iPhone4 zwart discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb begin dit jaar een iPhone 4 16G zwart gekocht. nu heb ik een Galaxy S gekocht en wil de iPhone verkopen. Wat kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone4 zwart
Heb begin dit jaar een iPhone 4 16G zwart gekocht.
nu heb ik een Galaxy S gekocht en wil de iPhone verkopen. Wat kan ik voor dit toestel nog krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is hij erg toegetakeld? Of ziet hij er nog als nieuw uit, dus geen krasjes enzo? En heb je alle originele accessoires er nog bij?
|
|||
|
|||
Is als nieuw, nauwelijks gebruikt.
Ligt naast mijn PC, denk 2 of 3 keer meegenomen in een beschermhoesje. Het doosje met alles er in staat op de kast. Kabeltje met oordopjes nog niet uitgepakt. Gebruik mijn samsung omnia nog altijd Laatst gewijzigd door hommerke; 25-01-11 om 18:51. |
|
||||
|
||||
Ik denk wel dat je er rond de 450 minimaal voor zult kunnen krijgen!
|
|
|||
|
|||
Die dingen doen €599.- nieuw momenteel (laagste prijs).
Als die werkelijk nog als nieuw is lijkt een prijs me rond de €500.- zeker reeel, met een beetje goede wil nog wel meer! En anders bied je 'm hier te koop aan, ben je er snel achter ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
scherm blijft zwart iphone4 | Hipoliet | iPhone algemeen | 3 | 09-12-10 18:32 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Zwart eindelijk echt zwart met iPhone 4 | S¡mon | iPhone algemeen | 2 | 31-07-10 02:36 |
|
|