iPhone 16GB 1.1.3 discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, er is een meneer of mevrouw uit England die iPhones verkoopt van 16GB met firmware1.1.3 voor 250,- euro (inclussief alle belastingen e.d) ik vroeg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 16GB 1.1.3
Hallo,
er is een meneer of mevrouw uit England die iPhones verkoopt van 16GB met firmware1.1.3 voor 250,- euro (inclussief alle belastingen e.d) ik vroeg dus of de prijs wel klopte en of hij/zij in NL woont. Hij/zij zegt dat hij in UK woont. en verteld in gebrekking Nederlands dit: Voor dit gebruik Treuhandservice www.third-line.uk.pl zult u het geld aan de agent Treuhandservice deponeren en zult na u aan ontving het pakket kunnen en u zult 3 dagen voor inspecteerde de telefoon hebben en na Treuhandservice me het geld zal verzenden, slechts nadat u de telefoon in uw hand zult hebben en dit controleren dus ik vroeg: dus ik krijg het product en binnen 3 dagen mag ik betalen? wat ik als antwoord kreeg was: u zult het geld aan Treuhandservice deponeren en zult na u aan ontving het pakket kunnen en u zult 3 dagen voor controle de telefoon hebben en zult als u bij de telefoon de dienst goedkeurt me het geld of als u niet verzenden voor de telefoon akkoord gaan de dienst uw geld zal terugsturen DUS MIJN VRAAG AAN JULLIE = IS DIT TE VERTROUWEN?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je geld teveel hebt dan doen anders niet.
Ik krijg zelf volgende week 2 stuks binnen dus als je interesse hebt kun je wel eentje reserveren. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door DertKesh; 11-02-08 om 15:13. |
|
||||
|
||||
De iPhone 16GB kost $ 499 (excl. tax) oftewel € 344 via de Apple Store. Aangezien ze niet onder die prijs mogen of kunnen verkocht worden en de dollar het zwakst is, is dat de laagste prijs. € 250 inclusief tax is zelfs ver beneden de prijs van de iPhone 8GB.
Dus: 1. oplichting 2. namaak 3. tweedehands (16GB, very unlikely) 4. extra verborgen kosten
|
|||
|
|||
Citaat:
NIET DOEN DUS (of je moet graag van je geld afwillen maar daarvoor weet ik wel een betere oplossing dan )
|
|||
|
|||
too good to be true!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
wat moet ik rekenen voor een 16 gb iPhone anders wil ik er ook wel één reserveren
|
|
|||
|
|||
ongeveer 550-600 euro nieuw in de doos denk ik.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
les 2: Alle waar is naar zijn geld. Les 3: Begin bij 1. |
|
||||
|
||||
+ dat het adres uit polen komt..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iPhone 4] 16GB iPhone 3G is niet gelijk aan 16GB iPhone4 | mhfdejong | iPhone algemeen | 9 | 31-07-10 15:26 |
|
|