Inklaring TNT (USPS) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Heb al een paar keer gelezen dat je de inklaring van TNT kan bellen. Wat weten ze je te vertellen, wat voor soort ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inklaring TNT (USPS)
Beste allen,
Heb al een paar keer gelezen dat je de inklaring van TNT kan bellen. Wat weten ze je te vertellen, wat voor soort informatie krijg je van ze? Kunnen ze zien wanneer iets vrijgegeven wordt? Wordt het wachten een beetje beu, lange inklaring voor een express zending |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb daar een paar dagen geleden naar gebeld om te wete waar mijn iphone zit, ze gingen iets laten weten hadden ze gezegt, niks meer van vernomen, ondertussen is mijn iPhone al aangekomen en hoeft het al niet meer
Het telefoontje heeft wel een paar euro gekost |
|
|||
|
|||
Hoeveel belasting heb je moeten betalen?
|
|
|||
|
|||
ik Heb USPS genomen, en heb 0 euro BTW moeten betalen
|
|
|||
|
|||
Nice
Als 't goed is ontvang ik morgen mn 16gb van Ebay..(3 weken na aankoop). |
|
|||
|
|||
Drie weken?? Allemachtig. Had je hem via de standaard priority mail of met de 3-5 dagen service. Enige wat je kan doen is afwachten denk ik, je kan bellen wat je wil, maar zal het niet versnellen.
|
|
|||
|
|||
De mijne heeft er 10 dagen over gedaan om van de us tot bij thuis te geraken ook via priority mail
|
|
|||
|
|||
Waarom betaal je met USPS geen btw?
Ik heb eentje gekocht op eBay en deze wordt ook geleverd door USPS, hoef ik dan geen extra kosten te betalen zoals btw... Deze is het toch? USPS Express Mail InternationalTM |
|
|||
|
|||
Normaal betaal je wel BTW, maar omdat de o zo efficiente douane niet elk pakje kan controleren betaalt ong 1/3 btw en de rest niet
|
|
|||
|
|||
Wil niet zeggen dat je altijd geen btw moet betalen met USPS. Ze hebben verschillende producten bij usps. Express mail moet je even in de gaten houden. Zodra deze in Nederland is krijgt ie een TNT postnummer, kun je opvragen bij de klantenservice.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe lang heeft die van jou bij de douane gelegen Soul?
|
|
|||
|
|||
Ik had m de 21e besteld (feb). 22e verzonden en de 26e kwam ie bij de douane terecht. Bleef daar een weekie liggen..en 3 maart kwam 't pakje in handen van de TNT. Vanmiddag is de status bij track&trace eindelijk veranderd (bij sorteergebeure in Amsterdam). Als 't goed is moet ie morgen aankomen..ben benieuwd hoeveel de belasting wordt
|
|
|||
|
|||
Mlam, wat is er dan gebeurd tussen 3 maart en nu?
|
|
|||
|
|||
Sinds 3 maart, tot vanmiddag zeg maar was dit "Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco" de status..toen ik vanavond thuiskwam is 't veranderd naar "Zending gesorteerd in sorteercentrum". Dus ja..het is mij eigenlijk ook een raadsel..
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat het hier niet zolang duurt, heb echt geen goesting om 3 weken te wachten.
|
|
|||
|
|||
Mijne staat nu als manco bij TNT, net als MLAM. Maar dat betekend dus dat die uit de douane is, anders krijgt ie geen scan neem ik aan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een brief gekregen van tnt post dat ik een formulier moet invullen met de waarde etc. Zat ook een invoice bij van de afzender, blijkt dat ie een veels te lage waarde en verkeerde omschrijving neergezet heeft, terwijl ik daar niet om gevraagd heb.
Graag advies |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TNT medewerkers stelen iphone's | Dimitridas | Chat en geruchten | 21 | 19-10-10 02:27 |
Tracktrace.nl, TNT en USPS | van Heeren | Koopinformatie Nederland | 9 | 11-03-08 14:58 |
iPhone zelf afhalen bij inklaring/douane | bvesseur | Koopinformatie Nederland | 4 | 01-02-08 12:29 |
Bericht van TNT.. | Johannn | Archief | 3 | 13-10-07 22:35 |
|
|