iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Iemand ervaring met appelhoes.nl? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/90560-iemand-ervaring-appelhoes-nl.html)

missym 07-05-11 23:19

Iemand ervaring met appelhoes.nl?
 
Heb woensdag 4 mei een invisible shield op appelhoes.nl besteld, hij zou de volgende in huis zijn: voor 17:30 besteld = binnen 24 uur in huis. Nou ik maar wachten en het is nou inmiddels zaterdag, maar heb nog steeds mijn product niet ontvangen.

EDIT: probleem is inmiddels oplost; service is prima en ik krijg maandag een nieuw exemplaar toegestuurd

spysical 07-05-11 23:43

// Verplaatst naar Ervaringen

Appelhoes 08-05-11 16:57

Goedemiddag, zoals wij al aangaven in de email die naar u is verzonden, is uw bestelling ook 4 Mei verzonden per TNT Post. Hier is ook een bericht over verzonden naar u; daarbij komt ook dat wij één enkele mail van u hebben ontvangen. Wij geven aan dat wij binnen 24 uur reageren, wat ook is gebeurd.

Het kan zijn dat de TNT Post langer doet over het bezorgen van een poststuk; maar hier kunnen, ook wij niets aan doen. Het is vervelend dat dit gebeurd uiteraard, maar dat is geen reden om onze service slecht te noemen, ons van oplichting te betichten als ook ons keurmerk ter discussie te stellen. Niet te meer daar wij van geen kwaad bewust zijn en uw bestelling zo snel mogelijk hebben verzonden. Namelijk dezelfde dag.

Zoals wij ook aangaven, mocht de bestelling begin van deze week niet arriveren; zullen wij een nieuw exemplaar toezenden.

Wij gaan er vanuit u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Appelhoes

AppleFreaks 26-03-12 10:46

Aiks ik ben dus niet de enigste die problemen heeft met deze 1 mans zaak?

Wij wachten nu al sinds 14 maart op onze bestelling.
na 4 dagen ben ik gaan mailen en bellen maar geen reactie

1 week later op 21 maart krijg ik een mail de status van uw bestelling is afgerond
afgelopen zaterdag weer gebeld en gemailt wederom geen reactie
we zitten nu 5 dagen later nog niks binnen.
Net weer gebeld op de website vermelde telefoon nummer en ja hoor er word weer niet opgenomen het 06 nummer word gewoon gebruikt als voicemail meer niet.

Appelhoes | Tweakers.net Pricewatch Shopreviews

Wil enkel mensen waarschuwen waar men iets koopt en waar de communicatie moeizaam loopt.

Zodra ik iets hoor van hun meld ik me direct, maar als je googles met problemen appelhoes schrik je je rot :mad:

L23 26-03-12 12:25

Ik had een Colcasac hoes besteld voor mijn Macbook Air in februari. Ze beweren snel te leveren dus verwachte het product 2 dagen later in huis. Na een weekje maar gemaild, want had nog steeds het product niet ontvangen. Volgens de site krijg je dan binnen 24 uur antwoord, maar heb nooit een reactie gekregen. Uiteindelijk kreeg ik de hoes anderhalf week later binnen.
Ik heb er toen nog achteraan gemail waarom het zo lang moest duren en er niet gecommuniceerd werd. Ik kreeg een dag later een standaard excuus mail en ze beweerden ook doodleuk dat ze me al eerder gemaild hadden dat het product niet op voorraad was en dat ze speciaal een koerier hebben laten komen om spoedig te leveren.
Het product is verder prima geleverd en ben er ook blij mee. Mocht een levering langer duren dan vind ik dat niet erg. Maar Appelhoes laat de producten op de site op voorraad staan terwijl ze het niet op voorraad hebben. Maken hun snelle levertijden niet waar. Reageren niet binnen 24 uur op mail of reageren gewoon helemaal niet. En tenslotte liegen ze ook nog eens alles bij elkaar. Ik bestel daar dus ook nooit meer.

mees 26-03-12 14:44

Ik heb wel een positieve ervaring bij Appelhoes.nl, het kan dus wel.

AppleFreaks 27-03-12 10:23

Kan iemand bericht van mij hier boven en daarna deze weg halen want mijn vader kreeg gisteren nog al een dreig mail toegezonden als hij het bericht niet weg liet halen hij waarschijnlijk zijn aangekochte product niet kreeg.

