//

iphone 4 bij vandenborre

iphone 4 bij vandenborre discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn bestelling bij VandenBorre geannuleerd omdat een vriend op korte termijn al 2 iPhones bij Mobistar Langemunt heeft verkregen. Heb daar nu mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 08-09-10, 10:16
clintcambier1988 clintcambier1988 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Ik heb mijn bestelling bij VandenBorre geannuleerd omdat een vriend op korte termijn al 2 iPhones bij Mobistar Langemunt heeft verkregen. Heb daar nu mijn bestelling staan.

Laatst gewijzigd door clintcambier1988; 08-09-10 om 10:25.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 08-09-10, 13:37
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YannickM Bekijk bericht
Laatste mail die ik heb gekregen was ook die met logistieke problemen. Toen ik een mailtje terugstuurde voor meer info (en om te melden dat ik het niet ok vond dat die datum steeds opschoof, + info om te annuleren), kreeg ik meteen telefoon van een vriendelijke dame.

Moet zeggen dat de service van Vanden Borre toch wel pakken beter is dan het doorsnee Mobistarcenter/Mediamarkt inzake die iphone...
Je kreeg een telefoontje binnen.. en..?
  #203  
Oud 08-09-10, 13:41
YannickM YannickM is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 22
Standaard

telefoon om de gehele situatie uit te leggen, meer info te krijgen rond annulatie etc.
soit, heb er nu eentje besteld op mobistar webshop. Eens bekijken of we deze niet gewoon houden en doorverkopen
  #204  
Oud 08-09-10, 14:54
Treez Treez is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 24
Standaard

dit stond vandaag bij "mijn vandenborre"
OPROEP IS NIET TOEGELATEN? NIET OK

ik bel onmiddelijk!
en en, ik mag hem straks gaan halen!!!!
besteld op 13/8 in st-niklaas!

olééééééééééééééé
  #205  
Oud 08-09-10, 15:15
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Kun je bij vandeborre alleen maar reserveren als je uit belgie komt? Het kan niet via de telefoon of wel?
  #206  
Oud 08-09-10, 17:19
michiel_linden michiel_linden is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YannickM Bekijk bericht
Laatste mail die ik heb gekregen was ook die met logistieke problemen. Toen ik een mailtje terugstuurde voor meer info (en om te melden dat ik het niet ok vond dat die datum steeds opschoof, + info om te annuleren), kreeg ik meteen telefoon van een vriendelijke dame.

Moet zeggen dat de service van Vanden Borre toch wel pakken beter is dan het doorsnee Mobistarcenter/Mediamarkt inzake die iphone...
service bij van den borre is echt super geloof mij ! dat is ook een van de redenen dat ik mijn iphone daar koop . telkens ik iets in garantie binnen deed had ik het binnen de week terug .
  #207  
Oud 08-09-10, 18:14
Mondo's schermafbeelding
Mondo Mondo is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 25
Standaard

Inderdaad! Geweldige service. Daar kunnen de Applewinkels en de Mobistarcenters nog iets van leren. Ik ken mensen die in een Applewinkel gereserveerd hebben op de dag na Jobs z'n keynote, en die nu nog altijd op de 121ste plaats staan. Dan krijg je uiteindelijk ook nog maar één jaar garantie terwijl VDB standaard twee jaar geeft.

@Treez: proficiat, geniet ervan, je hebt lang genoeg gewacht. Het is echt een geweldig ding!

Laatst gewijzigd door Mondo; 08-09-10 om 18:16.
  #208  
Oud 08-09-10, 20:00
Treez Treez is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 24
Standaard

Cool!
eerste indruk:
echt prachtig ding!
als je het doosje ziet het is zo plat echt wel grappig!
nu hangt hier al aan mijn mac te syncen!
gelukkig heb ik direct een micro sim gevonden!
Mensen die nog wachten succes!
  #209  
Oud 09-09-10, 13:57
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Heb net eventjes met vandeborre Genk gebeld om een Iphone 4. Kreeg een nette meneer aan de telefoon. Hij vertelde me dat er nog een 250 reserveringen open stonden en dat ze pas begin oktober weer een nieuwe lading binnenkregen. Ook leggen ze verder geen nieuwe in de winkel maar gaat alles rechtstreeks naar de reserveringen zoals het zich dus eigenlijk hoort
  #210  
Oud 09-09-10, 16:14
karel apple karel apple is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Sleeuwijk
Berichten: 54
Standaard

Heb vandaag naar diverse Belgische winkels gebeld, uiteraard nergens op voorraad...
Maar het gaat mij meer om met een 0% BTW factuur te kopen voor mijn zaak, ik had al op meerder plaatsen gelezen dat er in de winkels gewoon BTW betaald dient te worden en dat dat dan later terug te vragen is. Hieronder wat info:

Mediamarkt Antwerpen, geen voorraad, BTW zelf later terugvragen via BD.
Krefel Schoten, geen voorraad, na aankoop zullen zij de btw naar je terugstorten.
Vande Borre Deurne, geen voorraad, kopen en een stempel halen bij de douane, terugkomen en dan stort admin het terug...
Saturn Antwerpen, geen voorraad, na aankoopt zullen zij de BTW naar je terugstorten.
The Phonehouse (BE) levert niet aan NL'ers om de Belgen een kans te geven????? jep!
Switch verkoopt geen iphones...
HCW, geen voorraad, zelfs nog niet gehad, maar levert zonder BTW en verzend naar NL!!! MAAR ze hebben nog niets van de iphone 4 vernomen en gokken op een levering ergens in november.....
Easy-M, geen voorraad, via de winkel BTW betalen en admin kan het terugstorten, ook mogelijkheid voor bestellen via hoofdkantoor met een 0% BTW factuur en met verzending naar NL voor 15,-/20,- verendkosten. (gratis en vrijblijvend reserveren) (ook lange levertijden)
Mobistar toch nog maar een keer gebeld, de hoofdvestiging 'business' zou mij terugbellen, maar daar verwacht ik niet veel van...

