//

iphone 4 bij vandenborre

iphone 4 bij vandenborre discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Wook Deze morgen ben ik bij VDB te Brugge geweest. Daar wisten ze me te vertellen dat ze eind deze maand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 03-09-10, 19:04
michiel_linden michiel_linden is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wook Bekijk bericht
Deze morgen ben ik bij VDB te Brugge geweest. Daar wisten ze me te vertellen dat ze eind deze maand 50 iPhones binnenkrijgen voor alle Vandenborrewinkels...
dat is weinig :s kan ik zeker nog een maand wachten ( 22-08 )
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 04-09-10, 08:58
uhans uhans is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Schoten
Berichten: 17
Thumbs down

Volgens de Vandeborre waar ik gisteren geweest ben, zijn er gisteren 60 geleverd over heel België.

In mijn winkel was er dus maar één en ik sta 9e op de lijst

Volgende levering is nog niet gekend
  #183  
Oud 04-09-10, 17:25
gunth gunth is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 106
Standaard

Gisteren nog onverwachts tel gekregen dat ik mijn phone vandaag kon gaan afhalen.
Nu kunnen we spelen en vergelijken,het is mijn 1iphone en ik heb thuis nog een htc hd en nokia N900 liggen.
  #184  
Oud 04-09-10, 17:44
Treez Treez is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 24
Standaard

@ gunth, wannneer had jij besteld, hmm later dan ik volgens mij (13 augustus) en ik heb nog steeds geen telefoontje gekregen

in ieder geval! twachten voor jou is gedaan!
  #185  
Oud 04-09-10, 23:45
Mondo's schermafbeelding
Mondo Mondo is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 25
Standaard

@Treez: die zou er dan elk moment moeten zijn. Ik heb de 12de gereserveerd en ik heb 'm vandaag gehaald.

En het wachten loont de moeite! Geloof me, het is een geweldig apparaat.
  #186  
Oud 05-09-10, 14:48
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

Vandaag eindelijk de tijd gehad om mijn iPhone te activeren. Mooi toestel, maar ik kan jullie melden dat de toestellen bij VDB (en wsl alle iPhones vanaf dit weekend) met firmware 4.0.2 geleverd worden. Geel jailbreak dus
Maar voor de rest een super toestel hoor
  #187  
Oud 06-09-10, 06:47
gunth gunth is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Treez Bekijk bericht
@ gunth, wannneer had jij besteld, hmm later dan ik volgens mij (13 augustus) en ik heb nog steeds geen telefoontje gekregen

in ieder geval! twachten voor jou is gedaan!
De 18de,maar volgens mij zaten ze met een annulatie want de dag daarvoor hadden ze gezegd dat het nog een week ging duren.
Ik heb gewoon geluk gehad.
  #188  
Oud 06-09-10, 12:51
nist nist is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb mijn (16 GB) Iphone 17 augustus besteld en kreeg vandaag het volgende mailtje:

Geachte klant,
Wij hebben uw Click&Collect bestelling via onze website www.vandenborre.be goed ontvangen en danken u voor uw vertrouwen.
Zoals u reeds tijdens uw bestelling kon vaststellen, is een door uw besteld toestel niet onmiddellijk beschikbaar in onze winkel.
Wij verwachten het toestel ongeveer binnen 3 à 4 weken in onze winkel ter beschikking te kunnen stellen. Van zodra dit het geval is zullen wij u hiervan verwittigen.

Aarzel niet om onze winkel te contacteren mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben.




Dat is wel even balen, ik had eigenlijk gehoopt de iphone volgende zaterdag af te halen.

Laatst gewijzigd door nist; 06-09-10 om 13:00.
  #189  
Oud 06-09-10, 12:52
Treez Treez is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 24
Standaard

ik wacht nog steeds, geen nieuws van een nieuwe levering *zucht*
  #190  
Oud 06-09-10, 13:28
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Hoe ziet dat eigenlijk met de simlock van de toestellen van VDB?

Ik lees namelijk op de website dat deze voorgeinstalleerd zijn voor Mobistar.

Onder het kopje Mobile Pack:
Een GSM wordt soms geleverd in een Mobile Pack: Mobistar-Pack, Proximus-Pack, Base-Pack.
Dit betekent dat de GSM voorgeïnstalleerd is om via Mobistar/Proximus/Base te werken, maar betekent geenszins dat de GSM niet kan werken via een andere operator.