Ik had hem geadviseerd met deze dreigMail aangifte te doen maar hij zei laat maar dat doe ik pas als ik niks krijg

Dus aub dit bericht en bovenstaande van mij verwijderen anders krijgt mijn vader problemen met Appelhoes

Goedendag,

Dank voor uw bericht.

Wij zullen hierover contact opnemen met PostNL en indien nog een nieuw exemplaar toezenden, mits de onjuiste berichtgeving over ons wordt verwijderd.


Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Appelhoes

L23 27-03-12 12:13

Hier ga ik toch wel even op reageren. Gisteren mijn ervaring gepost over mijn bestelling bij Appelhoes na een bericht van iemand die nog steeds zijn bestelling niet in huis had. Daardoor ben ik automatisch geabonneerd op deze discussie.
Tot mijn verbazing lees ik vanochtend in mijn mail dat de voorgaande forumgebruiker zijn berichten heeft laten verwijderen omdat Appelhoes alleen een nieuw exemplaar zal toezenden, mits de "onjuiste berichtgeving" over hun wordt verwijderd.

iCulture 27-03-12 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L23 (Bericht 783146)
Hier ga ik toch wel even op reageren. Gisteren mijn ervaring gepost over mijn bestelling bij Appelhoes na een bericht van iemand die nog steeds zijn bestelling niet in huis had. Daardoor ben ik automatisch geabonneerd op deze discussie.
Tot mijn verbazing lees ik vanochtend in mijn mail dat de voorgaande forumgebruiker zijn berichten heeft laten verwijderen omdat Appelhoes alleen een nieuw exemplaar zal toezenden, mits de "onjuiste berichtgeving" over hun wordt verwijderd.

Deze berichten zijn te snel verwijderd door de betreffende moderator en zijn nu weer teruggeplaatst. Ze zijn namelijk relevant voor deze discussie en als Appelhoes.nl hier issues mee heeft zijn ze vrij om contact met ons hierover op te nemen.

maartenn 04-04-12 13:25

Gezien voorgaande berichten vond ik een positief bericht wel op zijn plaats..
Gisteren om 16:00 een Switcheasy Canvas voor mijn IPad3 besteld. Nu al binnen in perfecte staat. De prijs was het scherpst van de meeste webwinkels wat ik zo 1,2,3 kon vinden.
Kortom een dikke + voor Appelhoes. Ze kunnen het dus wel degelijk...

biersmurf 07-04-12 09:41

Appelhoes
 
Helaas ook ik deze negatieve ervaring met appelhoes . Een bestelling geplaatst in Januarie , eerst regelmatig gemaild waar mijn bestelling blijft , daarna sinds Maart om mijn geld terug gaan vragen maar tot nu toe still en geen reactie , dit komt mij over als pure oplichting dus ik zou uitkijken om er wat te bestellen .

syntax 21-04-12 22:42

Ook hier een bijzonder slechte ervaring met Appelhoes.
Hieronder mijn laatste mail aan Appelhoes. Als je die leest weet wat er zich heeft afgespeeld en hoe het is opgelost. Na deze mail is het bedrag binnen 3 uur terugbetaald. Nu moet ik zeggen dat ik een paar juridische vriendjes heb die mij hebben geholpen.

" Beste Appelhoes,

De order is al geannuleerd, u kunt namelijk het gekochte product niet leveren en het is ook niet waarschijnlijk dat u dit in de nabije toekomst kunt.
Zie hiervoor uw eigen verstuurde emails.
Hierdoor is de overeenkomst vernietigbaar, zonder tussenkomst van de rechter.
Nu de overeenkomst vernietigbaar is moet deze zover en zoveel mogelijk worden teruggedraaid. In casu u moet mij het geld terugbetalen.
Omdat het hier een paypal elektronische betaling betreft is een termijn van 24 uur redelijk aldus vaste jurisprudentie.

