iphone 4 bij vandenborre discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Echt he!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Echt he!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Even een update: ik had 2 weken geleden besteld en mocht hem gisteren gaan afhalen. Maar ik heb mijn order gecancelled want ik heb er al een
|
|
|||
|
|||
Jij was waarschijnlijk één van de eersten op hun lijst
Hopelijk cancelen er veel hun order, dan ben ik misschien volgende week al aan de beurt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem maandag ook opgehaald bij VdB. Super snel gegaan. Hou vol jongens, het is het waard prachtig toestel, het beeld is zo mooi!
|
|
|||
|
|||
Heb jij hem al? Dan klopt dat leveringsplan wat een medewerker van vandenborre hier ooit postte niet echt. Kijk maar:
Met jouw 17de plaats zou jij volgens dit plan pas volgende week aan de beurt zijn (19 augustus) Ik heb zo'n gevoel dat ze daar ook "van toeten nog blazen" weten Gelukkig valt het hier positief uit. Jij hebt hem twee weken sneller dan verwacht. Laatst gewijzigd door baia; 13-08-10 om 09:18. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ook maar via VdB besteld. Op hun website staat nu verwachte leveringsdatum 10/9. Juist ook een belletje gehad omdat ik gevraagd had bij online bestelling wanneer het ongeveer geleverd zou worden. Ze vertelde me dat het ongeveer midden september zou zijn.
(Wel zeer snelle service, bestelling was nog geen 5min geleden gedaan of ik had ze al aan de lijn) |
|
||||
|
||||
Inderdaad, dat hebben ze mij ook net aan de telefoon weten te vertellen.
September dus. We zullen zien. |
|
|||
|
|||
Hadden ze bij jullie ook verteld op welke plaats jullie op de lijst terrecht gekomen zijn? Want dat vertelde die lieftallige dame er mooi bij, bij mij.
|
|
||||
|
||||
Exact weet ik niet, maar er waren ongeveer 150 wachtenden voor mij.
|
|
|||
|
|||
Ik heb er niet achter gevraagd. Ik heb trouwens een 32GB besteld. Jij Mondo ?
|
|
||||
|
||||
Yep, hier ook 32 Gig.
Ik kijk er al écht naar uit. Jammer dat het allemaal zo lang moet duren. Maar ja, wachten heeft ook z'n charme (maar niet te lang). |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Doe ik.
Met begin september zou ik best tevreden zijn. Ik heb destijds op mijn eerste iPod (2de generatie, 10Gig) drie maanden mogen wachten en toen moest ik 'm ook nog 70 kilometer verder gaan halen. |
|
|||
|
|||
Gok maar niet op begin september. Dat is precies waar ik op gok, maar ik sta op plaats 71 op de lijst bij VDB voor een 32GB. en plaats 17 heeft zijn iPhone maandag al gehad. Tegen mij hadden ze zelfs gezegd dat het wel eens eind september zou kunnen worden, maar dat is enkel om zichzelf een beetje in te dekken vermoed ik.
|
|
|||
|
|||
Er stond ergens in een ander topic dat er de 28ste een sh*tload binnenkomen
|
|
|||
|
|||
augustus bedoel je dan? In welk topic staat dat? Kan het precies nergens vinden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo | LoveFire096 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 00:08 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet | RRed | Archief | 0 | 24-10-07 12:46 |
|
|