Er staat tevens achter Mobile Pack: Ja, Mobistar
  #191  
Oud 06-09-10, 15:34
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

Ze zijn gewoon simlock vrij hoor. Ik zie niks van mobile pack.
De verpakking was ook nog gewoon gesealed toen ik hem kreeg, dus ik denk niet dat er iets mee gebeurd is.
  #192  
Oud 06-09-10, 15:53
YannickM YannickM is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 22
Standaard

net mail gehad van vdborre webshop.
Vermoeden dat het toestel 1 okt op voorraad is. Ik ben wel bij de eersten voor de volgende levering.
  #193  
Oud 06-09-10, 16:42
YannickM YannickM is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 22
Standaard

boeh, ik kan toestellen bestellen op site mobistar, maar ogone failed
  #194  
Oud 06-09-10, 18:49
michiel_linden michiel_linden is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

ik heb zonet naar van den borre in st niklaas gebeld en daar wisten ze me te vertellen dat er ongeveer elke week een lading van 50 iphones binnenkrijgen over heel belgie .
ze wist me ook te vertellen dat de meeste van deze lading naar st niklaas gaat omdat daar de meeste vraag is naar iphones . ik heb mijn iphone 32 gb besteld op het internet op 22 augustus en ze wist me te vertellen dat ik 15de op de wachtlijst sta .volgens haar zou het normaal gezien binnen een kleine 2 weken aan mij zijn .

hopelijk hebben jullie hier iets aan

ik kan nu al nie wacht !
  #195  
Oud 06-09-10, 18:56
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Heb in de middag ook een mailtje verstuurd met de vraag wat de levertijden zijn, kreeg dit terug:
"Voor nieuwe bestelling voor de iPhone 4 is er een wachttijd van 3 à 4 weken."
  #196  
Oud 06-09-10, 20:09
Treez Treez is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 24
Standaard

@Michiel_linden, ik heb deze middag ook even gebeld naar VDB sint-niklaas, ik heb op 13 augustus besteld... ooooooooo zeiden ze daar, je wacht "nog maar" 3weken (kwerd al wat woest) oooo dan kan het wel nog even duren, ik zei oja? hoelang dan zo wel, zegt die peet, nog een maand zegt mijn collega!!!!! och ze weten er niks van!
opt einde zei hij nog, maar we bellen u zeker op hoor!
  #197  
Oud 06-09-10, 20:12
michiel_linden michiel_linden is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Treez Bekijk bericht
@Michiel_linden, ik heb deze middag ook even gebeld naar VDB sint-niklaas, ik heb op 13 augustus besteld... ooooooooo zeiden ze daar, je wacht "nog maar" 3weken (kwerd al wat woest) oooo dan kan het wel nog even duren, ik zei oja? hoelang dan zo wel, zegt die peet, nog een maand zegt mijn collega!!!!! och ze weten er niks van!
opt einde zei hij nog, maar we bellen u zeker op hoor!
haha leuk is dat , die weten mss zelf niet wat ze zeggen . mss zijn ze het gwn beu dat er elke 5 min iemand belt voor het zelefde ? we zullen wel zien zeker .grtn
  #198  
Oud 07-09-10, 09:56
clintcambier1988 clintcambier1988 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Iik heb de mijne 21/08 besteld bij Vandenborre. Gisteren heb ik even gebeld omdat hun leverdatum op de website veranderd is naar oktober. Volgens de ene verkoopster zou er deze week een levering zijn, volgens de andere is er geen levering gepland in september wegens logistieke problemen. Begin oktober zou de eerste levering zijn.

Als je nog iets anders weet, laat het hier zeker weten.
  #199  
Oud 08-09-10, 07:58
1903 1903 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door clintcambier1988 Bekijk bericht
Iik heb de mijne 21/08 besteld bij Vandenborre. Gisteren heb ik even gebeld omdat hun leverdatum op de website veranderd is naar oktober.n..
Waar zie jij de levertijd op hun website dan?? Ik krijg enkel op mijn van den Borre te zien... U wordt binnen 14 dagen gecontacteerd.

PS: op 17-08 de 32 gb besteld, zuchttt...
  #200  
Oud 08-09-10, 08:05
YannickM YannickM is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door clintcambier1988 Bekijk bericht
Iik heb de mijne 21/08 besteld bij Vandenborre. Gisteren heb ik even gebeld omdat hun leverdatum op de website veranderd is naar oktober. Volgens de ene verkoopster zou er deze week een levering zijn, volgens de andere is er geen levering gepland in september wegens logistieke problemen. Begin oktober zou de eerste levering zijn.

Als je nog iets anders weet, laat het hier zeker weten.
Laatste mail die ik heb gekregen was ook die met logistieke problemen. Toen ik een mailtje terugstuurde voor meer info (en om te melden dat ik het niet ok vond dat die datum steeds opschoof, + info om te annuleren), kreeg ik meteen telefoon van een vriendelijke dame.

Moet zeggen dat de service van Vanden Borre toch wel pakken beter is dan het doorsnee Mobistarcenter/Mediamarkt inzake die iphone...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo LoveFire096 iPhone algemeen 3 01-03-11 23:08
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) woca Koopinformatie België 6 25-09-10 00:19
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet RRed Archief 0 24-10-07 11:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:30.