Het feit dat ik een geschil heb ingediend is dat u niet reageert op email en telefonisch niet bereikbaar bent.
U geeft niet aan dat het product niet op voorraad is (tentijde van het bestellen stond op de website dat het product op voorraad was).
Bij de orderbevestiging is er niet vermeld over voorraad of levertijd.
Ik moet u uit eigen beweging vragen over de stand van zaken.
Ik krijg geen levertijd te horen, ook niet als ik daar expliciet een vraag over stel.
Ik heb de order op donderdag 20 april 2012 geannuleerd en als reactie krijg ik op vrijdag 21 april 2012 onderstaand antwoord:
Het artikel is al meer dan een maand niet meer direct leverbaar; doch als u een bestelling wilt annuleren kan dit middels order@appelhoes.nl
Ik heb uiteindelijk 3 maal een mail gestuurd naar 3 verschillende email adressen van appelhoes betreffende de annulering.
Behoudens bijdehante antwoorden geen enkele reactie op de annulering en de terugbetaling.
Omdat er geen enkele professioneel antwoord wordt verkregen ben ik genoodzaakt een geschil in te dienen.
Ik verwacht namelijk niet op korte termijn een terugbetaling van u te krijgen gezien uw houding tot nu toe.
Ik heb de voorwaarden van paypal erop nagelezen en daar staat nergens vermeld dat het geschil eerst stopgezet moet worden om over te gaan tot terugbetaling.
Het geschil wordt dan ook pas stopgezet als het bedrag terug is.
Het staat mij vrij een geschil in te dienen als ik van mening ben dat deze er is.
Gezien het feit dat u niet terugbetaald is wat mij betreft een geschil.

Het betreffende product is inmiddels via een andere webshop besteld en afgeleverd, de communicatie van deze webshop was helemaal top en binnen 20 minuten had ik alle antwoorden, zonder zelfs de vraag te hebben gesteld. Het kan dus wel.

Samenvatting:
Ik sommeer u binnen 24 uur het verschuldigde bedrag terug te betalen op mijn paypal rekening.
Hierna zal terstond het geschil gesloten worden.
Indien u verzuimd hieraan te voldoen ben ik genoodzaakt te escaleren tot een claim, deze claim zal via paypal lopen en via mijn creditcard maatschappij verlopen.
Ik zal hierna (en niet eerder) ook bij de diverse keurmerk instanties een klacht indienen omtrent uw handelen.
"

gjpvanderlinden 20-07-12 15:07

Onbereikbaar - geen levering
 
Ik heb Appelhoes gekozen omdat ze een iphone fietshouder op voorraad zouden hebben en de optie hebben om een bestelling op te halen in Maassluis. Je zou dus denken: ik heb het product snel inhanden. Quod non.

Helaas moet je een afspraak hebben om producten op te halen en is het bedrijf onbereikbaar. De telefoon wordt niet opgenomen, voicemail wordt niet op gereageerd, en de mail wordt niet beantwoord.

De snelle levering, waar ik het bedrijf op het uitgezocht heb, blijft tot nu toe dus uit. Daarnaast dus ook geen idee wanneer ik wel het product zou kunnen halen.

update: Appelhoes heeft achter de schermen en zonder er met mij contact over te hebben gehad, er alles aan gedaan om de levering snel te laten verlopen. De communicatie was dus het enige probleem, verder goede service.

Koend 08-08-12 09:27

Appelhoes lijkt niet van de fouten te leren. Ze hebben mij een hoes gestuurd in de verkeerde kleur. Omdat de hoes ook niet voldoet aan de omschrijving, heb ik het teruggestuurd. Geen ontvangstbevestiging, zelfs niet na 2 weken. Reageren op email of telefoon (incl voicemail) is ook teveel moeite. Ik wil gewoon weten of het product inmiddels ontvangen is. 30 dagen de tijd nemen om geld terug te storten is natuurlijk ook onzin. Als je dat al doet, laat dan wel even weten wanneer de retourzending is ontvangen. Zeker als je een foutief product levert. Ik koop heel veel online maar nooit meer bij Appelhoes.

henkie73 31-08-12 21:48

ik even blij dat ik even hier kijk...

ik wil de net iets bestellen bij appelhoes.
maar ik denk dat ik dit nu niet meer doe.

aangezien ik mijn product toch wel graag wil hebben.

toch wel handing zo'n forum:):):):)

Yzord 03-09-12 09:40

Ik ga ook nooit met hun in zee. Dit soort verhalen steken steeds vaker de kop op over hun. Op Tweakers waren ze al vrij snel geweerd uit de Apple topics

mik3009 03-10-12 19:41

He jammer, heb hier net besteld. Hopen dat het goed gaat.. Op de site werd wel aangegeven dat het product niet meteen op voorraad was, en daar ook een mail over gehad.

