//

iPhone 4 met Vodafone nu verkrijgbaar

iPhone 4 met Vodafone nu verkrijgbaar discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoorde gisteren van een medewerker van de GSMstunter.nl - De GSM prijsstunter - Leverancier van alle bekende merken gsm’s en simonly’s , die ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-09-10, 11:53
Bambi66 Bambi66 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Smile iPhone 4 met Vodafone nu verkrijgbaar

Ik hoorde gisteren van een medewerker van de GSMstunter.nl - De GSM prijsstunter - Leverancier van alle bekende merken gsm’s en simonly’s, die ik toevallig via een ander forum ken, dat ze daar de 4 met een Vodafone abonnement wel op voorraad hebben.
Ze hebben een aanbieding maar deze vind ik een beetje te duur, althans voor mij.
Dit is een 2 jarig kontrakt voor 50 euro p.m. en zoveel sms en bel ik nooit. Zodra je buiten de aanbieding omgaat en een ander abonnement kiest dan is de 4 ineens veel duurder....
Jammer...

Maar misschien wel interessant voor degene die hier wel wat aan hebben!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-09-10, 12:38
Sleurhutje Sleurhutje is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 30
Standaard

Na, ik denk dat die lui een klap van de molen hebben gehad. Als ik mijn abo wil verlengen dan moet ik voor een iPhone 4 16GB met 2 jaar bel+sms+web 200 alsnog 736 euro lappen voor de iPhone 4. Rare lui....
  #3  
Oud 01-09-10, 12:54
Bambi66 Bambi66 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Ja het is alleen interessant als je de 4 NU wilt hebben en toch een 500 abonnement ging afsluiten. Voor de rest betaal je echt de hoofdprijs.
Misschien toch maar via de Phoneshop bestellen en hopen dat het een beetje snel gaat allemaal...
  #4  
Oud 02-09-10, 13:19
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Dit is afzetterij. Maar goed er zullen mensen zijn die dat niet vinden en het toch kopen.
__________________
NWO 666
  #5  
Oud 10-09-10, 09:54
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Hallo,

