iphone 4 bij vandenborre discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stijnstaessens Je hebt bijna je Iphone dat is plezant om te horen Groetjes Stijn (Lokeren) Ik Heb hem ondertussen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
mijn bestelling van 21/8 vandaag gearriveerd in VDB Brugge en zonet opgehaald
eindelijk ... :-D |
|
|||
|
|||
Ik heb deze via de online shop besteld op 15/8 en kon deze gaan afhalen in Drogenbos op 9/9. Dus had eigenlijk niet te klagen over een lange levertermijn zoals bij Mobistar wel het geval was.
|
|
|||
|
|||
Ik heb 'em 22 sept. besteld zou ik 'em tege eind oktober hebbe ??
|
|
|||
|
|||
18 augustus besteld . Vandaag binnen !!!
Morgen heb ik hem ! Eindelijk |
|
|||
|
|||
vandaag gereserveerd bij vandenborre, ze krijgen een grote hoeveelheid (750 stuks) binnen hier in brussel nieuwstraat op 7 oktober. De volgende levering is pas begin november dus voor wie hem wil reserveren zou ik wel snel zijn (ik stond op #588).
|
|
|||
|
|||
Ja dat is ook zo het geval in genk hebbe ze mij verteld dus hopelijk is het gene zever ! normaal moeten wij die nu oktober hebbe !!
|
|
|||
|
|||
weet misschien nog iemand iets over vandenborre in genk ??
|
|
|||
|
|||
lol ik zou dan gewoon naar de Saturn of MM gaan =] daar lijkt het allemaal sneller te gaan, 588 rofl.. waar gaat dat over ! =]
|
|
|||
|
|||
Heb een mailtje gehad dat ik mijn iPhone 4 16GB bij Vandeborre Sint-Truiden mag gaan afhalen JOEPPIIE Ik hoop dat die van jullie ook zeer snel mag volgen !!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had hem op de 4de september besteld. Ik kon niet meer wachten en was zaterdag in een Apple winkel gaan vragen wat de wachttijden waren en die man zei me dat ik als ik geluk had op een iPhone als kerstcadeautje Heb jij al ééntje besteld? Ja wanneer en waar?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem de 27ste besteld.. in Vandenborre te Meir.
ik krijg hem midden oktober x heb zonet een mailtje gekregen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb m binnen! Hoi hoi hoi, vrijdag ophalen in Brussel bij mijn neef. Die kreeg m omdat de vorige niet was komen opdagen.
|
|
|||
|
|||
Pff ben het beu om te wachten! Ik heb em besteld op 17/09 in vdb genk, khoop dat ik hem binnenkort krijg. Weet iemand mischien meer over de vdb genk? Ik heb daarnet om half 5 gebeld maar niemand nam op??? Ik ga morgen eens naar de winkel om het te vragen! Kwil echt niet wachten tot eind oktober :S
PS: Kan iemand me helpen, ik kan hier in genk nergens een screenprotector vinden voor de voor en achterkant??? Laatst gewijzigd door Mikail; 05-10-10 om 22:54. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben net terug van vdb genk en ik heb mijn iphone na 10 dagen . Kben zo blij. Ze zeiden dat er 350 stuks binnen gingen komen op 14okt en da ik hem 15 of 16okt zou hebben. Ze hebben daar ook al geen screenprotector:S weet niemand waar ik ene ( voor en achterkant) kan krijgen????
|
|
|||
|
|||
Wat? Na 10 dagen al? Ik heb een maand moeten wachten..... mja, nu heb ik hem hé
|
|
|||
|
|||
Ik bedoel niet na 10 dagen vanaf mijn bestelling maar over 10 dagen en ik heb hem 17/09 besteld en krijg hem 16/10 dus dat is ook een maand! Maar ja maakt niks uit ik ben echt heel blij ;D
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo | LoveFire096 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 00:08 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet | RRed | Archief | 0 | 24-10-07 12:46 |
|
|