iPhone 4 met Vodafone nu verkrijgbaar discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Denk er wel aan, Vodafone ondersteunt VOIP niet!!!! dus byebye skype, fring en whatsapp (iig niet gratis) verder super ontvangst en dat zou de enige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Denk er wel aan, Vodafone ondersteunt VOIP niet!!!! dus byebye skype, fring en whatsapp (iig niet gratis) verder super ontvangst en dat zou de enige reden voor mij zijn om over te stappen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Huh? Heb nu ook vodafone met weliswaar bb abbo in mijn iphone 3g en dit werkt gewoon?
Ik whatsapp mij helemaal zat en kost mijn niets extra? Heb gister net een iphone4 gereserveerd, nog niets getekend en deze kan ik volgende maand halen met dus vodafone abbo..Hoezo kan ik dan niet whatsappen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lees de omschrijving van de iPhone abo op vodafone site
|
|
|||
|
|||
Dat is onzin. Al die diensten gaan gewoon via het 3G netwerk van Vodafone. Ik gebruik zowel Skype, Whatsapp, Ping Chat, etc, zonder enig probleem.
|
|||
|
|||
@twcoolen...Mijn idee..Dat doe ik ook wat whatsapp betreft..Gaat idd gewoon via 3G toch?
Lijkt mij geen probleem dan bij mijn nieuwe abbo.. |
|
|||
|
|||
Dit is wat er staat, en alleen hierdoor denk ik/dacht ik dat het niet kan en dat was wat mijn keuze ook moeilijk maakte:
Tarief- en tegoedinformatie Er wordt afgerekend in hele belminuten. Gebruik je een deel van een minuut, dan betaal je een volledige minuut. Je betaalt € 0,30 per minuut en sms buiten je bundel. Voor mobiel internet betaal je € 0,30 per 10 MB buiten je bundel. Beltegoed is maximaal 2 maanden geldig. Je verbruikt eerst het nieuwe beltegoed, vervolgens het oude tegoed. Je ontvangt standaard een gratis online rekening. Een rekening per post kost € 2,75 per keer. Voor een nieuw abonnement betaal je € 24,50 activatiekosten. Bij een verlenging betaal je geen aansluitkosten. De databundels voor Mobiel internet leveren een downloadsnelheid tot 7,2 Mbps en 1,4 Mbps uploadsnelheid. De databundel is een maand geldig en kan alleen in Nederland gebruikt worden. Je mag de mobiele telefoon niet gebruiken voor VoIP, SMoIP of als modem voor een pc, laptop of tablet. Wil je toch gebruikmaken van VoIP en SMSoIP? Activeer dan de 'Internet Bellen BloX' (beschikbaar voor abonnementen van € 39,50 en meer). nou als iemand de Iphone abonnement van vodafone heeft en hiermee Voip diensten gebruiken kan, dan tja bron ; Abonnementen voor iPhone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email met vodafone Op de iphone! | ivoborkus | Vodafone | 121 | 21-09-10 04:13 |
Iphone 4 bereik met Vodafone | mrscheer | Vodafone | 2 | 19-07-10 20:15 |
Iphone met Vodafone | wendy1983 | Vodafone | 14 | 09-03-10 16:18 |
is 3G internetten op de iphone sneller met vodafone dan met t-mobile | Amien | Vodafone | 3 | 16-12-08 22:26 |
|
|