iphone 4 kopen voor superprijs discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Pierreantillen Dat moet een chinese iphone4 zijn. Kan je voor 50 $ kopen. Op ebay us kan je de goedkoopste factory ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
En kan je 'm wel in een stil straatje ophalen dan zou ik inderdaad eerst mijn geld in de sauto laten liggen, scheelt weer een overval. P.s: gezien ts niet meer reageert zit die nog steeds te wachten (zoals voorspelt) vrees ik.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
//Topic verplaatst
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Deze externe batterij voor de iPhone 4, waard om te kopen? | ddfrry | Koopinformatie Nederland | 3 | 28-12-10 16:43 |
Windows: Song kopen voor iPhone en iPOD Touch | Monoceros | iTunes | 1 | 22-11-10 14:27 |
Welke Abonnement kopen voor simlock vrije iphone 3G ? | roffaboy58 | Koopinformatie Nederland | 8 | 16-01-10 11:16 |
Iphone 3G 16 GB kopen uit Zwitserland voor 341 euro. | dreesensm | Koopinformatie Rest Europa | 16 | 19-11-08 22:05 |
Overwegen nieuwe iPhone kopen: Voor- en nadelen. | Ult!mat3 | Archief | 4 | 20-05-08 12:18 |
|
|