//

iPhone 4 kopen simlockvrij en echt nieuw

iPhone 4 kopen simlockvrij en echt nieuw discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Mijn iPhone 3 is nu echt overleden en ik wil een iPhone 4 aanschaffen. Ik heb een lopend zakelijk abonnement en wil deze dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-10, 12:45
BuggNL BuggNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard iPhone 4 kopen simlockvrij en echt nieuw

Beste,

Mijn iPhone 3 is nu echt overleden en ik wil een iPhone 4 aanschaffen. Ik heb een lopend zakelijk abonnement en wil deze dus los en simlockvrij kopen.

Nou woon ik lekker dicht bij Belgie maar ik ben al verschillende mobistars aan apple resellers langs gegaan maar niemand heeft hem op voorraad.

De enige die claimt hem nieuw en simlockvrij te kunnen leveren is de-ka.be. Maar als ik ga googlen op dit bedrijf vind ik niks dan slechte reacties over gejailbreakte toestellen.

Nu is mijn vraag heeft iemand een goede tip waar ik direct terecht kan voor het aanschaffen van een simlockvrije iPhone 4 voor een normale prijs (600-700 euro). Of kan iemand mij vertellen hoe ik bijvoorbeeld bij de-ka.be zelf kan controleren of het toestel nieuw en echt simlockvrij is, bijvoorbeeld aan de hand van een serienummer.

Graag jullie hulp

Groet, Jasper
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-10, 14:38
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Mediamarkt verkoopt ook simlockvrije iPhone 4 voor een goede prijs.
  #3  
Oud 17-12-10, 20:08
BuggNL BuggNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard

Alle mediamarkt vestigingen in Nederland had ik al gebeld en niet voorradig. Vanmiddag toch nog 1 gevonden bij mijn locale Apple Premium Reseller, thanks AMbridge!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:38.