iPad opsturen naar Apple discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag Apple aan de telefoon gehad Ze gingen een replacement aanvragen en morgen wordt de iPad opgehaald bij mij thuis en hij zal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPad opsturen naar Apple
Ik heb vandaag Apple aan de telefoon gehad
Ze gingen een replacement aanvragen en morgen wordt de iPad opgehaald bij mij thuis en hij zal worden vervangen. Volgende week kan ik een nieuwe iPad verwachten. Nu vraag ik mij af: Zou ik een nieuwe iPad krijgen? Of een ''refurbished''? Iemand hier ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
apple, ipad, refurbished, service |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Filmpjes opsturen naar You Tube werkt niet | bootsy | iPad algemeen | 0 | 30-11-10 21:14 |
ipad laten opsturen via familie | 96359635 | iPad algemeen | 8 | 04-04-10 12:51 |
opsturen iPhone naar Italië? | Clemensa | Koopinformatie Rest Europa | 8 | 16-09-09 14:29 |
iphone opsturen naar hotel? | peter1234 | Koopinformatie Nederland | 3 | 16-03-08 02:21 |
iphone opsturen naar hotel in us | kiddah001 | Koopinformatie USA | 8 | 12-01-08 12:19 |
|
|