Einde van de week binnen is mij verteld, ik vertrouw er op!

feddesman 03-10-12 19:51

Ik had zondag wat besteld en maandag al in huis.
Ze kunnen het dus wel.

mik3009 03-10-12 21:01

Goed om te horen! Ik wacht het rustig af.

avdwerf 04-10-12 09:29

Even in mijn bestelhistorie teruggekeken, maar ik heb hier al 4 keer een screenprotector besteld zonder problemen, was alle keren binnen 2 dagen in huis.

ballegooier 04-10-12 10:54

Idem hier, al 3 keer een screenprotector besteld in 4 jaar tijd ofzo, telkens binnen 2 werkdagen thuis.

Dymo 08-10-12 10:56

Ik heb ook besteld bij Appelhoes na het lezen van dit topic.
Ik had mijn BodyGuardz protector voor de iPhone 5 binnen 2 dagen binnnen, geen problemen!

alvani 08-10-12 12:37

Ik heb ook al diverse keren bij Appelhoes.nl besteld. Altijd netjes de volgende dag geleverd gekregen.
Mijn ervaring is wel dat er niet altijd (snel) op e-mails gereageerd wordt, met name toen ik een keer iets terug wilde sturen.

Maar wat mij betreft een prima webshop.

henbor 09-10-12 12:23

Vorig jaar en begin van het jaar iets besteld via Appelhoes.nl ; geen problemen.

Vorige week bestelling geplaatst vroeg in de middag, product op voorraad. Pas 2 dagen later geleverd. Gisteren voor 17.30uur bestelling geplaatst, product ook op voorraad. Vandaag niets bij de post. En dit keer zelfs geen bevestiging ontvangen van Appelhoes.

Wanneer je als bedrijf, lees Appelhoes.nl, aangeeft in je voorwaarden/faq dat indien een bestelling voorradig is en voor 17.30uur geplaatst wordt, levering de volgende dag plaatsvindt, dien je dat ook na te komen! Zo simpel is het.

dannyhtek 09-10-12 12:29

Ik heb onlangs een Bodyguardz full body besteld op Appelhoes.nl. Binnen enkele uurtjes na betaling werd het pakketje verstuurd. Echter, 3 werkdagen geen bodyguardz full body te zien. Na mailcontact wat overigens uitstekend en snel verliep, werd er een nieuw setje opgestuurd. Deze had ik dan ook de volgende dag in huis.

Kortom: Service is uitstekend, jammer dat het eerste pakketje kwijt is geraakt bij TNT. Zeker een aanrader om hier te bestellen :-)

Geert1976 09-10-12 14:58

ik probeer al 4 dagen contact te krijgen met dit bedrijf(je) over een lopende bestelling. Zowel telefoontjes als mails worden compleet genegeerd. Als ik zo eerder ervaringen lees op dit forum en andere......weet ik genoeg. Ik zal hier never nooit meer bestellen.

Waardeloze tot gewoon geen communicatie mogelijk.

mik3009 09-10-12 15:00

Ik heb zojuist mn bestelling gehad! Prima levertijd!

toontje 09-10-12 17:11

Bodyguardz full body on line besteld. Zelfde dag verzonden en 3 werkdagen aangekomen. Dit is normaal voor post naar België. Super service!!

Danniz 09-10-12 17:32

Kreegg ze ook niet per telefoon of email te pakken. Erg slechte service.
Weekje of 2 geleden was dat, tot op heden niks gehoord.

RWK 09-10-12 18:26

Prima service! Het hangt natuurlijk ook af wat je besteld. Ze kunnen producten niet op voorraad hebben.

Net me desmay slight binnen en ben er onwijs tevreden mee

Jisse 09-10-12 23:03

Voor de relevantie heeft een familielid bij mij ook een leren hoes besteld, binnen 2 dagen was hij binnen. Ga mijne daar evt. ook bestellen.

T1m 09-10-12 23:08

Vorige week een nog niet op voorraad iphone 5 cover besteld. Vandaag geleverd, tussentijds prima op de hoogte gehouden via email over de status van de bestelling.

Prima levering. prima service.

poldervrouw 10-10-12 08:27

Meerdere keren iets besteld en alles keurig geleverd, bereikbaarheid is wel een puntje.

