iphone 4 bij vandenborre discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mikail Ik ben net terug van vdb genk en ik heb mijn iphone na 10 dagen . Kben zo blij. Ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vandaag terwijl ik op school zat werd ik plots gebeld en ze zeiden dat mijn iphone gekomen was en dat ik hem af kon halen. Misschien omdat iemand de zijne niet opgehaald had of de levering was eerder dan gepland want gisteren zeiden ze nog 14 okt maar maakt niet uit. Het is echt een geweldig toestel mooi scherm en al veel beter dan mijn iphone 3g en ook geen problemen met antenne en al! Ik ben er echt heel blij mee!!!!!
Khoop dat jullie die van jullie zo snel mogelijk krijgen (ik moest maar 2 weken wachten ) |
|
|||
|
|||
Proficiat ! Veel plezier met je iPhone 4.
Ik zou de mijne midden oktober krijgen in vandenborre te Meir Ik had ook het laatst een iPhone 3G. Is er inderdaad een groot verschil tussen die twee? en heb je helemaal geen last van de death grip? En welke provider heb je? Hayirli ve ugurlu olsun güle güle kullan kardesim |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hmm ik zelf ben ook Jimmobile dus dat is leuk om te horen
Bedankt voor je informatie en nog veel plezier met je i4 Groet, Onur |
|
|||
|
|||
Citaat:
update: bevestiging gehad dat mijn iPhone bij de eerste levering zit, maar een exacte datum konden ze niet geven Laatst gewijzigd door Stijnv; 08-10-10 om 17:38. Reden: telefoon vdb |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op de website staat ondertussen "verwacht vanaf 15.11" -> ik hoop dat dat geldt voor nieuwe bestellingen .
|
|
|||
|
|||
Normaal gezien moet er vandaag een levering binnen zijn en zoude we die één van dees dagen moete hebben ! G moet anders nog eens bellen en vragen als er vandaag levering is geweest !!
|
|
|||
|
|||
ik heb ondertussen al 5x telefoon gehad van verschillende leveranciers dat mijn gereserveerde iphone binnen is. Heb de mijne wel al een paar maand. Dus ik vind het raar dat jullie allemaal zo lang moeten wachten...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wij verwachten het toestel ongeveer binnen +/- 4 à 5 weken in onze winkel ter beschikking te kunnen stellen. Van zodra dit het geval is zullen wij u hiervan verwittigen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat het zo'n automatisch gegenereerde mail is, maar het adres was: webshop@vandenborre.be.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo | LoveFire096 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 00:08 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet | RRed | Archief | 0 | 24-10-07 12:46 |
|
|