opsturen iPhone naar Italië? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen zomer heb ik een iPhone 3Gs gekocht in Italië. Een geweldig apparaat, maar helaas functioneert de iPhone sinds vorige week niet meer zoals die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
opsturen iPhone naar Italië?
Afgelopen zomer heb ik een iPhone 3Gs gekocht in Italië.
Een geweldig apparaat, maar helaas functioneert de iPhone sinds vorige week niet meer zoals die zou moeten functioneren. Mensen horen mij niet meer tijdens het bellen en de luidspreker doet het ook niet meer. Ik heb van alles geprobeerd, maar zonder resultaat. Ik denk dat er niks anders op zit dan de iPhone te laten repareren. Ik twijfel nu of ik de iPhone in Nederland (tegen betaling) zal laten repareren of dat ik 'm naar Italië zal opsturen zodat de reparatie onder de garantie valt? Is er iemand die ervaring heeft met het 'inroepen' van garantie in Italië? Zo ja, hebben jullie de iPhone gewoon opgestuurd? Hoor het graag, alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zegt dat je 'van alles' hebt geprobeerd. Ook een compleet herstel zónder het terugzetten van de backup? Met dat terugzetten komt ook een evt. fout weer mee nl.
|
|||
|
|||
Ja, de volgende dingen heb ik al geprobeerd:
|
|
|||
|
|||
iPhone Italiaanse PTT
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij welke firma in Italië heb je hem gekocht? Als het een Apple Store is zou ik opsturen (met verzekering) wel aandurven.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Verder niemand ervaringen??
|
|
|||
|
|||
Nee sorry, ik ook niet.
Heb wel een Italiaanse iphone, maar heb m in NL bij een webshop gekocht en ik heb bij hun dus garantie en niet in Italie. |
Labels |
garantie, italie, opsturen, reparatie, verzenden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Filmpjes opsturen naar You Tube werkt niet | bootsy | iPad algemeen | 0 | 30-11-10 21:14 |
iPad opsturen naar Apple | B-ruil | iPad algemeen | 0 | 06-08-10 00:19 |
iphone opsturen naar hotel? | peter1234 | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-03-08 02:21 |
iphone opsturen naar hotel in us | kiddah001 | Koopinformatie USA | 8 | 12-01-08 12:19 |
|
|