iphone opsturen naar hotel? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) he mensen, mijn oom gaat naar amerika en gaat voor mij een iphone meenemen. Ik wil eigenlijk de Iphone op de Amerikaanse Apple Store kopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone opsturen naar hotel?
he mensen,
mijn oom gaat naar amerika en gaat voor mij een iphone meenemen. Ik wil eigenlijk de Iphone op de Amerikaanse Apple Store kopen en het dan laten opsturen naar zijn hotel. Heeft iemand hier ervaring mee of ik dit wel of niet moet doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Veel te comples. Laat hem gewoon bij een Apple Store (in nagenoeg elke grote stad) of een AT&T (in nagenoeg elke stad) langsgaan.
|
|
||||
|
||||
Inderdaad want Apple doet heel moeilijk over versturen naar Hotel's en PO Boxes.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoals Forum.bericht al zei, het is mss toch beter dat je oom 1 in amerika gaat kopen Stel je voor dat je het pakje naar het hotel stuurt, dan kan het zijn dat je oom het pakje misloopt door vertraging dan heb je pas echt een probleem Laatst gewijzigd door soulshaker; 16-03-08 om 02:37. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Filmpjes opsturen naar You Tube werkt niet | bootsy | iPad algemeen | 0 | 30-11-10 21:14 |
iPad opsturen naar Apple | B-ruil | iPad algemeen | 0 | 06-08-10 00:19 |
opsturen iPhone naar Italië? | Clemensa | Koopinformatie Rest Europa | 8 | 16-09-09 14:29 |
iphone opsturen naar hotel in us | kiddah001 | Koopinformatie USA | 8 | 12-01-08 12:19 |
|
|