iphone 4 bij vandenborre discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Was dat vandaag dat ze die grote levering voor jullie verwachten?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Was dat vandaag dat ze die grote levering voor jullie verwachten?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Inderdaad. Heeft er al iemand telefoon gehad? Ik stond 71ste voor 32GB en heb nog niemand gehoord. Het is nog vroeg natuurlijk, maar eigenlijk verwacht ik niet dat ik vandaag gebeld wordt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die worden dan ten vroegste morgen of anders maandag geleverd in de respectievelijke winkels... |
|
|||
|
|||
Ok, dus dan hoef ik mijn gsm niet de hele dag in mijn zakken te houden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Amai, dan is die lijst nogal gekrompen! Ik heb op 5 augustus besteld en stond toen 71ste. Zou de lijst voor 32 GB ook zoveel gezakt zijn
|
|
|||
|
|||
Kan je gewoon mailen om je plaats in de lijst te weten te komen ?
|
|
|||
|
|||
Ik had gemaild, en toen hebben ze me gebeld. Maar ik had niet naar mijn plaats gevraagd. Dit hebben ze me gwoon verteld. Maar ik denk wel dat je gewoon met deze vraag kan mailen of bellen.
|
|
|||
|
|||
Net even gebeld naar lokale VDB. Ze weten niets van een levering ...
|
|
|||
|
|||
Ik heb op 5 augustus een 32GB besteld bij Vandenborre, om 10h39 volgens bevestigingsmailtje. Zonet kreeg ik telefoon om te zeggen dat ik mijn reservatie kan ophalen. Het gerucht van de grote levering die vandaag toe zou komen kan dus best kloppen.
Nu heb ik zelf die van mij al wel (de grote levering aan MM in Antwerpen op 10 Aug, zonder reservatie) dus ik zal eens zien of iemand anders hem niet wilt. |
|
|||
|
|||
Hmm ik heb ook op 5 augustus een 32GB besteld, maar wel om 7u 's avonds.
Zou ik dan toch nog aan de beurt kunnen komen vandaag |
|
|||
|
|||
Oei nu begin ik weer hoop te krijgen.
Ik heb een 32g besteld op 4-8. Alleen nog geen telefoon gehad. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mijn reservatie heb ik in elk geval de winkel op de Meir in Antwerpen opgegeven. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had ook Meir opgegeven...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
edit: Tenzij ze misschien niet bellen naar buitenlandse nummers (als je een Nederlander bent) |
|
|||
|
|||
Zonet 16GB dan maar besteld bij vdborre Wilrijk... Ik ben benieuwd
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
"midden september...." Kunt u misschien aangegeven waar ik ergens in de rij sta? "da weet ik niet..apple heeft een stock probleem bla bla..." Pfff schiet mij maar lek. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo | LoveFire096 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 00:08 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet | RRed | Archief | 0 | 24-10-07 12:46 |
|
|