog belangrijker een klant die bij de aankoop van zijn volgende toestel weer bij een ander gaat. Plus de mond aan mond reclame ... Ik stond op 30 juli voor 10u aan de deur met nog een 10-tal andere mensen (M* Marie-José plein). Dus in de laatste 5 weken zijn de eerste 10 mensen die daar stonden nog steeds niet bediend. Een beetje frustrerend als je dan berichten leest van mensen die later bij andere ketens sneller bediend worden. |
#91
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#92
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|