iphone 4 bij vandenborre discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door baia Amai, dan is die lijst nogal gekrompen! Ik heb op 5 augustus besteld en stond toen 71ste. Zou de lijst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik mocht gewoon meekijken op hun monitor met stock voorraad. De stocks van de iPhone 4 16GB stonden op -13 en de iPhone 4 32GB stond op -16. Er waren dus niet zo'n grote verschillen tussen beiden. Heb de mijne besteld bij vdb in St-Niklaas btw. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
-70 toen de 9de? Dan zou ik er toch zeker moeten bij zijn deze week...
Dan ga ik er vanuit dat die giga-levering van vandaag meer dan 1 toestel is |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is vreemd... Ik heb ook nog een 32GB besteld op 31-07 voor afhaling. Maar die heb ik nog steeds niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
@Domboes, weet jij al iets? jij was voor mij dus... ik hoop het voor jou dan geraak ik ook weer wat vooruit! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik mag geloven wat er hier verteld wordt is het morgen of maandag dat de toestellen geleverd worden aan de winkels van vdb. |
|
|||
|
|||
Hier ook niks gehoord vandaag. Ik gok toch meer op september hoor...
|
|
|||
|
|||
Vandaag hopen he jongens
|
|
|||
|
|||
Dit kreeg ik te horen na een mailtje naar hun sales-dienst
Citaat:
't Zal dus zeker september worden. |
|
|||
|
|||
Er was hier toch iemand die een iPhone had ontvangen van de nieuwe levering? Wie weet krijg je straks ook telefoon.
|
|
|||
|
|||
geduld geduld
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg net telefoon!!!
...'t was de mama :-D |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat ze er niet al te lang meer me wachten. Ik heb de mijne toch al een tijdje geleden besteld.
|
|
|||
|
|||
Besteld
Zo, net ook besteld bij VDB. Da's beter dan alsmaar bij Mobistar blijven proberen of via vage Marktplaatsadvertenties. Morgen maar eens bellen waar ik op de ranglijst sta.
Het te betalen voorschot haalt de vrijblijvendheid er wel vanaf. Dat zorgt voor serieuze belangstellenden. Als NL-er besteld met een Belgisch adres, maar gewoon met een NL-Mastercard. Geen probleem. |
|
|||
|
|||
Besteld in gent
Citaat:
Nog alty geen nieuws wnr ie binne gaat zijn.. dus alss je even geduld hebt.. |
|
||||
|
||||
Ik kreeg eergisteren een mail dat over drie tot vier weken mijn bestelling daar zou zijn.
(Besteld op 12 augustus) Laatst gewijzigd door Mondo; 23-08-10 om 09:02. |
|
|||
|
|||
Zoals op hun website staat dus: 10 september...
Hadden ze jou gewoon opgebeld, of had je eerst via mail een vraag gesteld? |
|
||||
|
||||
Ik heb helemaal niks gedaan, heb gewoon een mail gekregen. Fijn dat ze je op de hoogte houden. Dat kan je van Mobistarwinkels niet zeggen.
|
|
|||
|
|||
een mail op zondag dan? heb jij je email opgegeven in de winkel? of via mijnvandenborre op de webiste?
er staat nu bij verwacht al 20 september! nou zeg! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo | LoveFire096 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 00:08 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet | RRed | Archief | 0 | 24-10-07 12:46 |
|
|