Scherm reperatie discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Zojuist mn ipod touch 2g laten vallen. Flinke barst erin maar nu vroeg ik me af na wat zoeken op google of iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm reperatie
Beste leden,
Zojuist mn ipod touch 2g laten vallen. Flinke barst erin maar nu vroeg ik me af na wat zoeken op google of iemand hier ooit zn scherm heeft laten repareren zoja waar en tegen welke prijs? Of is het makkelijk om dit zelf te vervangen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
pda tech in Den Haag zou het kunnen repareren.
Check hun site ff, staan volgens mij ook prijzen op Je hebt sowieso nog een aantal van dat soort zaakjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? | FamousD | iPhone algemeen | 1 | 20-05-11 19:52 |
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. | Tijsvdw | Archief | 3 | 11-07-10 15:14 |
T-Mobile reperatie tijd | glenny16 | Odido (T-Mobile) | 1 | 28-08-09 15:49 |
vervanging of reperatie | rcsmit | iPhone algemeen | 2 | 06-01-09 03:32 |
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit | Excellence | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-12-08 16:23 |
|
|