Ik heb nu dus een Iphone 3G met vodafone..Momenteel draai ik hem met een Blackberry Abbo..Heb ook een Bold9000, toen ik deze iPhone over kon nemen voor weinig..Ik mag ik januari al weer een nieuwe tel uitzoeken bij vodafone..Waar ik woon is T-Mobile gewoon slecht, dus wil ik graag weer Vodafone..Nu lees ik ook dat Vodafone vanaf nu ongeveer de iphone4 gaat leveren? Ik zit nu dus rond de 50 euro voor alles, kom er niet boven, bevalt mij goed..Is het de moeite waard om de 4 in januari te nemen? Of voor sim only gaan en de iphone 3 houden? Heb 2 toptelefoons nu zeg maar, de Bold9000 en de iphone3, komt dan ook nog de 4 bij, haha...Geruchten geloven en wachten op de iphone5? Wat zouden jullie doen? Ik kan nog even nadenken gelukkig...Ik wil hem wel weer jailbreaken...
  #6  
Oud 10-09-10, 10:04
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Dit is verder niks bijzonders. Je kan wel bij meer sites een abbo met iPhone 4 en andere providers krijgen. Deze site hebben vaak een lading simlockvrije iPhone 4's op de kop getikt die ze dan met een abbo verkopen. Het is nog niet zo dat T-Mobile nu al van zijn alleenrecht met Apple af is. Vodafone zal daarop nog even moeten wachten voordat ze uit monde van Vodafone zelf iPhone 4's mogen aanbieden
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #7  
Oud 16-09-10, 14:37
Bobvandijk Bobvandijk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Belde net met Vodafone omdat mijn abbo afloopt in november en ik graag een Iphone 4 wil. Geen duidelijke antwoorden, maar medewerker adviseerde mij even te wachten met overstappen naar T-mobile omdat Vodafone de Iphone 4 aan gaat bieden. Geen antwoord op vraag: direct of via derden, geen antwoord op vraag: per wanneer dan? Enige wat er te melden viel was het advies te wachten en dat er voor medio november zeker duidelijkheid is.....
  #8  
Oud 16-09-10, 14:58
Bambi66 Bambi66 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Bob, je kunt ook je abonnement bij Vodafone verlengen (en dat kun je nu al, 6 maanden voor het aflopen van je contract) en dan een iPhone 4 nemen. Heb ik ook gedaan via Gratis GSM, Sim only aanbiedingen - Phoneshop
Ik zie niet in waarom je zou moeten wachten :?
  #9  
Oud 16-09-10, 15:34
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobvandijk Bekijk bericht
Belde net met Vodafone omdat mijn abbo afloopt in november en ik graag een Iphone 4 wil. Geen duidelijke antwoorden, maar medewerker adviseerde mij even te wachten met overstappen naar T-mobile omdat Vodafone de Iphone 4 aan gaat bieden. Geen antwoord op vraag: direct of via derden, geen antwoord op vraag: per wanneer dan? Enige wat er te melden viel was het advies te wachten en dat er voor medio november zeker duidelijkheid is.....
Je abbo loopt nog door tot november, dus je hebt ook nog wel eventjes. Echter is de informatie die je krijgt extact hetzelfde als iedere Vf klant al sinds maart dit jaar krijgt te horen. Je wordt aan het lijntje gehouden. Dat is wat ik denk. Anyway, ik snap het wel hoor, je wilt gewoon geen t-mobile met dat overbelaste netwerk, maar er zijn inmiddels genoeg andere verkoopwegen, via derden zoals hierboven wordt getipt. Waarom zou je dat niet doen?
  #10  
Oud 16-09-10, 15:43
Bobvandijk Bobvandijk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Waarom ik niet via bovenstaande site bestel:
1-jarige verlenging icm 275 iphone + € 702,- bij betalen voor een gadget wat je 1 jaar gebruikt........
Bij T-mobile icm I300 betaal je € 354,- bij....
Is wel een erg groot verschil, waar Phoneshop die € 348,- in zijn zak stopt!
  #11  
Oud 16-09-10, 16:52
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Gister ook ff bij T-mobile shop binnengestapt..Had de iPhone4 nog niet vastgehouden, nu ff bekeken..Wel een leuk ding! Maar voor mij geldt net zo..Ik hou echt van leuke telefoons, maar ga niet tot nauwelijks bijbetalen voor een mobiel..Helemaal niet als ik 2 jaar abbo afsluit..Abbo van +/- 50 euro bij T-mobile per maand, kost de iPhone4 nog 90 euro..Is wel geld, maar nog wel te doen, meer betaal ik zeker niet..Heb nog een BB bold9000 en dus een iPhone 3G, dan alweer investeren in een nieuwe..Tja..Als je mee wilt gaan met de tijd, haha..Ben nu ook 45 euro kwijt en ik doe er alles mee!! De drang naar een nieuwe tel heb ik nog niet zo erg als andere keren moet ik zeggen, komt ook, omdat ik de iPhone pas 3maand heb nu ongeveer..
  #12  
Oud 19-09-10, 14:02
G.J.'s schermafbeelding
G.J. G.J. is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 31
Standaard

Heb net ook even de site van Vodafone bekeken.
Ze zijn idd behoorlijk de weg kwijt, wat een prijzen zeg...

Gelukkig moet ik nog even wachten voordat mijn abbo afloopt, dus de prijzen zullen alleen nog maar zakken..

Vodafone is wel mijn meest favoriete aanbieder, perfecte ontvangst waar ik woon.
Mijn vriendin heeft T-Mobile, die moet buiten gaan staan om een belletje te plegen..