SkywalkerPD 10-10-12 09:47

Ik heb een SwitchEasy Coverbuddy voor mijn iPad besteld bij Appelhoes. Deze werd keurig binnen 2 dagen geleverd. Ik heb dus een positieve ervaring met Appelhoes.

henbor 10-10-12 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door henbor (Bericht 835339)
Vorig jaar en begin van het jaar iets besteld via Appelhoes.nl ; geen problemen.

Vorige week bestelling geplaatst vroeg in de middag, product op voorraad. Pas 2 dagen later geleverd. Gisteren voor 17.30uur bestelling geplaatst, product ook op voorraad. Vandaag niets bij de post. En dit keer zelfs geen bevestiging ontvangen van Appelhoes.

Wanneer je als bedrijf, lees Appelhoes.nl, aangeeft in je voorwaarden/faq dat indien een bestelling voorradig is en voor 17.30uur geplaatst wordt, levering de volgende dag plaatsvindt, dien je dat ook na te komen! Zo simpel is het.

Via Twitter contact met ze gehad hierover. Ze beweren het dezelfde dag gepost te hebben, maandag dus. Nou het is woensdag vandaag...weer NIETS bij de post. En zoals uit veel forumberichten blijkt (en dat zeiden ze ook tegen mij) dat het probleem bij TNT post ligt. Tja, wel raar dat ik met geen ander bedrijf ooit problemen heb en alles netjes bezorgd wordt. Lijkt me toch iets wat bij hen niet goed zit. Voor mij geen Appelhoes.nl meer in iedergeval. Voor hen 100 anderen. Maar voorlopig nog steeds mijn bestelling niet binnen.

oreotjes 12-10-12 16:18

ik had een desmay slight 5 bij hun gekocht, volgende dag ontvangen. dus positieve ervaring met deze webshop

AeronNL 13-10-12 09:59

Ook hier een positieve ervaring.
Had op dinsdag de Bodyguardz voor mijn iPhone 5 besteld, en de dag erna al in huis.
Echter had ik waarschijnlijk een fout setje, bij deze ging de bovenste sticker er met geen mogelijkheid af en dus was 1 van de 2 al verpest.
Hierover gemaild naar Appelhoes en de dag erna al een reactie van hun gekregen dat ze een nieuw setje gaan opsturen ter vervanging. Deze binnen 2 dagen in huis.
Dus top!

ballegooier 13-10-12 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door henbor (Bericht 835901)
En zoals uit veel forumberichten blijkt (en dat zeiden ze ook tegen mij) dat het probleem bij TNT post ligt. Tja, wel raar dat ik met geen ander bedrijf ooit....

wat ík onder meer uit forumberichten lees, is dat Appelhoes je een nieuw exemplaar stuurt, als PostNL het pakje kwijt maakt.... Beetje raar, vind ik, om Appelhoes te verwijten dat je alleen bij hen dit meemaakt en verdachtmaking naar Appelhoes maakt, terwijl het toch zeer waarschijnlijk is dat PostNL de veroorzaker is van dit probleem.

Volgens mij kun je gewoon om een nieuwe vragen, en sta je daarmee in je recht. Appelhoes heeft een verplichting om aan jou te leveren. Al dan niet via een tussen persoon (PostNL) dat maakt niet uit. Appelhoes moet jou een nieuwe sturen en zelf de schade bij PostNL declareren.

Edit: of heb je 'm al binnen? :)

enijland 13-10-12 22:15

En ook ik heb een Bodyguardz screenprotector besteld voor de iPhone 5 binnen 2 dagen in huis met een bevestegingsmail dus mij aangaande top service.

MrBramme 14-10-12 09:52

Heb gisterenavond ook een bestelling gedaan (case en pouch). Moet wel naar België komen maar zal zeker laten weten hoe het verlopen is!
Heb een aantal maten die er ook willen bestellen en wachten op mijn groen licht.

Had een case bij mobistar gekocht maar ben er toch niet zo gelukkig mee, toen zag ik the slight en moest ik het toch proberen :-)

Laat appelhoes iets weten wanneer het verzonden is? Want je kan de bestelling wel niet tracken (of ik zie dat niet). Ik gok dus maandag verzenden + 3 dagen is woensdag thuis


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:17.