iphone 4 bij vandenborre discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mondo Ik heb helemaal niks gedaan, heb gewoon een mail gekregen. Fijn dat ze je op de hoogte houden. Dat kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
@Treez. Eergisteren=zaterdag.
Laatst gewijzigd door Mondo; 23-08-10 om 12:22. |
|
|||
|
|||
te snel te snel geweest!
|
|
|||
|
|||
Krijg net mail dat vandenborre pas eind september levering verwacht :s
Twijfelen tussen annuleren dan |
|
|||
|
|||
Er is vanmiddag een 32 GB minder op de lijst, ik heb mijn bestelling geannuleerd omdat ik heb kunnen bestellen via de site.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zeg zomaar iets he |
|
|||
|
|||
hoe komt het dat jullie mails krijgen en ik niet!?
@Marc Dierens, een bestelling via de site?? ik volg even niet... |
|
|||
|
|||
Had mijne 19e ofzo besteld en zaterdag eens gepolst of er al een idee van levertijd was.
Het mailtje dat ik kreeg vermeldde wel dat de levertijd op de website was aangepast naar 20/9, dus niet specifiek voor mezelf. ijdele hoop weliswaar |
|
|||
|
|||
Citaat:
Marc zal wsl bedoelen dat het hem gelukt is om een iPhone via de site van Mobistar te bestellen. Die iPhones heb je altijd binnen de week, vandaar dat hij zijn bestelling bij Vandenborre geannuleerd heeft. |
|
|||
|
|||
daarjuist eens gebeld.
persoon kon mij meedelen dat er deze week 170 binnenkomen en dat iedereen binnen dit en 3 weken zijn iphone zou moeten krijgen. er zouden een goeie 400 zijn gereserveerd. ze hebben er eindelijk zicht op,dus dat is goed nieuws. laat ons hopen dat het klopt. |
|
|||
|
|||
nice. Fingers crossed dan maar
|
|
||||
|
||||
170? Dan ben ik er ook nog bij want ik had nog 150 wachtende voor mij. Dat zou fijn zijn. Maar ik hoop er toch maar niet teveel op.
|
|
|||
|
|||
Correct, sorry voor het misverstand.
|
|
|||
|
|||
ik hoop het 170, maar wat dan met die levering van 19 augustus??? lolz! ah, gewoon wachten maar! het is de moeite waard!!! |
|
|||
|
|||
Haha, eerst zien, en dan geloven. Als er iets is dat we geleerd hebben de afgelopen weken, is het dat wel...
|
|
|||
|
|||
Verkoper vertelde mij een levertermijn van 4 tot 6 weken. Zouden een 500tal reservaties zijn en zouden er binnenkort (ten vroegste volgende week) een 170 tal toekomen.
|
|
|||
|
|||
Er wordt dus weer vanalles uiteenlopend verteld.
Deze week, volgende week. Ze weten het gewoon niet.. Laatst gewijzigd door baia; 24-08-10 om 09:44. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Sena case vandaag binnen gekomen...
maar waar blijft die iPhone toch!!!!!! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo | LoveFire096 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 00:08 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet | RRed | Archief | 0 | 24-10-07 12:46 |
|
|