Geduld is een schone zaak...
__________________
The best carreer is a great life....
  #13  
Oud 19-09-10, 21:24
gwennetje82 gwennetje82 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Denk aan de datalimiet bij Vodafone. Het fijne is nog dat je als je daarover informatie wil zoeken op hun site. Dat je het niet makkelijk kan vinden. En als je het uitendelijk vindt schrik je ervan 
  #14  
Oud 20-09-10, 15:29
Ruthie Ruthie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Bij XL Voordeel kan je nu de iphone bestellen met vodafone abbo!!! Ik heb zelf met vodafone gebeld en die zeiden dat je aan GB data limiet genoeg hebt en als je normaal internet dus niet uren lang youtube of uitzendinggemiste je er niet overheen gaat, hij zegt zelfs dat 1GB meer is dan dat de FUB uberhaupt was. =)
  #15  
Oud 20-09-10, 16:45
Waltero Waltero is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Kliko
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobvandijk Bekijk bericht
Waarom ik niet via bovenstaande site bestel:
1-jarige verlenging icm 275 iphone + € 702,- bij betalen voor een gadget wat je 1 jaar gebruikt........
Bij T-mobile icm I300 betaal je € 354,- bij....
Is wel een erg groot verschil, waar Phoneshop die € 348,- in zijn zak stopt!

Dat zie je echt verkeerd. Die 702,- word berekend door het contract wat je afsluit (1jarig contract, een verlenging, bepaalde bundel). 1 Jarig contract is een kortere duur dus korting word minder, een verlenging nog minder korting dan een nieuwe klant (krom maar het is zo), en hoe hoger de bundel hoe hoger de korting die je krijgt op het toestel.

Het is namelijk zo : Je krijgt een korting aan de hand van de dingen die ik net noem : Duur contract, hoogte bundel, nieuwe klant ja of nee (alleen t-mobile "beloond" bestaande klanten wel met hoge kortingen)

In dit geval is t-mobile ook nog eens de enige partij in nederland die de iPhone mag verkopen, en zal dus ongetwijfeld een goede deal weten te sluiten met Apple qua aanschafprijs van de toestellen..

Dus te meer redenen dat t-mobile goedkoper is in deze.. Hoe k*t dat ook is! haha
  #16  
Oud 21-09-10, 01:01
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruthie Bekijk bericht
Bij XL Voordeel kan je nu de iphone bestellen met vodafone abbo!!! Ik heb zelf met vodafone gebeld en die zeiden dat je aan GB data limiet genoeg hebt en als je normaal internet dus niet uren lang youtube of uitzendinggemiste je er niet overheen gaat, hij zegt zelfs dat 1GB meer is dan dat de FUB uberhaupt was. =)
Is dat een betrouwbare winkel, nog nooit van gehoord namelijk? Klinkt allemaal een beetje te mooi om waar te zijn. Ik zit zelf ook bij Vodafone en lijkt me fijn om niet over te hoeven stappen naar T-Mobile. Wel jammer dat er alleen de 16GB beschreven staat en geen aanbieding met de 32GB die ik liever wil hebben.

iPhone aanbieding
  #17  
Oud 21-09-10, 02:15
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Excuus had dit topic nog niet gezien.

https://forum.iculture.nl/f18/i...-voordeel.html
  #18  
Oud 21-09-10, 10:00
leechfreak leechfreak is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Breda
Berichten: 3
Standaard

Ik krijg m vandaag binnen via XL-Voordeel

Gekozen toestel: Apple iPhone 4 16 GB Zwart
Toestelprijs: 159,00
Abonnement en contractsduur:Bel+Sms+Web 350 2 jaar
Actie: 1e 6 maanden 50% korting op bundelbedrag t.w.v. EUR 138,-
  #19  
Oud 21-09-10, 10:57
Ruthie Ruthie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

heb hem sinds gister! helemaal geweldig!!
  #20  
Oud 22-09-10, 10:11
leechfreak leechfreak is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Breda
Berichten: 3
Standaard

Heb m ook binnen, nummerbehoud, kwestie van telefoontje met vodafone...
Goed geregeld Voordeel XL!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email met vodafone Op de iphone! ivoborkus Vodafone 121 21-09-10 04:13
Iphone 4 bereik met Vodafone mrscheer Vodafone 2 19-07-10 20:15
Iphone met Vodafone wendy1983 Vodafone 14 09-03-10 16:18
is 3G internetten op de iphone sneller met vodafone dan met t-mobile Amien Vodafone 3 16-12-08 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:52.