Dataverkeer bij abonnement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum-bezoekers, Vanwege het laten ontbinden van mijn contract bij T-Mobile ben ik opzoek naar een nieuwe provider die mij de iPhone 4 kan leven, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dataverkeer bij abonnement
Beste forum-bezoekers,
Vanwege het laten ontbinden van mijn contract bij T-Mobile ben ik opzoek naar een nieuwe provider die mij de iPhone 4 kan leven, echter zit ik met 1 probleem. dataverkeer Ik gebruik ongeveer 3-4gb per maand aan dataverkeer via 3G. Echter bieden KPN & Vodafone max 1GB aan en 2GB middels bijbetaling. Enig idee of er nog meer providers zijn die meer GB aanbieden bij een abonnement ? Bedankt, Michiel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Rwiiin, is de snelheid dan ook nog een beetje om over naar huis te schrijven ?
|
|
||||
|
||||
Nouja, ik zit bij Hi (KPN) en omdat de snelheid daar nu eenmaal niet zo bijzonder is (tegenover bijv. Vodafone / T-Mobile), zou ik wel de snelheid up/down willen weten. Kun je dat met een speedtest app niet eens bekijken ?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is Wireless Circle 3.6 mbps.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Workaround bij geen dataverkeer T-Mobile (iPhone) | Caspar | Odido (T-Mobile) | 3 | 15-07-10 20:37 |
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 14-06-09 21:49 |
3G dataverkeer maximaal 4 minuten mogelijk bij vol 3G bereik | Wim_ | Archief | 0 | 05-08-08 18:31 |
|
|