//

Inkopen Iphone 4

Inkopen Iphone 4 discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik ben van plan om een aantal Iphones (4) uit het buitenland te importeren. Ik zit aan 100 stuks te denken. Ik heb gelezen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-10, 16:27
ALV ALV is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard Inkopen Iphone 4

Goedemiddag,

Ik ben van plan om een aantal Iphones (4) uit het buitenland te importeren. Ik zit aan 100 stuks te denken. Ik heb gelezen dat de Iphones (4) in het buitenland goedkoper zijn. Bij welke organisaties kun je de telefoons goedkoop inkopen?
Dan bedoel ik geen telefoonwinkels ed, maar de organisaties die de telefoonwinkels ed bevoorraden. Ik hoor het graag!

Vriendelijke groeten,

Adriaan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-10, 16:43
Palinghaas Palinghaas is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 34
Standaard

Ik denk om meerdere redenen dat dit niet gaat lukken, bijvoorbeeld:
- lage beschikbaarheid in het buitenland
- bestaande dealer netwerk / afspraken van Apple, daar kom je niet zo maar tussen lijkt mij

Ik vraag me bijvoorbeeld ook af waar een phoneshop zijn iPhone's vandaan haalt gezien de relatief hoge prijs voor een simlock vrij toestel met sim-only abonnement.

Kort gezegd ik heb grote twijfels of je het gaat lukken om korting te krijgen bij het inkopen als het je überhaupt al lukt om er 100 op de kop te tikken

EDIT: btw "Iphones (4)" wat is dat voor nieuwe aanduiding?
  #3  
Oud 20-09-10, 17:10
karel apple karel apple is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Sleeuwijk
Berichten: 54
Standaard

Ik ben bezig geweest 1 iPhone 4 te 'importeren' uit Belgie. (ofwel zakelijk kopen)
Hierbij heb ik contact opgenomen met de hoofdkantoren van diverse winkels zoals: Vander Borre, Krefel, Saturn, Easy-M, HCW (het computer winkeltje) e.d. omdat in de winkel zelf de BTW betaald dient te worden en je zelf mag proberen je BTW ergens terug te halen. (Hier heb ik in een ander topic over geschreven)
Via het hoofdkantoor kan er een 0% BTW factuur gemaakt worden, maar er werd nadrukkelijk gezegd dat er niet meerdere besteld mochten worden.
Ook zijn de wachttijden niet misselijk, dat loopt van enkele weken tot na de kerst.
Hoewel ik inmiddels via T-Mobile een contractverlenging heb aangevraagd met een iP4 (omdat dit toch goedkoper is dan een sim only abo met een los toestel uit belgie) heb ik toch 2 vrijblijvende bestellingen openstaan in Belgie. Zodra deze beschikbaar komen, kan ik mogelijk iemand anders blij maken of mijn bestelling annuleren.
  #4  
Oud 20-09-10, 19:35
VoltrefferVick's schermafbeelding
VoltrefferVick VoltrefferVick is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 173
Standaard

Lol lol lol

Ik zou me eerst maar eens wat gaan verdiepen voordat je Iphones gaat 'importeren'
  #5  
Oud 20-09-10, 21:41
ALV ALV is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Thnx alvast allemaal!

@ Voltreffervick: Dat doe ik bij deze
  #6  
Oud 22-09-10, 23:15
Stucks Stucks is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik ken wel een leverancier, maar die vraagt 749,- excl btw voor het 16gb model.
  #7  
Oud 24-09-10, 11:10
ALV ALV is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

@ Stucks... Thnx en wie is die leverancier?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:53.