Laatst gewijzigd door karel apple; 09-09-10 om 16:18.
  #211  
Oud 10-09-10, 09:08
karel apple karel apple is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Sleeuwijk
Berichten: 54
Standaard

update
Ik heb toch nog eens Vanden Borre gebeld en gevraagd naar de boekhouding/hoofdkantoor.
Wat blijkt... geen probleem.
Stuur ons een opdrachtbon per post.
Wij sturen u een 0% BTW factuur
Nu weet ik niet of ik eerst moet betalen of dat ze wachten tot hij op voorraad is, maar zodra op voorraad sturen zij de iphone naar de gewenste vestiging.
Vander Borre verzend dus niet naar NL, maar verder wel een prima oplossing.
Dus de bedrijven die met een 0%BTW factuur kunnen leveren zijn tot nu toe HCW, Easy-M en Vanden Borre.
Volgens mij krijg je dit bij Krefel ook wel voor elkaar, maar het belangrijkste is dus om niet met een winkelverkoop(st)er te onderhandelen, maar met het hoofdkantoor. (gebruik wel een beetje je serieuze en zakelijke stem..)
Ik ga de iphone dus vandaag bij Vanden Borre bestellen (per post) en laten sturen naar Merksem. (misschien gaat een zakelijke afhandeling ook wel sneller)

Laatst gewijzigd door karel apple; 10-09-10 om 09:11.
  #212  
Oud 10-09-10, 12:50
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Als ik zo lees, denk ik niet dat zakelijke afhandelingen sneller zullen gaan. First in- First out, hier zit volgens mij geen verschil tussen particulier en zakelijk
  #213  
Oud 10-09-10, 15:47
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mondo Bekijk bericht
Dan krijg je uiteindelijk ook nog maar één jaar garantie terwijl VDB standaard twee jaar geeft.
Niet waar. In heel Europa krijg je standaard 2 jaar garantie. Dus ook bij Mobistar.
  #214  
Oud 10-09-10, 17:00
michiel_linden michiel_linden is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baia Bekijk bericht
Niet waar. In heel Europa krijg je standaard 2 jaar garantie. Dus ook bij Mobistar.
als je iets koopt in belgie eender wat krijg je altijd minstens 2 jaar garantie .wettelijk verplicht .
  #215  
Oud 10-09-10, 17:10
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michiel_linden Bekijk bericht
als je iets koopt in belgie eender wat krijg je altijd minstens 2 jaar garantie .wettelijk verplicht .
Niet op eender wat he.
  #216  
Oud 10-09-10, 17:12
michiel_linden michiel_linden is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

ja op een aansteker of een pen of zo niet maar bv een wekker radio en zo van die dingen
  #217  
Oud 10-09-10, 20:05
Mondo's schermafbeelding
Mondo Mondo is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michiel_linden Bekijk bericht
als je iets koopt in belgie eender wat krijg je altijd minstens 2 jaar garantie .wettelijk verplicht .
Niet waar: als je in een Applewinkel je spullen binnenbrengt na een jaar dan heb je een zwaar probleem. Dan krijg je een hoop gezeik en uiteindelijk zeggen ze dat de bewijslast na zes maanden bij de consument ligt. Dat wil zeggen dat je zelf moet gaan bewijzen dat het geen produktiefout is, wat praktisch onmogelijk is natuurlijk.

Volgens de letter van de wet klopt dat. Neemt niet weg dat ik het een hoop gelul vind. Daarom koop ik ook nooit meer wat bij een Premium Reseller. Dat zijn in mijn ogen de grootste zeikers die er rondlopen. Als ze iets willen verkopen dan is Apple hét merk, maar na een jaar zetten ze je met je dure spullen netjes aan de deur.

Gelukkig zijn er nog andere winkels die wél twee jaar garantie geven.

Laatst gewijzigd door Mondo; 10-09-10 om 21:13.
  #218  
Oud 11-09-10, 00:38
michiel_linden michiel_linden is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mondo Bekijk bericht
Niet waar: als je in een Applewinkel je spullen binnenbrengt na een jaar dan heb je een zwaar probleem. Dan krijg je een hoop gezeik en uiteindelijk zeggen ze dat de bewijslast na zes maanden bij de consument ligt. Dat wil zeggen dat je zelf moet gaan bewijzen dat het geen produktiefout is, wat praktisch onmogelijk is natuurlijk.

Volgens de letter van de wet klopt dat. Neemt niet weg dat ik het een hoop gelul vind. Daarom koop ik ook nooit meer wat bij een Premium Reseller. Dat zijn in mijn ogen de grootste zeikers die er rondlopen. Als ze iets willen verkopen dan is Apple hét merk, maar na een jaar zetten ze je met je dure spullen netjes aan de deur.

Gelukkig zijn er nog andere winkels die wél twee jaar garantie geven.
ja ik dacht dat het zo was ik weet er waarschijnlijk geen zak van ;-)
  #219  
Oud 11-09-10, 00:40
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

en dan nog te denken dat mensen de Iphone uit Italie, Engeland, Frankrijk en noem maar op halen.. je zou echt hopen dat er niets gebeurt met het toestel!
  #220  
Oud 11-09-10, 14:48
michiel_linden michiel_linden is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

iemand al info over nieuwe leveringen ?
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo LoveFire096 iPhone algemeen 3 01-03-11 23:08
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) woca Koopinformatie België 6 25-09-10 00:19
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet RRed Archief 0 24-10-07 11:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:51.